Ehm, voor alles eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit hier voor users die van hun ex af zijn? En er blij mee zijn of juist niet?
Voor mij is het gewoon just another SCquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit hier voor users die van hun ex af zijn? En er blij mee zijn of juist niet?
Ja hoi gezellig dat je mee komt pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zolang het doorsnee-fok-volk hier niet komt we cool
Hoezo nou weerquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben nog steeds wel 'n beetje boos op je, hoor
wat danquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
muhahaha sta je al klaar op het station met je camera?
Bijna 20.09 he
Ja ik sta er al, nippend aan mijn beker cola van de McDonalds en mijn camera in de aanslagquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
muhahaha sta je al klaar op het station met je camera?
Bijna 20.09 he
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik sta er al, nippend aan mijn beker cola van de McDonalds en mijn camera in de aanslag
Omdat je dacht dat ik een Blackberry hadquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd waarom je deze keer boos op me was
Sterktequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:45 schreef sawadie het volgende:
Pff, another night dat ik me kut voelWie wil me opvrolijken?
Schat dat was iets van 8 uur geleden dat ik dat zeiquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat ik een Blackberry had
Nou en, ik voel me nog steeds heel erg beledigd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat dat was iets van 8 uur geleden dat ik dat zei
Oke kusje op je iPhonequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou en, ik voel me nog steeds heel erg beledigd.
Awh, komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dank! Zie het andere topic waarom :p naja, dan hier maar vrolijk doen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar het station
Nojoke.
Nopquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Met wie ging je ook alweer meeten, shifto toch?
quote:
Het is niet voor Koninginnedag, want dan moet ik werken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef sawadie het volgende:
[..]
Oh...Als man zie ik dat net ff anders denk ikWel handig voor Koninginnedag!
Nou, dan het EKquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F45_0001_084R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[1966]&set=key[height],value[2299]&set=key[x],value[1357]&set=key[y],value[375]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[..]
Het is niet voor Koninginnedag, want dan moet ik werken.
Ik zat met m'n neus tegen m'n scherm gedrukt te kijken wat het was, tot je 'm update-de. Toen schrok ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Nice hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja dat ligt aan de H&M site, die is kut met z'n inzoomenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zat met m'n neus tegen m'n scherm gedrukt te kijken wat het was, tot je 'm update-de. Toen schrok ik
Ja! Ik draag normaal nooit felle kleuren, maar ik vond hem heel tof. Hij is het echt minder fel dan op de foto.quote:
Het is ook een 'mannenblazer', maar aangezien ik genoeg vorm in mijn lichaam heb, zal ie ook wel niet als een hobbezak vallenquote:
Mooie comebackquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is ook een 'mannenblazer', maar aangezien ik genoeg vorm in mijn lichaam heb, zal ie ook wel niet als een hobbezak vallen
Je weet wat dit soort posts uitlokt, hè?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is ook een 'mannenblazer', maar aangezien ik genoeg vorm in mijn lichaam heb, zal ie ook wel niet als een hobbezak vallen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tssss wat denk je negatief over mequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat, dat mensen me als dik gaan bestempelen?
quote:Of pics?
In R&P ben ik mijn lieve zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Als ik dat in KLB of ONZ had gepost, had ik zulke reacties gekregen.
In wat voor maat heb je die blazer besteld, hmm, nou, hmm?!?!!?quote:
Maat 58quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In wat voor maat heb je die blazer besteld, hmm, nou, hmm?!?!!?
Je kon het niet laten he!! je kon het niet laten!quote:
Waarom denk jij dat ik in een huil-om-m'n-ex-topique zit? Om meisjes te hosselen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Je kon het niet laten he!! je kon het niet laten!
Dat topic is ergens andersquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik in een huil-om-m'n-ex-topique zit? Om meisjes te hosselen, natuurlijk.
En gelijk heb je!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik in een huil-om-m'n-ex-topique zit? Om meisjes te hosselen, natuurlijk.
Die taille zal je niet vinden met die blazer iigquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
Dik? Ik dacht meer aan een mooie taille met grote borsten
En als ze er een kekke riempje bij doet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die taille zal je niet vinden met die blazer iig
Ben benieuwd hoe die blazer zal gaan vallen, thoughGa je pics posten?
Ligt eraan, als ik hem mooi vind wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu zou ik het zeker niet posten! die Harajuku zit nu al te genietenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
...Over de blazer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als ze er een kekke riempje bij doet?
Ik heb Heroin haar lichaam nooit gezien, maar van wat ik gezien heb hoef ik niet for real fatty te zeggen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Nu zou ik het zeker niet posten! die Harajuku zit nu al te genieten
True truequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb Heroin haar lichaam nooit gezien, maar van wat ik gezien heb hoef ik niet for real fatty te zeggen hoor
Een beetje rondingen zijn ook niet ergquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben gewoon groot en grof gebouwdcan't help it
? Ik zeg juist dat je van wat ik mij herinner er niet als een fatty uitziet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben gewoon groot en grof gebouwdcan't help it
Vrouwen moeten curves hebben. Normale curves dan, geen overtollig vet en dat dan curvy noemenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Een beetje rondingen zijn ook niet erg
Ik ben niet zozeer dikquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
? Ik zeg juist dat je van wat ik mij herinner er niet als een fatty uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |