behalve Drive Like Maria, Bombay Show Pig, Norah Jones, Lissy Trullie, Katzenjammer (ok album van vorig jaar) dan...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:28 schreef Slobeend het volgende:
Overigens is het album van Beach House het enige goede album wat op dit moment op de Luisterpaal staat. Er staat de laatste maanden een hoop 'slechte' en niet noemenswaardige muziek op. Jammer.
Jij en Norah jones?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:22 schreef ranja het volgende:
[..]
behalve Drive Like Maria, Bombay Show Pig, Norah Jones, Lissy Trullie, Katzenjammer (ok album van vorig jaar) dan...
BSP blijkbaar alweer er af
Ik vond haar bij Jools ook wel aardig jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit album klinkt wel ok vind ik. Eindelijk.
Ze is altijd wel aardig maar nu haar muziek ookquote:
Drive Like Maria is anders een behoorlijk allegaartje.. ene oor in, andere uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:22 schreef ranja het volgende:
[..]
behalve Drive Like Maria, Bombay Show Pig, Norah Jones, Lissy Trullie, Katzenjammer (ok album van vorig jaar) dan...
BSP blijkbaar alweer er af
Beluisterd, vind het verhaal mooier dan de plaat. Maar Lo-Fi is nooit echt mijn ding geweest dus ik ben niet de beste beoordelaar in dezequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:57 schreef methodmich het volgende:
Andere mensen ook Acousmatic Sorcery van Willis Earl Beal al beluisterd? Een bijzondere plaat met een bijzonder verhaal. Afgewezen voor het leger, ging reizen en maakte nummers om zijn depressies te beteugelen. Zijn muziek deelde hij uit aan willekeurige mensen op straat. Lo-fi opgenomen op tapedeck en bestaand uit een mengelmoes van rammelende rock & roll, blues, rap en spoken word.
Zie ook www.willisearlbeal.com
Ja, dat vond ik ook. Vond het eerder niets echt interessant genoeg. Maar had deze maar aangezet omdat er niet veel speciaals op de luisterpaal stond. Toch erg leukquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit album klinkt wel ok vind ik. Eindelijk.
Maar geldt dat niet voor ons allemaal? Zijn wij hier gewoon niet representatief ofzo? Want ook op musicmeter ofzo kan ik me echt ergeren aan de rotatielijst, om maar wat te noemen...pff...Nederland meeloopvolg. Maar misschien ben ik nu een beetje hipster aan het praten ofzo, of moeten we het dan maar "fok!-ster" noemenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef cafca het volgende:
Dat komt gewoon omdat jij het beter weet dan al die bladen of websites
Absolute heldenplaat! Ik heb het vorige album helemaal grijs gedraaid, erg leuke band!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe van Best Coast is te streamen via npr
Die was echt fantastischquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb dat vorige album van Beach House wel echt veel geluisterd
Die man heeft echt zo veel uitstraling enzo als ie zingt, maar toen ik uiteindelijk er gewoon naar ging luisteren was ik er nog niet super enthousiast over, misschien was ik door zn act overrompeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:57 schreef methodmich het volgende:
Andere mensen ook Acousmatic Sorcery van Willis Earl Beal al beluisterd? Een bijzondere plaat met een bijzonder verhaal. Afgewezen voor het leger, ging reizen en maakte nummers om zijn depressies te beteugelen. Zijn muziek deelde hij uit aan willekeurige mensen op straat. Lo-fi opgenomen op tapedeck en bestaand uit een mengelmoes van rammelende rock & roll, blues, rap en spoken word.
Zie ook www.willisearlbeal.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |