Rode kaart pakken ofwat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vormertje gaat natuurlijk gewoon de boel saboteren. Die wil ook Europa in.
Ja, maar het is nu al zo vaak voorgekomen dat je dat nu toch moet gaan inzien. Waarom kunnen ze 5 minuten geweldig spelen en voluit de tegenstander onder druk zetten, en dat na een goaltje opeens niet meer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet lekker achterover hangen is, meer nog gebrek aan ervaring om met een dergelijke situatie om te gaan. Wat volgt is dan eerder zenuwachtig achterover hangen.
Dit. Zal nooit voluit gaan zo'n jongen. Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vormertje gaat natuurlijk gewoon de boel saboteren. Die wil ook Europa in.
Is prima, stond ook in mijn laatste postquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
Sorry. Ga er niet op wachten. Game on.
Omdat de tegenstander dan druk gaat zettenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu al zo vaak voorgekomen dat je dat nu toch moet gaan inzien. Waarom kunnen ze 5 minuten geweldig spelen en voluit de tegenstander onder druk zetten, en dat na een goaltje opeens niet meer?
Lijkt me wel. Voor hem is Feyenoord nog gewoon ver weg. Wellicht als het de laatste wedstrijd van het seizoen was geweest die beslissend was, dat ie het dan lastig had ermee. Maar nu?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Zal nooit voluit gaan zo'n jongen. Geloof er niks van.
Dat is vaak niet echt het geval. Die gaat op den duur een beetje komen omdat je zelf begint te twijfelen ja..quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat de tegenstander dan druk gaat zetten
Oh niet gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is prima, stond ook in mijn laatste post
1 wo 11/4 Roda JC Kerkrade Feyenoord Eredivisie vbquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Voor hem is Feyenoord nog gewoon ver weg. Wellicht als het de laatste wedstrijd van het seizoen was geweest die beslissend was, dat ie het dan lastig had ermee. Maar nu?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef Muto het volgende:
Helpmefok gaat wel weer ballen hoor. En hij zal wel een verslag posten hier.
Natuurlijk is die jongen al bezig met volgend jaar. Met roda is toch geen eer meer te behalen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Voor hem is Feyenoord nog gewoon ver weg. Wellicht als het de laatste wedstrijd van het seizoen was geweest die beslissend was, dat ie het dan lastig had ermee. Maar nu?
We hebben het over een team dat vorig jaar nog thuis verloor van De Graafschap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu al zo vaak voorgekomen dat je dat nu toch moet gaan inzien. Waarom kunnen ze 5 minuten geweldig spelen en voluit de tegenstander onder druk zetten, en dat na een goaltje opeens niet meer?
Lekker veel respect zou je dan ook krijgen van zowel je oude als nieuwe ploeg, als je er niet vol voor gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Zal nooit voluit gaan zo'n jongen. Geloof er niks van.
Dit en je kunt zeggen wat je wilt. Zo'n jongen zit echt al op de ranglijst te kijken en te hopen dat Feyenoord Europees haalt hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Natuurlijk is die jongen al bezig met volgend jaar. Met roda is toch geen eer meer te behalen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 wo 11/4 Roda JC Kerkrade Feyenoord Eredivisie vb
2 zo 15/4 FC Groningen Roda JC Kerkrade Eredivisie vb
3 vr 20/4 NAC Breda Roda JC Kerkrade Eredivisie vb
4 zo 29/4 Roda JC Kerkrade PSV Eredivisie vb
5 wo 2/5 RKC Waalwijk Roda JC Kerkrade Eredivisie vb
6 zo 6/5 Roda JC Kerkrade FC Utrecht Eredivisie vb
Joh, Roda heeft een simpel programma man. PSV wordt wel opgerold, Utrecht wordt ook wel scheel getikt. RKC wordt die pietenbrug op. FC Groningen moet ook te doen zijn + kNACworst.
Conclusie:
Vormer gaat saboteren
2-3 winst voor Feyenoord + 2 goals van Vormer kan ook toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker veel respect zou je dan ook krijgen van zowel je oude als nieuwe ploeg, als je er niet vol voor gaat.
Juist om dat soort verdenkingen weg te nemen zal ie juist extra z'n best doen denk ik.
Of in de warmingup 'geblesseerd' raken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker veel respect zou je dan ook krijgen van zowel je oude als nieuwe ploeg, als je er niet vol voor gaat.
Juist om dat soort verdenkingen weg te nemen zal ie juist extra z'n best doen denk ik.
Hij is niet gek hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe het op de Fränkelmanier. Wasmachien op je teen laten vallen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of in de warmingup 'geblesseerd' raken.
Play-offs? Daar zijn ze nog volop voor in de race.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Natuurlijk is die jongen al bezig met volgend jaar. Met roda is toch geen eer meer te behalen.
Ruud Brood kan ook nog de boel saboteren voor Roda hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Play-offs? Daar zijn ze nog volop voor in de race.
Dat zegt hij toch? Er is geen eer meer te halen...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Play-offs? Daar zijn ze nog volop voor in de race.
Hij gaat toch naar Roda, waarom zou het dan voor hun saboteren?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruud Brood kan ook nog de boel saboteren voor Roda hoor.
Idd. Als wij op de plek van Roda hadden gestaan (met play-offs in zicht) en hij zou de stap naar b.v. PSV maken volgend seizoen (dat nog in de race was voor de titel) dan zou ie echt niet eens een fatsoenlijk afscheid verdienen wanneer ie de boel ging saboteren. Sterker nog: als die sabotage echt duidelijk was, z'n overige paar wedstrijden in de Kuip zo'n hel maken dat de trainer hem niet eens meer op durfte te stellen. Zoiets doe je niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Stel dat het achteraf niets uit maakte. Dan zit je voor altijd aan de naam van walgelijk mannetje dat z'n vorige team in de steek liet vast.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn zoveel saboteermogelijkheden in deze laatste 6 speelronden man![]()
Janmaat kan ook rood halen in een evt. kampioenswedstrijd voor Feyenoord
En dan scoor je een hattrick in een wedstrijd of traint een keer met een plaatselijk G-team en iedereen is al het voorgaande vergeten. De enige die in NL wordt achtervolgd door zijn verleden is Lurling.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Stel dat het achteraf niets uit maakte. Dan zit je voor altijd aan de naam van walgelijk mannetje dat z'n vorige team in de steek liet vast.
En massaverkrachter Kluivert.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan scoor je een hattrick in een wedstrijd of traint een keer met een plaatselijk G-team en iedereen is al het voorgaande vergeten. De enige die in NL wordt achtervolgd door zijn verleden is Lurling.
Klopt, maar niemand denk toch dat er 'gesboteerd' gaat worden. Alleen als zo'n Vormer in de laatste minuut tegen Feyenoord een kans op 50% gelijkmaker kan maken of breed kan geven dan zie ik 'm dat laatste wel doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, we kunnen zoveel willen lullen over saboteren... maar Feyenoord moet het toch echt zelf gaan doen.
Ik weet het niet hoor. Ik zou (hoe vreemd het ook klinkt) eigenlijk juist respect voor die jongen hebben als ie er tegen ons 3 inknalt. Maar goed, ik hoop natuurlijk dat ie dat niet doet. Of dat wij er dan 4 scorenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan scoor je een hattrick in een wedstrijd of traint een keer met een plaatselijk G-team en iedereen is al het voorgaande vergeten. De enige die in NL wordt achtervolgd door zijn verleden is Lurling.
Eens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, we kunnen zoveel willen lullen over saboteren... maar Feyenoord moet het toch echt zelf gaan doen.
Nu hij toch weer ter sprake komt, wat heeft die Lurling nou eigenlijk gedaan? Voor zover ik weet heeft hij gefaald bij Feyenoord en daarna elke keer zich negatief in media uitgelaten over Feyenooord. Of is er meer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vooraf in elk geval Kalou een kaart aangesmeerd meen ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu hij toch weer ter sprake komt, wat heeft die Lurling nou eigenlijk gedaan? Voor zover ik weet heeft hij gefaald bij Feyenoord en daarna elke keer zich negatief in media uitgelaten over Feyenooord. Of is er meer?
Voordat hij naar Feyenoord kwam Kalou een rode kaart aangenaaid, en daarna ook nog eens zijn lulverhaal blijven volhouden bij de tuchtcommissie waardoor Kalou geschorst werd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu hij toch weer ter sprake komt, wat heeft die Lurling nou eigenlijk gedaan? Voor zover ik weet heeft hij gefaald bij Feyenoord en daarna elke keer zich negatief in media uitgelaten over Feyenooord. Of is er meer?
Hij naaide Kalou een rode kaart aan (in dienst van Heerenveen) vlak voordat ie naar ons kwam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Middelvinger naar eigen aanhang opsteken ook toch.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat hij naar Feyenoord kwam Kalou een rode kaart aangenaaid, en daarna ook nog eens zijn lulverhaal blijven volhouden bij de tuchtcommissie waardoor Kalou geschorst werd.
Dat had ie allemaal nog een beetje goed kunnen maken door er direct 10 te scoren in de eerste 12 wedstrijden, maar hij raakte echt geen pepernoot.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordat hij naar Feyenoord kwam Kalou een rode kaart aangenaaid, en daarna ook nog eens zijn lulverhaal blijven volhouden bij de tuchtcommissie waardoor Kalou geschorst werd.
Tsja, dat zijn altijd van die geruchten. Heb ik wel Greene een keer zien doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Middelvinger naar eigen aanhang opsteken ook toch.
Serginho.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn altijd van die geruchten. Heb ik wel Greene een keer zien doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |