Leuke plaat idd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:33 schreef Maisnon het volgende:
Best Coast klinkt weer leuk trouwens
Er zijn vast mensen hier trouwens die Sweet Heart, Sweet Light van Spiritualized wel kunnen waarderenik kwam het natuurlijk via jawel, Pitchfork tegen, maar ik vond het op het eerste gehoor een beetje te rommelig naar mijn smaak. Ze werden alleen wel erg geprezen daar, dus er zijn vast mensen hier dus die er blij van worden
Ik vind die Spiritualized niks, ik kwam er niet doorheen. Misschien nog eens een keertje luisteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:33 schreef Maisnon het volgende:
Best Coast klinkt weer leuk trouwens
Er zijn vast mensen hier trouwens die Sweet Heart, Sweet Light van Spiritualized wel kunnen waarderenik kwam het natuurlijk via jawel, Pitchfork tegen, maar ik vond het op het eerste gehoor een beetje te rommelig naar mijn smaak. Ze werden alleen wel erg geprezen daar, dus er zijn vast mensen hier dus die er blij van worden
Je krijgt wel een cadeautje als je Spiritualized volhoudt. Vindt het album zelf ook niet leuk maar het laatste nummer is wel echt een pareltjequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind die Spiritualized niks, ik kwam er niet doorheen. Misschien nog eens een keertje luisteren.
Best Coast ook maar proberen, en ik heb idd hetzelfde als Ranja...Ik haalde destijds ook best coast en beach house permanent door elkaar
Dat is toch niet zo gek? Die lijsten zijn ook maar een soort gemiddelde en zijn ook weer niet altijd even spannend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef ranja het volgende:
Dat is ook mijn grote frustratie inderdaadAls ik naar een jaarlijst kijk van een of ander blad of zelfs Plato of 3voor12 vraag ik me altijd af waarom er zo weinig albums instaan die ik gekocht heb...
Had ik dinsdag al gepost, maar geeft nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:27 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe album van Best Coast streamt hier. Ik vind het een erg lekker album, luchtig en toegankelijk
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Had ik dinsdag al gepost, maar geeft niet
ooh een nieuwe Mount Eeriequote:Op zondag 13 mei 2012 20:41 schreef On het volgende:
Wauw, de nieuwe Mount Eerie is mooi. Misschien nog wel mooier dan Wind's Poem.
Ook live gezien? Wat een band, zou me niks verbazen als die over een paar jaar met een nieuwe plaat een soort Deerhunter status krijgen.quote:
Daar doe je ze wel te kort mee, vind het persoonlijk leuker dan Tame Impala.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, hobbybandje van leden van Tame Impala. Nu in het land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |