Ohja, hou het maar bij dat ik toen op het album was uitgekeken...quote:
Van 2012 alleen Nederlandse platen eigenlijk. En dan nu Alt-J.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef On het volgende:
Platen van 2012 die ik inmiddels al fysiek in mijn collectie heb zijn:
Swans - We Rose From Your Bed With The Sun In Our Head
JK Flesh - Posthuman
Cate Le Bon - Cyrk
Conan - Monnos
Ufomammut - Oro - Opus Primum
Nate Hall - A Great River
Disappears - Pre Language
* De geremasterde EP's van My Bloody Valentine heb ik ook, ook al is het origineel ouder.
En ik heb de nieuwe Japandroids gereserveerd bij cd wow.
Cd Wow is wel fijn ja. Heb er daar dus nog 4 in de wacht staanquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef On het volgende:
CD Wow gaat wel lekker hoor. Nieuwe Japandroids ook voor een euro of 9 ge pre-ordered. Krijg je alleen wel vaak zo'n kartonnen klaphoesje.
Ook meestal cdwow hier, nieuwe cd's zijn hier in Duitsland relatief wat goedkoper dan in Nederland, maar merkwaardig genoeg zijn oudere cd's vaak wat duurder. Prijsverlaging is hier niet zo groot.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cd Wow is wel fijn ja. Heb er daar dus nog 4 in de wacht staan
Haha, wilde net zeggen bij Fela's foto: leuke Flaming Lipsquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:32 schreef On het volgende:
Grappig. Ook ik heb die Flaming Lips cd dit jaar gekocht.(Ben er alleen nog niet heel weg van)
Ik zag dat er een nieuwe Meindert Talma (& De Rode Kaarten voor de gelegenheid) uit is, een EK album in zijn eigen stijl. Vraag mij niet waarom, maar ik dacht dat dat wel een plaatje voor jou moet zijn..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef methodmich het volgende:
Hmm, alle gekochte albums van 2012 op 1 overzichtelijke foto gaat al niet meer lukken denk ik. Albums uit 2012 wil misschien nog wel gaan, zal eens kijken morgen of zo.
En vrijwel allemaal gekocht bij Velvet Dordrecht!
Leuke plaat ja, maar toch wel een tikkeltje saai. Had ik bij de vorige ook. Dan toch liever the Microphonesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:20 schreef Z het volgende:
Mooie nieuwe plaat van Mount Eerie (Clear Moon).
Ben meer een lurker dan een poster maar hier moet ik toch op reageren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:45 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Alt-J al 20x geplugd hier, maar nog niemand heeft ooit gereageerd
Toch voor die lurkers die er wellicht toch zijn hier kan je het hele album streamen:
http://www.nme.com/news/alt-j/63906
Erg fijn, favorietje van het jaar vooralsnog
Het is wel een speciale ja, elke keer als ik hem luister ervaar ik hem weer anders...Erg knap, veelzijdig en origineel albumquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:57 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ben meer een lurker dan een poster maar hier moet ik toch op reageren.
Bedankt voor deze tip zegZou op dit moment op nr 1 in mn jaarlijstje komen. Voor iedereen dus een aanrader
Bedankt voor de tip nog inderdaad en toevalligerwijs staan ze op Hurricane waar ik in juni heengaquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is wel een speciale ja, elke keer als ik hem luister ervaar ik hem weer anders...Erg knap, veelzijdig en origineel album
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |