Het is zeker niet wereldschokkend, het is een samenvoeging van wat verschillende al bekende elementen, maar ik vind ze een erg leuk feestje bouwen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:43 schreef belsen het volgende:
Ik heb ze een paar weken terug nog live mogen aanschouwen, maar ik vind het verdomd weinig hemelschokkend. Het deed mij vooral denken aan Doe Maar, overigens.
Voor de duidelijkheid het was niet slecht, muzikaal en qua zang gezien steekt het ook allemaal wel goed in elkaar, maar het kwam bij mij echt niet over.
Dan was ik denk op het verkeerde feestje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is zeker niet wereldschokkend, het is een samenvoeging van wat verschillende al bekende elementen, maar ik vind ze een erg leuk feestje bouwen!
Je wordt per post negatieverquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan was ik denk op het verkeerde feestje.
Een vriend van me is ook helemaal wild van ze, ik zelf vind het net niks. Dat Kingmaker wat je post, naar ik aanneem van het album, klinkt bovendien ook weinig professioneel. Het ontstijgt het goede demoniveau qua opname zeg maar ook niet echt.
Hele geinige band. Niks bijzonders, maar gewoon een heel erg goede band met lekkere nummersquote:Op zondag 7 april 2013 12:43 schreef methodmich het volgende:
Oh, hebben ze hier een topic.Ik ken de zangeres.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |