Goeien fipo ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Ik krijg een sms van mijn (zeer blonte) beste vriendin:
Hee Jess, ik heb een probleem. Ik heb een tijdje terug een vakantie geboekt naar Turkije en ben het helemaal vergeten. Nu vertrek ik aanstaande maandag maar heb geboekt voor 2 personen en niemand om mee te gaan. Ga je mee?
Emoslinger plz
DAFUQquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Hee Jess, ik heb een probleem. Ik heb een tijdje terug een vakantie geboekt naar Turkije en ben het helemaal vergeten. Nu vertrek ik aanstaande maandag maar heb geboekt voor 2 personen en niemand om mee te gaan. Ga je mee?
Emoslinger plz
lolwutquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Emoslinger plz
Pahahah a briljantquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Emoslinger plz
Zou wel willen, maar geen geld en moeten gewoon werken en schoolquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb zulke mooie jurkengekocht voor mijn expo!!
Unftga je mee met dr?
HTF's/VTF's zoals La boheme, Glacier Bay Blues, *kan niks meer bedenken*quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef Mss het volgende:
Ohja, eindelijk een lijstje maken voor mijn enabler in de VS.
Kaleidoscopes, OMG-series, wat raden jullie nog meer aan?
paris couture for sure, sanda-rellaquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HTF's/VTF's zoals La boheme, Glacier Bay Blues, *kan niks meer bedenken*
Ds-es, Standing room only (silver), MPJ, Movin' Out, Merry midnight, vampire state building,quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
paris couture for sure, sanda-rella
ik vind hem niet zo boeiend dat het dit geld waard isquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL VAMPIRE STATE BUILDING
![]()
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item1c1f2d6391
Die naam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind hem niet zo boeiend dat het dit geld waard is
Ik vind er echt geen hol aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL VAMPIRE STATE BUILDING
![]()
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item1c1f2d6391
Nog blonter dan jijquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Emoslinger plz
Ja ik ben de minst blonte van ons tweequote:
Als ze meer dan 1 potje van die lakjes vindt moet je dr wel alles mee laten nemen hequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:00 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu:
China Glaze - Jumpin' Jupiter
China Glaze - Limonyte
China Glaze - Moonpool
China Glaze OMG Collection
China Glaze Kaleidoscope collection
Essie - Starry starry night
Nubar - Peacock Feathers
OPI - Movin' Out
OPI - Man of La Mancha
OPI - Glacier Bay Blues
OPI - La Boheme
OPI - Paris couture for sure
OPI - Scandinavian Strawberry
OPI - Sanda-rella
OPI - DS Glamour
OPI - DS Royal
OPI - DS Signature
OPI - Standing room only
OPI - My Private Jet Holo
OPI - Lincoln Park After Dark Suede
OPI - Russian Navy Suede
OPI - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
OPI - We'll Always have Paris Suede
OPI - Lincoln Park After Dark Matte
OPI - Russian Navy Matte
OPI - You Don’t Know Jacques! Matte
OPI - Alpine Snow Matte. Goeien lijst, alleen geen idee of ze er iets van kan vinden.
Meenemen, opsturen, who cares. Lakjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
Ze zit er nog tot november, dus ik denk dat ze tussendoor mag opsturen
Boston.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meenemen, opsturen, who cares. Lakjes
Waar zit ze ergens? Rond LA zijn dusty hunters heel erg succesvol
En spees probeert altijd een graantje mee te pikkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meenemen, opsturen, who cares. Lakjes
Waar zit ze ergens? Rond LA zijn dusty hunters heel erg succesvol
Als ik ging dusty hunten zou ik ook aan jullie denken hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En spees probeert altijd een graantje mee te pikken
Niet jonguh, dan ging je ze verpasten voor velen geldenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ging dusty hunten zou ik ook aan jullie denken hoor
Ik heb geen idee..quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef Dwyn het volgende:
Maar meisjes, HITS? Is die Braziliaanse site veilig?
Als jullie echt lakjes hadden die jullie heel graag wilde hebben dan zou ik die aan jullie geven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet jonguh, dan ging je ze verpasten voor velen gelden![]()
Waarom niet?? Vreet gewoon die sultana op, mens!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik begin honger te krijgenMaar ik wil mijn sultana niet opeten..
Meh kronkel in mijn hoofd. Jeweetzquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom niet?? Vreet gewoon die sultana op, mens!
Ok ok... *nomt haar sultana*quote:
Wat is volgens hun de Portugese vertaling van Nederland? Weet je dat toevallig?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heeft er altijd wel opgestaanze zijn wel gewoon te vertrouwen
PAISES BAIXOS ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wat is volgens hun de Portugese vertaling van Nederland? Weet je dat toevallig?
En dan zijn ze nu al goedkoperquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef Dwyn het volgende:
Toe, maar. De verzendkosten zijn meer dan de helft van de lakjes.
pics!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef Mirjam het volgende:
wel tijd genoeg gehad om ff een ipadsleeve in elkaar te haken![]()
DOE OOK OP AANVRAAG DANquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef Mirjam het volgende:
wel tijd genoeg gehad om ff een ipadsleeve in elkaar te haken![]()
Maandag! Ik was ze gister vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan had je de lakjes al opgestuurd?
goeden handelquote:
WAAAAAAATquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
AAAAH VOLGENS MIJ ZIJN NET MIJN HITS BINNEN GEKOMEN
Heel tof maar zeg ff budget van die fb zooi :pquote:
Max 15$ voor shippingquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel tof maar zeg ff budget van die fb zooi :p
Thanks poepquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Max 15$ voor shipping
Dat is met extraatjes en snoep. Jaik wee thet
dat is ook wat om boos om te zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef Diconnected het volgende:
Broer is beaus want we eten niet warm vanavond.Dan kookt ie zelf maar
Ja, en dan zeg ik: dan ga jij kokenquote:
word wat als ie op zichzelf gaat wonen dan :quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, en dan zeg ik: dan ga jij kokenen dan zegt ie: nee want ik kan niet koken.
Ik: niet mijn probleem.
Dat gebeurd de komende 10 jaar nog niet denk ik, en hij is 17quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
word wat als ie op zichzelf gaat wonen dan :
Dat zei ik dus ookquote:
Oeh! Noodlesquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:31 schreef Loqi het volgende:
en instant noodles![]()
nou kook ik vanavond uit lammigheid ook niet hoor, maar ik vind vast wel iets lekkers
zeg eh.. pics van je hits!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG naar chicago rechtstreeks kost maar 490 euro.
DON'T TAKE THE KITTEHSquote:
Just take one; she will never noticequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
DON'T TAKE THE KITTEHS
En kusjekroel aan Sjaan
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Just take one; she will never notice![]()
IK HEB EM IRL GEZIEN HARHAR!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
kom es met die pics van je gehaakte sleeve!
Ohja, f op feestboek gooienquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
kom es met die pics van je gehaakte sleeve!
zodra ik een bolletje wol pak heb ik twee katten eraan hangen en dan heb ik 3 touwtjes om ene ipad zitten maar het lijkt nergens opquote:
dat heb ik toch heul nietquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zodra ik een bolletje wol pak heb ik twee katten eraan hangen en dan heb ik 3 touwtjes om ene ipad zitten maar het lijkt nergens op
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA JEZUS JE KAN NIET BLIJVEN ZEIKEN HOOR!
JAAA PICSquote:
MAAK HET DAN!! Einzquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat heb ik toch heul niet![]()
![]()
[..]dat valt hier gelukkig best mee
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nog steeds niks van die braziliaan, maar ik heb mijn hits iig
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nog steeds niks van die braziliaan, maar ik heb mijn hits iig
Ik wil er maar 7 ofzo. Bij Llarowe zijn ze 10 dollar per stuk? Ninjapolish zal ik es kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
¤ 21 tot 33 lakjes valt wel mee.... Anders llarowe of Ninjapolish proberen, daar zijn de lakjes wel een stuk duurder.
Misschien kunnen we over een paar maanden samen falen en de verzendkosten delen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb hem alweer weggeklikt. Ik ga wel iets goedkopers falen.
Zeer goeien ideequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien kunnen we over een paar maanden samen falen en de verzendkosten delen?
Oh ja, is goed. Hebben we over een paar maanden meer geld?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien kunnen we over een paar maanden samen falen en de verzendkosten delen?
Dat hopen we natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh ja, is goed. Hebben we over een paar maanden meer geld?
Tot 33 was het 21 euri. Ik hoef er maar 7, blijven er nog 26 plekken over.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Na een x aantal lakjes gaan de verzendkosten mongolenerg omhoog he.
Valt best mee nuquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel spees. Mochten ze samen aan 33 lakjes komen; zal ik niet mee bestellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil er een stuk of 10, dus dat gaat wel goed komen. Dan kan Priem ook flink falenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tot 33 was het 21 euri. Ik hoef er maar 7, blijven er nog 26 plekken over.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel spees. Mochten ze samen aan 33 lakjes komen; zal ik niet mee bestellen
Sorry hoor, just sayingquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel spees. Mochten ze samen aan 33 lakjes komen; zal ik niet mee bestellen
Ja ik denk ook dat ik er echt niet veel meer zal willenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tot 33 was het 21 euri. Ik hoef er maar 7, blijven er nog 26 plekken over.
KUSJEKROELquote:
quote:
Torenhoog iddquote:
NOOO RESIST YOU MUST !!quote:
GOEIEN REDEN YOU HAZ !!11!!!11!1quote:
Thank youquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GOEIEN REDEN YOU HAZ !!11!!!11!1
plz continue
ik wil anders de gewone ydkj welquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef Dwyn het volgende:
Zijn er nog twee lakjes van TD die ik MOET hebben?
Welke 7 heb je al?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef Dwyn het volgende:
Zijn er nog twee lakjes van TD die ik MOET hebben?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik wil anders de gewone ydkj wel
Of toch niet
neh ik kan m beter via ebay/ergens anders nemen als ik ook verzendkosten binnen NL ga rekenen enzo. Dan vraag ik wel een amerikaan oidquote:
Volgens heb ik YDKJ ook nog wel ergens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh ik kan m beter via ebay/ergens anders nemen als ik ook verzendkosten binnen NL ga rekenen enzo. Dan vraag ik wel een amerikaan oid
Oehh.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De Prismatics en Color Club Revvvolution.
Extravagance heb ik nu opquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh.
Hebben ze de OPI ballet collectie al? Die glitter is wel mooi. En DS Extravaganze is heeel mooi. Die zwarte met glitters van de Nicki Minaj collectie vind ik ook wel gaaf. Maar weet niet wat voor lakjes jij mooi vindt?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Extravagance heb ik nu op![]()
Ik zal ff swatches van de Ballet dinges kijken.
Extravagance willik ook nog kopenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Extravagance heb ik nu op![]()
Ik zal ff swatches van de Ballet dinges kijken.
Daarom zei ik ook de glitter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef Dwyn het volgende:
Oh nee, van die halve sheer lakjes heb ik er genoeg gehad.
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Extravagance willik ook nog kopenover een paar maanden
Oh ja, daar kan ik wel eens bij kijken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Dwyn: Als ik plaatsen overhou in mijn td mandje; vul ik ze op met cnd effectsMaar ik wil ze dan 'ooit' ook nog eens allemaal
Oeh, die Orly is er niet meer helaas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Vorige keer heb ik ook orly fowl play er bij gepakt (dupe van opi merry midnight) en paar barry M's![]()
Oooooquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Poep
die NYC ballet zijn jellies. Ik heb geen jellies,
Do need
Die witte OPI is toch hetzelfde? Ook een witte jelly.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik wil dus alleen vooral Essie Marsmallow nog.
Die van OPI zijn extra sheer volgens mij, en iets minder wit. Die Essie zijn al die Amerikanen iig lyrisch over.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die witte OPI is toch hetzelfde? Ook een witte jelly.
Heb ik er te veel opgenoemd??quote:
Nog steeds alleen de prismatics en die CC.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik er te veel opgenoemd??![]()
![]()
Welke heb je nu in je td mandje
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Poep
texas collectie heeft ook jellies
Welkon?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Poep
texas collectie heeft ook jellies
Datquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ooit nog een keer Illamasqua loadGewoon.. omdat epic
![]()
OPI vs essencequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daar heb ik een roze van.
Essence heeft ook jellies.
Ja hallo!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus:
Essie Marshmellow
Essie Jelly Apple
OPI You Callin' Me A Lyre NYC Ballet
OPI My Pointe Exactly NYC Ballet
OPI Don't Touch My Tutu! NYC Ballet
OPI Care To Danse? NYC Ballet
OPI I Vant To Be A-Lone Star Texas
OPI Guy Meets Gal-veston Texas
OPI Houston, We Have A Purple Texas
OPI Do You Think I'm Tex-y? Texas
OPI Big Hair, Big Nails. Texas
![]()
Wishlist over den 100 heen....
Hello to you tooquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OPI vs essence
hmz![]()
Nee welkon essences dan?
Ik zie nooit aan het flesje wat nou een jelly is of niet mehehquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Iig de felle lakjes van de huidige LE. Catrice heeft ook een paar jellies in de vaste collectie zitten. Essence schijnbaar ook wel, maar ik weet niet zo goed welke.
Ik word er steeds beter in.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie nooit aan het flesje wat nou een jelly is of niet meheh
Zit ik op het moment ook een beetje in. Want jelly sandwich!quote:
Goeden keuzequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
Goeie keuzes dwyn![]()
Goed; ik sluit afMorgen naar Bels dus dan zie ik jullie maandag weer
Oh interessant!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik lees wel mee, maar zit me te verdiepen in kliklaminaat.
Ja, stom gezeik. Ik kon de oude vloer van m'n zus gebruiken. Prima, ik daar de kleur van m'n muur enzo op aangepast, blijkt het niet genoeg te zijn. Ik kan er waarschijnlijk geen pak bijkopen, dus moet dan straks alsnog een compleet nieuwe vloer. Ik dacht dat ik dit geregeld had.quote:
Matig, heb vanavond nog even geslapen, daarna ging het wel beter. Vanavond ook niet meer gekotstquote:
Ja, gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Matig, heb vanavond nog even geslapen, daarna ging het wel beter. Vanavond ook niet meer gekotst. Hoe was het met Mir?
Ze wilt kat jatten en ik zit te vol van eten om achter dr aan te gaan maar dat moet je niet tegen dr zeggen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Matig, heb vanavond nog even geslapen, daarna ging het wel beter. Vanavond ook niet meer gekotst. Hoe was het met Mir?
Jullie hebben sushi genomd toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze wilt kat jatten en ik zit te vol van eten om achter dr aan te gaan maar dat moet je niet tegen dr zeggen hoor
Hoooi! Zei je niet van HOI SERENAAAAquote:
Ik big fat gypsy wedding.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zit van ellende Salon Takeover te kijken.![]()
Met jou?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoooi! Zei je niet van HOI SERENAAAA
[..]
Ik big fat gypsy wedding.
Echt.
Geweldig![]()
Wel goed,ik heb dus mooie jurken voor mijn expo gekochtNu nog zien welke schoenen ik aan ga doen en ik kan gaan
Was het een hottie?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Neuh. Heb d'r maar rustig laten telefoneren terwijl d'r vriendje stond te wachten.
Jurken en schoenen kopen.
Hij staat wel ergens op d'r blog volgensmij. Best wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Was het een hottie?
Ik haat hetIk haat het echt enorm. Ook schoenen, ik heb stomme voeten
Ik echt niet, ik vind het niet altijd leuk, kleine hokjes, ik ben bang dat het gordijn dan open gaat, en dan staat het niet goed en zoquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij staat wel ergens op d'r blog volgensmij. Best wel.
Ja, de zoektocht ernaar haat ik. Maar het moment waarop je ze vindt, en ze dan kopen, vind ik geweldig.
Ja, alleen aan, ik doe ze wel even in een spoilerquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Serena dr vriend is hawt.
Heb je een foto van den jurken Ren?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik echt niet, ik vind het niet altijd leuk, kleine hokjes, ik ben bang dat het gordijn dan open gaat, en dan staat het niet goed en zo
[..]
Ja, alleen aan, ik doe ze wel even in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog wat bedenken voor mijn haar, en dus de schoenen, wat ik lastig vind want ik wil er mooi uitzien, maar ik moet er 3 dagen 8 uur lang op staan
[ Bericht 18% gewijzigd door RenRen- op 07-04-2012 00:30:49 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog wat bedenken voor mijn haar, en dus de schoenen, wat ik lastig vind want ik wil er mooi uitzien, maar ik moet er 3 dagen 8 uur lang op staan
[/quote]
Leueueuk!Poetel.
Qua schoenen, hakken en ballerina's meenemen? Dat je af kan wisselen tijdens de dag?
[ Bericht 22% gewijzigd door RenRen- op 07-04-2012 00:32:32 ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef RenRen- het volgende:
Die eerste is echt heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog wat bedenken voor mijn haar, en dus de schoenen, wat ik lastig vind want ik wil er mooi uitzien, maar ik moet er 3 dagen 8 uur lang op staan![]()
En de tweede cute
[ Bericht 7% gewijzigd door RenRen- op 07-04-2012 00:31:41 ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik heb geen passende hakken vrees ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leueueuk!Poetel.
Qua schoenen, hakken en ballerina's meenemen? Dat je af kan wisselen tijdens de dag?
Dankjequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die eerste is echt heel leuk![]()
En de tweede cute
Die eerste staat je echt supersexayquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen passende hakken vrees ikIk kan eens door mijn 'stash' graven om te zien wat ik voor iets heb
Wel een goede, gewoon meerdere meenemen
[..]
DankjeDie eerste was wel eng, er was namelijk een rode en die zat wel heel laag
Dus dat vond ik niet zo geslaagd. En deze was beter
En die tweede was écht waar ik naar op zoek was
Oh, ik ging er van uit dat je daarop doelde toen je zei dat je er een hele dag op moest kunnen staan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen passende hakken vrees ikIk kan eens door mijn 'stash' graven om te zien wat ik voor iets heb
Wel een goede, gewoon meerdere meenemen
[..]
DankjeDie eerste was wel eng, er was namelijk een rode en die zat wel heel laag
Dus dat vond ik niet zo geslaagd. En deze was beter
En die tweede was écht waar ik naar op zoek was
quote:
Nee :'') Het is ook niet zo dat ik in een klas zit met 20 gezellig giebelende meiden, maar vooral veel jongens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die eerste staat je echt supersexayEn teveel tet is vaak niet echt een succes als je serieus genomen wilt worden
Neee, bedoelde meer dat ik gelijk een goede zou hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, ik ging er van uit dat je daarop doelde toen je zei dat je er een hele dag op moest kunnen staan.Blont.
Maar meerdere paren zou ik wel fijn vinden idd.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:49 schreef RenRen- het volgende:
WegmisbruikersVolgens mij is die man limburgs, als ik door hem aangehouden zou worden zou ik hem alleen een blank stare geven, ik versta he-le-maal niets van wat hij zegt.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |