quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:36 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik niet meer zo kinderachtig doen en iets zinvols doen met m'n leven.
Heb net ook al door de supermarkt gerend. Inclusief sliden.
PING!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga m'n eten maar eens in de magnetron gooien
eerder iets van KLONK. het is nog iets bevrorenquote:
quote:
quote:
Fotoboek van Klonkquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerder iets van KLONK. het is nog iets bevroren
en d'r kan wat inquote:
Ik weet dat ik een dikke heb jaquote:
quote:
waar moet je heen dan? daar geen vreetkeet in de buurt voor als het nodig is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net 2 paaseitjes gehad. En ik moet zo weg, voor best een tijdje, maar geen honger, dus kut.
Welke tv heb je besteld danquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, tv binnen en hele doos beschadigd/kapot.
kut ibood
nee, niet van de hunt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke tv heb je besteld dan? van de hunt ofwaT?
Geen idee. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar moet je heen dan? daar geen vreetkeet in de buurt voor als het nodig is?
Mooi kut.dat wordt dus een mailtje naar iboodquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, niet van de hunt.
een panasonic plasma
vrij veilig, neuk een appelquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee. Eigenlijk.
Ga met Sally voor het eerst behendigheid doen, met een zooi andere honden. Wordt sowieso al een feest.
Zal wel ergens in een weiland zijn. Weinig kans op vreetschuur dus.
Ik neem wel een appel mee.
en ze zijn zo goed met de mailquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mooi kut.dat wordt dus een mailtje naar ibood
Sally is op een jaar of 4 geschat. Hoezo?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vrij veilig, neuk een appel
hoe oud is sally dan?
wat voor oefeningen zijn dat dan, die behendigheidsoefeningen? is dat niet meer iets voor jongere honden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally is op een jaar of 4 geschat. Hoezo?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor oefeningen zijn dat dan, die behendigheidsoefeningen? is dat niet meer iets voor jongere honden?
Koop de tv ergens andersquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Retour gestuurd artikel wordt niet opnieuw verzonden
ja, ik heb weer een weekend met 2 vrije dagenquote:
oke, gaaf. veel succesquote:
ook dezelfde ssd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Koop de tv ergens anders
Ik heb gister een mail gehad van ibood dat mn ssd volgende week pas wordt verzonden(ben er al 1,5 erop aan het wachten)
maar geannuleerd en een ssd gekocht bij een andere webwinkel
tjah, ik laat het in vervolg wel uit m'n hoofd om nog dat soort zooi bij ibood te halen. klantvriendelijkheid is bij ze ver te zoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee een andere. zelfde kwaliteit. 5 euro duurder
ja, ik wil dat ding niet meer hebben. voort is er iets kapot wat pas later boven water komt.quote:
Dank, dank. Geen idee of Sally uberhaupt de zin ervan in ziet. Maar misschien vindt ze het wel fantastischquote:
dus 'gewoon' annuleren, geld terug en ergens anders 1 kopen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik wil dat ding niet meer hebben. voort is er iets kapot wat pas later boven water komt.
Naja ach zo af en toe bestel ik wat bij iboodquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik laat het in vervolg wel uit m'n hoofd om nog dat soort zooi bij ibood te halen. klantvriendelijkheid is bij ze ver te zoeken.
het zou mij wel gaaf lijken om zoiets te doen, met een hond, niet als hondquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank, dank. Geen idee of Sally uberhaupt de zin ervan in ziet. Maar misschien vindt ze het wel fantastisch
zoietsquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus 'gewoon' annuleren, geld terug en ergens anders 1 kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |