overkoeken, duhquote:
Waanzinnigquote:
Bij Anne heb ik tenminste nog het gevoel dat hij soms iets anders doet dan blowen...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dilemma ik heb een hekel aan zowel Wim als Anne met als enig verschil dat de 1 voor eeuwig werkzoekende zal blijven en de ander op zich wel wat kan.
Na 7 maanden eindelijk weer terugquote:
Laat dat de topchefs maar niet horenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Na 7 maanden eindelijk weer terug![]()
Ik ben er afgelopen dinsdag gelijk om gegaan
er zat bij mij geen kaas op van de weekquote:
quote:
Heb hem dinsdag ook meteen opquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Na 7 maanden eindelijk weer terug![]()
Ik ben er afgelopen dinsdag gelijk om gegaan
Met extra baconquote:
Uitdaging en boven je uit kunnen stijgen... (maar Masterchef doet dat beter volgens mij idd) *Ik ga me nu ergens in een hoekje verstoppen voordat ik gelynched wordtquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:45 schreef fespo het volgende:
ik heb alleen nooit begrepen waarom ze zulke 'amateurs' een 2-sterrengerecht laten maken.
de helft van de ingrediënten kennen ze niet eens, laat staan ooit geproefd.
het gerecht kunnen ze slechts met een paar happen proeven. alsof je dan weet hoe alles in elkaar moet zitten.
en dan moeten ze alles juist op 'smaak' maken. (en de juiste kaviaar kiezen)
naar mijn mening is dit niks anders dan op goed geluk alles juist gokken, een beetje goochelen en hopen dat het op het echte gerecht lijkt.
ik denk dat je een goede amateur kok veel beter kunt kiezen als ze gewoon bekenden ingrediënten gebruiken zodat ze o.a. hun ervaring kunnen laten zien en bewust zijn van wat ze doen en daardoor echt iets kunnen laten zien i.p.v. maar een beetje staan te goochelen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Burner82 het volgende:
henrice is gewoon lekker open en eerlijk
vind je het wat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Burner82 het volgende:
henrice is gewoon lekker open en eerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dat niet...quote:
Ik heb gerechten gezien die jaren in ontwikkeling waren... Maar ja, dat was toch nog een klasse hoger dan ditquote:
Ninja edit...quote:
Nee, bij hem thuisquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef Albertoooo het volgende:
Zou Jennifer hem buiten al staan op te wachten?
Die is al aan het baren...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef Albertoooo het volgende:
Zou Jennifer hem buiten al staan op te wachten?
Nietesquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Klopt. Ik wist dat hij Anne ging zeggen, wilde het nog voor Onno zeggen
Geef hem een goede joint, en komt wel goedquote:
Welles, ze doen altijd eerst degene die door isquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nieteser stond een punt... Ninja-edit voor: Door of Raus
hij bleef zo mooi onbewogen kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geef hem een goede joint, en komt wel goed
Acht dat wilt niks zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Oei, Gelderland. Dat was toch een behoorlijke faalprovincie afgelopen jaar?
Truequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Acht dat wilt niks zeggen.
Vorig jaar won Groningen, en kijk wat je nu voorgeschoteld krijgt.
Als je een echt beetje geïnteresseerde amateurkok bent (overigens waren de 4 overgebleven laatste kandidaten wel allemaal professionele koks) ken je natuurlijk wel al die gerechten en heb je ook de smaken ervan wel eens geproefd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:45 schreef fespo het volgende:
ik heb alleen nooit begrepen waarom ze zulke 'amateurs' een 2-sterrengerecht laten maken.
de helft van de ingrediënten kennen ze niet eens, laat staan ooit geproefd.
het gerecht kunnen ze slechts met een paar happen proeven. alsof je dan weet hoe alles in elkaar moet zitten.
en dan moeten ze alles juist op 'smaak' maken. (en de juiste kaviaar kiezen)
naar mijn mening is dit niks anders dan op goed geluk alles juist gokken, een beetje goochelen en hopen dat het op het echte gerecht lijkt.
Zal mijn blauwe jurk maar weer uittrekken nu.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef golfer het volgende:
Verwacht dat morgen uiteindelijk die Henrice en Anne wel doorgaan naar de halve finales.
Maar niet hoeveel sterrenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Aardige en gedreven chef trouwens, die Onno Kokmeijer.
Wel een beetje z'n koksbuis geheel volgekalkt met teksen als 'SVH-meesterkok' en Chief execuitve chef Okurahotel Retaurant Ciel Blue' en wat nog meer..
Wat gaaf!quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef FRDeventer het volgende:
Vanmiddag naar de restaurantopnames van de provincie utrecht geweest! Bij binnenkomst vertelden Julius en Robert dat het niveau van Utrecht erg hoog lag. Viel uiteindelijk een beetje tegen, maar mn vriendin en ik hebben een leuke lunch gehad. Leuk om een keer mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |