quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben trouwens niet naar mijn lessen gegaan vannochtendfoei
Was het hier maar 15C, mijn jas kan niet meer dichtquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ruik een BBQ. Het is weer één dag boven de 15C en ze gaan weer los
Het moet inderdaad wel klikken wil het echt zin hebben volgens mij. Ik had echt een ontzettend toffe psych die heel goed door had hoe en wat en mijn gevoel voor humor deelde. Toen zij een nieuwe baan kreeg (fantastische kans voor haar) kreeg ik één of andere suffe doos die in alles meeging wat ik zei. Ik ben toen heel snel afgehaakt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net gebeld door interapy, trouwens. Omdat ik nu net met meds begin hebben we in overleg besloten nog even te wachten, om eerst te zien wat die doen. En dan blijf ik dus wekelijks met die persoon hier pratenn, ookal mag ik hem helemaal niet
Heb je al zo'n dikke buik? Buikfoto?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was het hier maar 15C, mijn jas kan niet meer dicht
[..]
Het moet inderdaad wel klikken wil het echt zin hebben volgens mij. Ik had echt een ontzettend toffe psych die heel goed door had hoe en wat en mijn gevoel voor humor deelde. Toen zij een nieuwe baan kreeg (fantastische kans voor haar) kreeg ik één of andere suffe doos die in alles meeging wat ik zei. Ik ben toen heel snel afgehaakt.
Klein beetje maar, het was vooral een heel leuk maar strak jasje. Met een hele dikke trui kon hij net fijn dichtquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je al zo'n dikke buik? Buikfoto?Ja ik vind buikfoto's mooi
Dan ligt ie waarschijnlijk een beetje dwars/scheef en moeten ze tandvlees wegbranden/kaakbot weghakken. Daar merk je op het moment zelf niet zoveel van, maar de week erna welquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een van mijn verstandskiezen moet getrokken worden, de tandarts zei dat ik meteen maar een afspraak bij de kaakchirurg moet maken. Is dat goed of slecht?
ik geloof niet dat ik het wil wetenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan ligt ie waarschijnlijk een beetje dwars/scheef en moeten ze tandvlees wegbranden/kaakbot weghakken. Daar merk je op het moment zelf niet zoveel van, maar de week erna wel
Ik voor knaagdieren, maar bij mij deed de tandarts het gewoon zelfquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, hooguit allergisch voor katten en konijnen
Ik moet voor vanavond nog even een halve pubquiz in elkaar draaien, maar heb eigenlijk niet zoveel zin. De plaatjesronde is al wel afquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond spelletjesavond bij een vriend, morgen kookworkshop met de vrienden, zondag paasbrunch en kraamvisite, maandag tuintegels verhuizen
Welnee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan ligt ie waarschijnlijk een beetje dwars/scheef en moeten ze tandvlees wegbranden/kaakbot weghakken. Daar merk je op het moment zelf niet zoveel van, maar de week erna wel
Maar meestal is de quiz wel gezellig tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet voor vanavond nog even een halve pubquiz in elkaar draaien, maar heb eigenlijk niet zoveel zin. De plaatjesronde is al wel af
Ok, bij mijn tandarts gaat die regel dus wel op, die doet iig zoveel mogelijk zelfquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dat hoeft niet.
Ben ook bij de kaakchirurg geweest (want alle 4 er in één keer uit) en geen centje last daarna...
Jawel, maar het kan heel erg wisselen hoeveel mensen er komen. Meer is dan toch wel beterquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar meestal is de quiz wel gezellig toch
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klein beetje maar, het was vooral een heel leuk maar strak jasje. Met een hele dikke trui kon hij net fijn dicht(ik weet niet of ik überhaupt foto's ga posten
)
Is dit 'm?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, bij mijn tandarts gaat die regel dus wel op, die doet iig zoveel mogelijk zelf
Klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond spelletjesavond bij een vriend, morgen kookworkshop met de vrienden, zondag paasbrunch en kraamvisite, maandag tuintegels verhuizen
Nog nooit sneeën in je hand of zo gehad die bloedde, maar die je niet in de gaten had totdat je het bloed zag?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gigantische blauwe plek op mijn beenik had helemaal niks door
ja, als dat de botte bijl is in z'n hand, dan is het hemquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klinkt als een goed weekend
Is dit de kraamvisite die zo eh... apart werd gepland?
neequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit sneeën in je hand of zo gehad die bloedde, maar die je niet in de gaten had totdat je het bloed zag?
ook nooit met een snoeischaar in je vinger geknipt, je afgevraagd waarom dat takje niet toe wil geven aan de schaar en nog een keer geknipt?quote:
Welke context?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit sneeën in je hand of zo gehad die bloedde, maar die je niet in de gaten had totdat je het bloed zag?
Die bovenste!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Deze auto staat bij ons in de straat, al een paar dagen:
[ afbeelding ]
Helemaal opgeknapt, met bloemetjes aan de binnenkant. Echt een cool ding.
Maar tijdens het zoeken naar een foto kwam ik dit afgrijselijke monster tegen:
[ afbeelding ]
Ik achte het onmogelijk maar het is misschien nog wel lelijker dan de Multipla
Ja, de Nissan Pao.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Is het nou een Nissan? Dat zie ik op de onderste foto, maar is die bovenste er ook een?
Zou het wel leuk vinden, en LB ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Klein beetje maar, het was vooral een heel leuk maar strak jasje. Met een hele dikke trui kon hij net fijn dicht(ik weet niet of ik überhaupt foto's ga posten
)
Ik heb bijna nooit door waarom ik een blauwe plek hebquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gigantische blauwe plek op mijn beenik had helemaal niks door
En ook dat is herkenbaar jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ie voor de zonden van de mensheid gestorven isquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Goede Vrijdag...de dag dat men Jezus aan het kruis genageld heeft. Waarom heet het dan Goede Vrijdag?
Dan kun je concluderen dat het niet het geloof voor jou isquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en mijn dag begon trouwens met 2 jehova's aan de deur.... en ik heb nog nooit een antwoord gegeven waar ik achteraf ook tevreden over wasen dat terwijl ze toch regelmatig komen
Ik heb er in het hele IUI traject best een paar kilo's aangesnackt en heb dat nog niet helemaal/ helemaal niet geaccepteerdquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden, en LB ookEn je hoeft er niet herkenbaar op te staan toch?
over een goede vrijdag gesprokenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en mijn dag begon trouwens met 2 jehova's aan de deur.... en ik heb nog nooit een antwoord gegeven waar ik achteraf ook tevreden over wasen dat terwijl ze toch regelmatig komen
Nou dat wist ik sowieso al welquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan kun je concluderen dat het niet het geloof voor jou is
Ik zei net precies hetzelfde tegen G.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Goede Vrijdag...de dag dat men Jezus aan het kruis genageld heeft. Waarom heet het dan Goede Vrijdag?
Ik wil graag een keer jehova's aan de deur want ik wil wel met ze in gesprek, maar bij mij bellen ze nooit aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ah joh het is voor een goed doel tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan kun je concluderen dat het niet het geloof voor jou is
[..]
Ik heb er in het hele IUI traject best een paar kilo's aangesnackt en heb dat nog niet helemaal/ helemaal niet geaccepteerdKomt misschien nog wel hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |