quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:36 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik niet meer zo kinderachtig doen en iets zinvols doen met m'n leven.
Heb net ook al door de supermarkt gerend. Inclusief sliden.
PING!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga m'n eten maar eens in de magnetron gooien
eerder iets van KLONK. het is nog iets bevrorenquote:
quote:
quote:
Fotoboek van Klonkquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerder iets van KLONK. het is nog iets bevroren
en d'r kan wat inquote:
Ik weet dat ik een dikke heb jaquote:
quote:
waar moet je heen dan? daar geen vreetkeet in de buurt voor als het nodig is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net 2 paaseitjes gehad. En ik moet zo weg, voor best een tijdje, maar geen honger, dus kut.
Welke tv heb je besteld danquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, tv binnen en hele doos beschadigd/kapot.
kut ibood
nee, niet van de hunt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke tv heb je besteld dan? van de hunt ofwaT?
Geen idee. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar moet je heen dan? daar geen vreetkeet in de buurt voor als het nodig is?
Mooi kut.dat wordt dus een mailtje naar iboodquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, niet van de hunt.
een panasonic plasma
vrij veilig, neuk een appelquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee. Eigenlijk.
Ga met Sally voor het eerst behendigheid doen, met een zooi andere honden. Wordt sowieso al een feest.
Zal wel ergens in een weiland zijn. Weinig kans op vreetschuur dus.
Ik neem wel een appel mee.
en ze zijn zo goed met de mailquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mooi kut.dat wordt dus een mailtje naar ibood
Sally is op een jaar of 4 geschat. Hoezo?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vrij veilig, neuk een appel
hoe oud is sally dan?
wat voor oefeningen zijn dat dan, die behendigheidsoefeningen? is dat niet meer iets voor jongere honden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally is op een jaar of 4 geschat. Hoezo?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor oefeningen zijn dat dan, die behendigheidsoefeningen? is dat niet meer iets voor jongere honden?
Koop de tv ergens andersquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Retour gestuurd artikel wordt niet opnieuw verzonden
ja, ik heb weer een weekend met 2 vrije dagenquote:
oke, gaaf. veel succesquote:
ook dezelfde ssd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Koop de tv ergens anders
Ik heb gister een mail gehad van ibood dat mn ssd volgende week pas wordt verzonden(ben er al 1,5 erop aan het wachten)
maar geannuleerd en een ssd gekocht bij een andere webwinkel
tjah, ik laat het in vervolg wel uit m'n hoofd om nog dat soort zooi bij ibood te halen. klantvriendelijkheid is bij ze ver te zoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee een andere. zelfde kwaliteit. 5 euro duurder
ja, ik wil dat ding niet meer hebben. voort is er iets kapot wat pas later boven water komt.quote:
Dank, dank. Geen idee of Sally uberhaupt de zin ervan in ziet. Maar misschien vindt ze het wel fantastischquote:
dus 'gewoon' annuleren, geld terug en ergens anders 1 kopen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik wil dat ding niet meer hebben. voort is er iets kapot wat pas later boven water komt.
Naja ach zo af en toe bestel ik wat bij iboodquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik laat het in vervolg wel uit m'n hoofd om nog dat soort zooi bij ibood te halen. klantvriendelijkheid is bij ze ver te zoeken.
het zou mij wel gaaf lijken om zoiets te doen, met een hond, niet als hondquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank, dank. Geen idee of Sally uberhaupt de zin ervan in ziet. Maar misschien vindt ze het wel fantastisch
zoietsquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus 'gewoon' annuleren, geld terug en ergens anders 1 kopen?
money moneyquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best gay trouwens dat ibood automatisch een linkje wordt
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zozo, luxe hoofdkussens heeft die Marko
Net als wehkamp geloof ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best gay trouwens dat ibood automatisch een linkje wordt
niet uit de doos gehaald. ik laat 'm zo zittenquote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet uit de doos gehaald. ik laat 'm zo zitten
maar het linkje van wehkamp doet het tenminstequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als wehkamp geloof ik.
Ja dus.
Ja, maar wie gaat er nou wat kopen bij Wehkampquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het linkje van wehkamp doet het tenminste
weh, als in ach en weh?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er nou wat kopen bij Wehkamp
Ik bedoel, het woord "weh" zit al in de naam, in combinatie met Kamp
ze hebben wel dezelfde tvquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er nou wat kopen bij Wehkamp
Ik bedoel, het woord "weh" zit al in de naam, in combinatie met Kamp
Duitsers, net satanisten... die draaien ook alles omquote:
Kutduitsersquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duitsers, net satanisten... die draaien ook alles omMeh > Weh.
quote:Bestelling is beschadigd aangekomen (transportschade)
Wanneer je een bestelling krijgt aangeleverd die (ernstig) beschadigd is, dien je ons op de hoogte brengen via Mijn bestellingen, te vinden onder Mijn iBOOD op onze website.
Uiteraard mag je het pakket weigeren aan de deur. Als je het wel accepteert, meld de beschadiging dan bij de bezorger. Als je via Mijn iBOOD de schade aanmeldt, zorg dan dat je alle velden invult en een goede omschrijving geeft zodat onze Customer Service afdeling je melding zo snel mogelijk in behandeling kan nemen.
Let op! Meld de schade altijd binnen 7 werkdagen na ontvangst via Mijn iBOOD. Na deze 7 werkdagen kan er geen claim meer worden ingediend en zijn iBOOD en de transporteur niet meer aansprakelijk hiervoor.
iBOOD zal een onderzoek aanvragen bij de transporteur. De transporteur heeft in ieder geval 4-6 weken de tijd om dit onderzoek af te sluiten. Wij kunnen hier helaas geen invloed op uitoefenen.
ik had m niet eens aangenomen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet uit de doos gehaald. ik laat 'm zo zitten
tjah, ik ook niet. maar ik was niet thuis. m'n vriendin heeft 'm aangenomenquote:
beter africhten!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik ook niet. maar ik was niet thuis. m'n vriendin heeft 'm aangenomen
tjah. vrouwen, je kunt niet met ze...quote:
klopt, maar wel zonderquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah. vrouwen, je kunt niet met ze...
misluktquote:
Ja, ikquote:
Je kan ik net wat gepland, whatsappt david...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef Redbaron het volgende:
Iem zin om vnaaf in Nijverdal te poolen naast David, Hen en ik?
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan ik net wat gepland, whatsappt david...
First come, first serve.quote:
jammer dat ik je nr niet heb, anders had je t eerder geweten en hadden we een mini meet gehadquote:
hoe ging het met sally?quote:
Graag. Waar, hoe laat? Kost dat? En waar kan ik blijven slapen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Loontje!
kom je ook met stokjes en balletjes spelen?
GTP?quote:
Goed, goed. Ze heeft op t einde lekker mogen oefenen.quote:
balls 'n brains, nijverdal, nu, geen idee. bij basquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Graag. Waar, hoe laat? Kost dat? En waar kan ik blijven slapen?
oke gaafquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
GTP?
[..]
Goed, goed. Ze heeft op t einde lekker mogen oefenen.Ze vindt het leuk!
vanavond, vanaf 11u, Afhankelijk hoeveel je zuipt. thuis in eigen bed of regel wat met Dquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Graag. Waar, hoe laat? Kost dat? En waar kan ik blijven slapen?
Bwehehe. Ik zal zo met David even kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
balls 'n brains, nijverdal, nu, geen idee. bij bas
Ik vond het ook wel leuk! Lekker vermoeiend!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke gaaf
en hoe vond jij het? minstens net zo belangrijk
mooi dat ze het leuk vindquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
GTP?
[..]
Goed, goed. Ze heeft op t einde lekker mogen oefenen.Ze vindt het leuk!
Wie komen er nog meer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
vanavond, vanaf 11u, Afhankelijk hoeveel je zuipt. thuis in eigen bed of regel wat met D
beter dan fitness zeg maar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk! Lekker vermoeiend!
Klasse goed te passequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi dat ze het leuk vind
en GTP is Goed Te Pas (= alles goed)
Ah, Goed te pas, juist. Uhm, ja hoor!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi dat ze het leuk vind
en GTP is Goed Te Pas (= alles goed)
zullen we ff een poll doen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah, Goed te pas, juist. Uhm, ja hoor!
Zit nu heftig te twijfelen of ik naar Nijverdal zal gaan.
ik hoop om 2300 uur in bed te liggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Henrike, David, jij en ik.
Rest geen idee. Jeffrey en Marko konden niet
Gezellig. Mijn berichtje naar David komt niet aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Henrike, David, jij en ik.
Rest geen idee. Jeffrey en Marko konden niet
stuur een postduifquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gezellig. Mijn berichtje naar David komt niet aan.
Ach, kan je me mooi op komen halen via Enschedequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen zin om nu nog vanuit Haaksbergen te komen rijden
Duurt te lang.quote:
zou kunnen, mits ik was gegaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, kan je me mooi op komen halen via Enschede
waar?quote:
neem je een slechtvalk, die zijn iets snellerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, kan je me mooi op komen halen via Enschede
[..]
Duurt te lang.
1.quote:
2.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop om 2300 uur in bed te liggen, anders was ik misschien nog wel even gekomen
quote:
Als je dichterbij had gewoond had ik je op kunnen pikken.. maar enschede is best wel lomp ver wegquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Telefoon van David geeft voicemail.
Alsof ze mij er niet bij willen hebben
dastardly & muttleyquote:
quote:
Vanmiddag weer mooi 97.3 geluisterdquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dastardly & muttley
altijd lachen
Vanaf waar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je dichterbij had gewoond had ik je op kunnen pikken.. maar enschede is best wel lomp ver weg
joahquote:
Ik heb nog wel plekquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanaf waar?
Ik vind met de trein gaan geen probleem, maar als ik niet ergens kan blijven slapen, kom ik dus nooit meer terug en moet ik op t station slapen.Niet zo chill
ik probeerde 97.0quote:
Kom vanaf Almelooo. Kan je wel terugbrengen als t moetquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanaf waar?
Ik vind met de trein gaan geen probleem, maar als ik niet ergens kan blijven slapen, kom ik dus nooit meer terug en moet ik op t station slapen.Niet zo chill
Geen autoradio over?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik probeerde 97.0
in de auto ging het best, maar thuis moet ik wel een (betere) antenne hebben
Oh serieus? Oh!! Dat zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kom vanaf Almelooo. Kan je wel terugbrengen als t moet
Als je naar Almelo komt met trein pik ik je hier wel op en dan samen naar Ndal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh serieus? Oh!! Dat zou fijn zijn.
Dan stap ik zo op de trein.Als jij me thuis kan/wil brengen zijn alle problemen opgelost.
Kun je mij je 06 even DM'en? voor het geval dat?
En, en, hoelaat ook als weer?
ik heb geen behoefte aan een bouwradio in de kamerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen autoradio over?
Iets met bouwradio ed
Tof! Moet ik wel zo als een motherfocker doorfietsen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je naar Almelo komt met trein pik ik je hier wel op en dan samen naar Ndal.
Dm komt eraan
Zet je m in de kelder met een auxuitgang naar je versterker LPquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen behoefte aan een bouwradio in de kamer
quote:
ik heb alleen een kruipruimte. en totdat ik een goede antenne heb gevonden doe ik het met half bereik of met m'n pcquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zet je m in de kelder met een auxuitgang naar je versterker LP
Zodra Ilona op station is heb ik ong 20min nodig naar b en b.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe laat en waar spreken we nou af?
vannacht 2 uur in jou bed?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe laat en waar spreken we nou af?
Ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zodra Ilona op station is heb ik ong 20min nodig naar b en b.
Dus 22.45/2300 daar
quote:
Hen is er ook pas rond half 12, dus dan zie ik jullie wel. Ga ik vast met Ilona spelenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hen is er ook pas rond half 12, dus dan zie ik jullie wel. Ga ik vast met Ilona spelen
quote:
Tering, die is oudquote:
MDBquote:
flesjes drinken prettiger hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Morgen ff blikken zoeken voor de finale.
Gewoon in glas gieten. Gaat om het idee. Kan die mooi naast twente blik en ajax mok.quote:
Dat is vloeken in de kerk, zeker dat Ajax gedoequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon in glas gieten. Gaat om het idee. Kan die mooi naast twente blik en ajax mok.
zeg, wil jij ergens anders gaan schelden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon in glas gieten. Gaat om het idee. Kan die mooi naast twente blik en ajax mok.
quote:
Selquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
@Hen, Bas, David en Ilona: veel plezier met zn viertjes
Thanks mate \m/quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef ReMcOrE het volgende:
Selma
en pool(st)ers, ook vanaf deze kant veel plezier gewenst!
Hai Remcoquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef ReMcOrE het volgende:
Selma
en pool(st)ers, ook vanaf deze kant veel plezier gewenst!
ga jij maar met de fiets, dan ga ik wel met Henrikequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga jij maar met de fiets, dan ga ik wel met Henrike
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry voor watquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef ReMcOrE het volgende:
film is net afgelopen, dus ik rond hem ook af; goodnight
sorry Selma
Dat 'ie (ook) weg gaat, denk ikquote:
Oh zo. Maar jij blijft toch wel he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat 'ie (ook) weg gaat, denk ik
Ik ga nergens naartoequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh zo. Maar jij blijft toch wel he?
Ik ben te moe om weg te gaan.(als ik al weg wou) Kort nachtje geweest en veel gedaan vandaag.quote:
Dingen die ik alleen weetquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat zit je op ons uit te testen?
nerdquote:
nerdquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was ff bezig met de ondertitelniks spannends aan
Leg jij me eerst even uit wat je met een Ajaxmok doetquote:
Vroeger wist ik en gaf ik niks om voetbal maar mijn pa en oudste broer waren en zijn voor ajax dus ik werd daar ook mee geïndoctrineerd. Op een verjaardag kreeg ik een ajax mok. Blij blij als klein jochie. Op een gegeven moment had mn moeder m laten vallen en na veel gehuil kreeg ik een nieuwe. En dat is dit mok. Sentimentele waarde dusquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leg jij me eerst even uit wat je met een Ajaxmok doet
Ga je je even verontschuldigen joh.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vroeger wist ik en gaf ik niks om voetbal maar mijn pa en oudste broer waren en zijn voor ajax dus ik werd daar ook mee geïndoctrineerd. Op een verjaardag kreeg ik een ajax mok. Blij blij als klein jochie. Op een gegeven moment had mn moeder m laten vallen en na veel gehuil kreeg ik een nieuwe. En dat is dit mok. Sentimentele waarde dus
Gewoon ff Justin de bek snoern!quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga je je even verontschuldigen joh.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga je je even verontschuldigen joh.
Hoofd van de romp afdraaien en wegschoppen heeft wel nut.quote:Op zaterdag 7 april 2012 04:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Draai je ze de nek om? Dat heeft helemaal geen nut joh
Double-tap the fuckers, head and brain. With a motherfucking shotgun, just to be sure
jullie zitten nog te zuipen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 06:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Namens ons allemaal ook een goedemorgen
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu net niet meer
Trusten allen
T was niet leuk in de trein.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:23 schreef haakon het volgende:
Hoe leuk je het wel niet hebt gehad in de trein?
Wooow nu ben je een BA'erquote:
Yea sucka!quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:47 schreef Redbaron het volgende:
hmm, en vannacht wordt ook weer een latertje
Goeie shit maar niet nuquote:
Doet mijn een frikandelquote:
Vervelend werk altijdquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tsjah, vannacht wel weer groene parels drinken
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik man, ik voel jouw pijn
Droge meuk vooralquote:
Jouw hoofd smaakt chemisch.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:06 schreef Under_Score het volgende:
dat is dan wel weer coolstraks allemaal rave feestjes waar mensen met kip kroketten zwaaien
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:06 schreef Under_Score het volgende:
dat is dan wel weer coolstraks allemaal rave feestjes waar mensen met kip kroketten zwaaien
Mwoh, als die ruften van je een indicatie zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat weet je heul niet, je hebt me nog nooit geproefd
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, als die ruften van je een indicatie zijn...
huhuquote:
Ha skatquote:
Schoonheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |