Kan je door slotjes heenposten als mod?quote:
Je weet dondersgoed dat je als mod nog extra kan posten, niet voor niets staan er een nummer rechtsboven.quote:
Zolang kan ik niet zonder je, dus ik weiger.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat je als mod nog extra kan posten, niet voor niets staan er een nummer rechtsboven.
Dus ik wil nu gebanned worden voor drie maanden!
Jezus, ga nu niet m´n ego strelen, je weet dat ik dan niet meer boos kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang kan ik niet zonder je, dus ik weiger.
Hij kan er niks aan doen, hij ging met de muis langs "open nieuw deel" en die vadsige vingers wegen zoveel dat hij automatisch klikte.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus, ga nu niet m´n ego strelen, je weet dat ik dan niet meer boos kan zijn.
Zelfs niet op een vadsige mod uit VKZ.
Apathie is nooit een excuus voor fout gedrag, al helemaal niet voor iemand die zo scherp is de meest verstopte spelfouten uit jouw posts te halen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij ging met de muis langs "open nieuw deel" en die vadsige vingers wegen zoveel dat hij automatisch klikte.
Het is een juristenhobby, dat begrijpen we niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Apathie is nooit een excuus voor fout gedrag, al helemaal niet voor iemand die zo scherp is de meest verstopte spelfouten uit jouw posts te halen.
Het is onfatsoenlijk gedrag, vooral omdat het vaker voorkomt.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een juristenhobby, dat begrijpen we niet.
Ik kom je tegemoet, volgende keer gooi ik ze allemaal op slot tot jij er een hebt, goed poebeliewoepsie?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is onfatsoenlijk gedrag, vooral omdat het vaker voorkomt.
En stoot mij al zeer voor de borst, laat staan dat ik moeite doe om een leuke OP te maken wat vervolgens tevergeefs is.
Het gaat mij niet zozeer om mijn persoonlijkheid of het feit dat ik een OP wil maken, gewoon om het feit dat we de fatsoensregel maken die wie de laatste post in een topic maakt (reguliere laatste post, nummer 301).quote:Op maandag 7 mei 2012 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom je tegemoet, volgende keer gooi ik ze allemaal op slot tot jij er een hebt, goed poebeliewoepsie?
Ok, eriksd verandert de TT daarna wel in "Hoppa" mits geen "Hurrbedurr" bij jouw SC-OP'squote:Op maandag 7 mei 2012 18:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om mijn persoonlijkheid of het feit dat ik een OP wil maken, gewoon om het feit dat we de fatsoensregel maken die wie de laatste post in een topic maakt (reguliere laatste post, nummer 301).
Als erik post 301 opent mag hij een nieuw topic doen, als Tammie dat is dan maakt zij een nieuw topic. Het gaat hier niet om mij.
Volgens mij is het een tijd lang de sport geweest wie zo snel mogelijk een nieuw topic kon openen.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om mijn persoonlijkheid of het feit dat ik een OP wil maken, gewoon om het feit dat we de fatsoensregel maken die wie de laatste post in een topic maakt (reguliere laatste post, nummer 301).
Als erik post 301 opent mag hij een nieuw topic doen, als Tammie dat is dan maakt zij een nieuw topic. Het gaat hier niet om mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |