Normaliter welquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij zijn erg vriendelijk over het algemeen
Jammer joh, wie weet wel van een leuk meisje die dacht: hé die stoere boyboooooiiii lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:51 schreef stoereboii het volgende:
Yvonne rijd jij ook in een daewoo matiz dat je je zo aangevallen voelt ofzo?hb trouwens 2 PMS maar kan er niet heen
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr'squote:
Tja sommige figuren snappen het niet helemaal en hebben een andere aanpak nodig helaas...quote:
Nee hoor, pino0 is nog wel eens grappigquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr's, ze hebben daar trouwens ook al Pino buitengepest
doe eens normaal, je bent tenslotte admin...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer joh, wie weet wel van een leuk meisje die dacht: hé die stoere boyboooooiiii lijkt me wel wat.
Helaas!
Zonder jou waren die TR's niet nodigquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Netsplitter zegt dat het topic dagelijks rood is aan tr's, ze hebben daar trouwens ook al Pino buitengepest
Ik doe normaal, nu jij nogquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe eens normaal, je bent tenslotte admin...
not gonna happenquote:
Het is zijn 11 jarige broertje denk ik...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef laucas het volgende:
Vooral blijven reageren op deze 14-jarige troll
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is zijn 11 jarige broertje denk ik...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Maar ja, hij wilt toch vervelend blijven doen op deze manier. Via het FUT-Topic kan het niet meer, via DM en PM ook niet. Denk dat bij een slotje menig gevloek te horen zal zijn op een zolderkamertje in België....
dit is juist grappigquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Maar ja, hij wilt toch vervelend blijven doen op deze manier. Via het FUT-Topic kan het niet meer, via DM en PM ook niet. Denk dat bij een slotje menig gevloek te horen zal zijn op een zolderkamertje in België....
Zou het? Misschien zit hij wel in het keldertje van Marc D.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Ach zolang het hier blijft vind ik het niet erg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Nee die is verkocht groetjensquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
Hey Stoereboiii, heb je Fernando Torres nog? Ik wil hem wel overnemen voor een vriendenprijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |