Ehm, voor alles eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit hier voor users die van hun ex af zijn? En er blij mee zijn of juist niet?
Voor mij is het gewoon just another SCquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit hier voor users die van hun ex af zijn? En er blij mee zijn of juist niet?
Ja hoi gezellig dat je mee komt pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zolang het doorsnee-fok-volk hier niet komt we cool
Hoezo nou weerquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben nog steeds wel 'n beetje boos op je, hoor
wat danquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
muhahaha sta je al klaar op het station met je camera?
Bijna 20.09 he
Ja ik sta er al, nippend aan mijn beker cola van de McDonalds en mijn camera in de aanslagquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
muhahaha sta je al klaar op het station met je camera?
Bijna 20.09 he
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik sta er al, nippend aan mijn beker cola van de McDonalds en mijn camera in de aanslag
Omdat je dacht dat ik een Blackberry hadquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd waarom je deze keer boos op me was
Sterktequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:45 schreef sawadie het volgende:
Pff, another night dat ik me kut voelWie wil me opvrolijken?
Schat dat was iets van 8 uur geleden dat ik dat zeiquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat ik een Blackberry had
Nou en, ik voel me nog steeds heel erg beledigd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat dat was iets van 8 uur geleden dat ik dat zei
Oke kusje op je iPhonequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou en, ik voel me nog steeds heel erg beledigd.
Awh, komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dank! Zie het andere topic waarom :p naja, dan hier maar vrolijk doen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar het station
Nojoke.
Nopquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Met wie ging je ook alweer meeten, shifto toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |