Gisteren.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:10 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ook live gezien? Wat een band, zou me niks verbazen als die over een paar jaar met een nieuwe plaat een soort Deerhunter status krijgen.
Ze blazen in ieder geval 10x harder live.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Daar doe je ze wel te kort mee, vind het persoonlijk leuker dan Tame Impala.
Ah cool, ik was er ook gisterquote:Op maandag 14 mei 2012 12:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Gisteren.
[..]
Ze blazen in ieder geval 10x harder live.
Slappe indie-meuk?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:13 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Afgezien van die slappe indiemeuk zijn wij het altijd met elkaar eens geloof ik, dus ja
Walk the line festivalquote:Op maandag 14 mei 2012 13:10 schreef Norrage het volgende:
Wat was er zaterdag voor iets speciaals dat iedereen bij een nog onbekende band was?
Maar ralfseltje en ik waren natuurlijk bij de 'beste club' van het land.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:10 schreef Norrage het volgende:
Wat was er zaterdag voor iets speciaals dat iedereen bij een nog onbekende band was?
En dat is?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar ralfseltje en ik waren natuurlijk bij de 'beste club' van het land.
Ik lees hier veel mee, maar het was me nog niet opgevallen dat je hem genoemd had.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:45 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Alt-J al 20x geplugd hier, maar nog niemand heeft ooit gereageerd
Toch voor die lurkers die er wellicht toch zijn hier kan je het hele album streamen:
http://www.nme.com/news/alt-j/63906
Erg fijn, favorietje van het jaar vooralsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |