Goeien fipo ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Ik krijg een sms van mijn (zeer blonte) beste vriendin:
Hee Jess, ik heb een probleem. Ik heb een tijdje terug een vakantie geboekt naar Turkije en ben het helemaal vergeten. Nu vertrek ik aanstaande maandag maar heb geboekt voor 2 personen en niemand om mee te gaan. Ga je mee?
Emoslinger plz
DAFUQquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Hee Jess, ik heb een probleem. Ik heb een tijdje terug een vakantie geboekt naar Turkije en ben het helemaal vergeten. Nu vertrek ik aanstaande maandag maar heb geboekt voor 2 personen en niemand om mee te gaan. Ga je mee?
Emoslinger plz
lolwutquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Emoslinger plz
Pahahah a briljantquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Emoslinger plz
Zou wel willen, maar geen geld en moeten gewoon werken en schoolquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb zulke mooie jurkengekocht voor mijn expo!!
Unftga je mee met dr?
HTF's/VTF's zoals La boheme, Glacier Bay Blues, *kan niks meer bedenken*quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef Mss het volgende:
Ohja, eindelijk een lijstje maken voor mijn enabler in de VS.
Kaleidoscopes, OMG-series, wat raden jullie nog meer aan?
paris couture for sure, sanda-rellaquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HTF's/VTF's zoals La boheme, Glacier Bay Blues, *kan niks meer bedenken*
Ds-es, Standing room only (silver), MPJ, Movin' Out, Merry midnight, vampire state building,quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
paris couture for sure, sanda-rella
ik vind hem niet zo boeiend dat het dit geld waard isquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL VAMPIRE STATE BUILDING
![]()
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item1c1f2d6391
Die naam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind hem niet zo boeiend dat het dit geld waard is
Ik vind er echt geen hol aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL VAMPIRE STATE BUILDING
![]()
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item1c1f2d6391
Nog blonter dan jijquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG
Emoslinger plz
Ja ik ben de minst blonte van ons tweequote:
Als ze meer dan 1 potje van die lakjes vindt moet je dr wel alles mee laten nemen hequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:00 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu:
China Glaze - Jumpin' Jupiter
China Glaze - Limonyte
China Glaze - Moonpool
China Glaze OMG Collection
China Glaze Kaleidoscope collection
Essie - Starry starry night
Nubar - Peacock Feathers
OPI - Movin' Out
OPI - Man of La Mancha
OPI - Glacier Bay Blues
OPI - La Boheme
OPI - Paris couture for sure
OPI - Scandinavian Strawberry
OPI - Sanda-rella
OPI - DS Glamour
OPI - DS Royal
OPI - DS Signature
OPI - Standing room only
OPI - My Private Jet Holo
OPI - Lincoln Park After Dark Suede
OPI - Russian Navy Suede
OPI - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
OPI - We'll Always have Paris Suede
OPI - Lincoln Park After Dark Matte
OPI - Russian Navy Matte
OPI - You Don’t Know Jacques! Matte
OPI - Alpine Snow Matte. Goeien lijst, alleen geen idee of ze er iets van kan vinden.
Meenemen, opsturen, who cares. Lakjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
Ze zit er nog tot november, dus ik denk dat ze tussendoor mag opsturen
Boston.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meenemen, opsturen, who cares. Lakjes
Waar zit ze ergens? Rond LA zijn dusty hunters heel erg succesvol
En spees probeert altijd een graantje mee te pikkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meenemen, opsturen, who cares. Lakjes
Waar zit ze ergens? Rond LA zijn dusty hunters heel erg succesvol
Als ik ging dusty hunten zou ik ook aan jullie denken hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En spees probeert altijd een graantje mee te pikken
Niet jonguh, dan ging je ze verpasten voor velen geldenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ging dusty hunten zou ik ook aan jullie denken hoor
Ik heb geen idee..quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef Dwyn het volgende:
Maar meisjes, HITS? Is die Braziliaanse site veilig?
Als jullie echt lakjes hadden die jullie heel graag wilde hebben dan zou ik die aan jullie geven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet jonguh, dan ging je ze verpasten voor velen gelden![]()
Waarom niet?? Vreet gewoon die sultana op, mens!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik begin honger te krijgenMaar ik wil mijn sultana niet opeten..
Meh kronkel in mijn hoofd. Jeweetzquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom niet?? Vreet gewoon die sultana op, mens!
Ok ok... *nomt haar sultana*quote:
Wat is volgens hun de Portugese vertaling van Nederland? Weet je dat toevallig?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heeft er altijd wel opgestaanze zijn wel gewoon te vertrouwen
PAISES BAIXOS ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wat is volgens hun de Portugese vertaling van Nederland? Weet je dat toevallig?
En dan zijn ze nu al goedkoperquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef Dwyn het volgende:
Toe, maar. De verzendkosten zijn meer dan de helft van de lakjes.
pics!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef Mirjam het volgende:
wel tijd genoeg gehad om ff een ipadsleeve in elkaar te haken![]()
DOE OOK OP AANVRAAG DANquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef Mirjam het volgende:
wel tijd genoeg gehad om ff een ipadsleeve in elkaar te haken![]()
Maandag! Ik was ze gister vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan had je de lakjes al opgestuurd?
goeden handelquote:
WAAAAAAATquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
AAAAH VOLGENS MIJ ZIJN NET MIJN HITS BINNEN GEKOMEN
Heel tof maar zeg ff budget van die fb zooi :pquote:
Max 15$ voor shippingquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel tof maar zeg ff budget van die fb zooi :p
Thanks poepquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Max 15$ voor shipping
Dat is met extraatjes en snoep. Jaik wee thet
dat is ook wat om boos om te zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef Diconnected het volgende:
Broer is beaus want we eten niet warm vanavond.Dan kookt ie zelf maar
Ja, en dan zeg ik: dan ga jij kokenquote:
word wat als ie op zichzelf gaat wonen dan :quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, en dan zeg ik: dan ga jij kokenen dan zegt ie: nee want ik kan niet koken.
Ik: niet mijn probleem.
Dat gebeurd de komende 10 jaar nog niet denk ik, en hij is 17quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
word wat als ie op zichzelf gaat wonen dan :
Dat zei ik dus ookquote:
Oeh! Noodlesquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:31 schreef Loqi het volgende:
en instant noodles![]()
nou kook ik vanavond uit lammigheid ook niet hoor, maar ik vind vast wel iets lekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |