44 min. te lang.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:48 schreef Apekoek het volgende:
Wow ze was wel een hele 45 minuten bij jou nadat jullie wakker werden!!Lang man!
Ja! Ik deel ook graag de voor. Maar die laste kunnen me gestolen worden.quote:
Dat was waarschijnlijk ook haar idee. Helaas kon of wilde TS niet ochtendgeven.quote:
ochtend gevenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk ook haar idee. Helaas kon of wilde TS niet ochtendgeven.
Waarschijnlijk was ze gisterenavond een 8/10 en bleek ze 's ochtends een 4/10 te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk ook haar idee. Helaas kon of wilde TS niet ochtendgeven.
Niks is beter dan keiharde neuckseks in de ochtend na een goeie stapavond en de bijbehorende kater. Word je goed wakker van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ochtend geven![]()
met een kater en haar stinkbek, nee bedankt
Een lul steek je in haar poes en een lul ziet niets laat staan dat hij haar bek ruilt, onterechte klacht dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ochtend geven![]()
Dat zal waarschijnlijk ook wel een rol gespeeld hebben. Hoe lekker was ze nog in de ochtend, TS?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze gisterenavond een 8/10 en bleek ze 's ochtends een 4/10 te zijn.
6 je, speelde idd meequote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk ook wel een rol gespeeld hebben. Hoe lekker was ze nog in de ochtend, TS?
Dan dringt de 'boodschap' sneller doorquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze gisterenavond een 8/10 en bleek ze 's ochtends een 4/10 te zijn.
TS werd wakker met zijn moeder langs zijn bed die net zolang bleef staan totdat TS opgestaan was om zijn kots op te ruimen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Alsof TS uberhaupt ooit een vrouw in zijn 1-persoonsbed bij mama thuis heeft gehad...
Stuurt ze je een kaartje met kerstquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij bent toch de baas in je huis? Dus als jij zegt oprotten en wegwezen, dan moet ze dat doen.
Je ziet haar vervolgens nooit meer terug, maar dat terzijde.
Omdat snachts en alleen over straat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:41 schreef Fascination het volgende:
Was het voor haar duidelijk dat het een onenightstand was? Zo ja, ik snap niet dat ze überhaupt blijft slapen. Veel lekkerder om in je eigen bed te slapen, lijkt me.
Hm, ligt een beetje aan de route die je moet afleggen. Als het alleen hoofdwegen zijn, zou ik wel alleen naar huis gaan, ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat snachts en alleen over straat?
Ja dat moest ze toch wsl ook als ze niet met TS was meegegaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:13 schreef Kroc het volgende:
het lijkt me gevaarlijker om met iemand naar huis te gaan voor een smaatje dan alleen over straat
Misschien heeft ze ruzie met der ouders en wil ze niet naar huis?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
TS ging gisteravond lekker stappen. Kwam TS een leuke dame tegen. Mee gepraat, gezoend, mee naar huis genomen etc.
Wordt TS wakker, is zij al het mogelijke aan het doen om in mijn bed te blijven liggen, en niet naar huis te gaan.
TS had herhaaldelijk hints gegeven om haar duidelijk te maken dat het beter was dat ze weg zou gaan.
Toch bleef ze in mijn bed liggen, geen enkele intentie om weg te gaan. Pas na 45 minuten was ze weg.
Klacht lijkt me duidelijk
De dame in kwestie is gevondenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef Saisai het volgende:
jezus de triestheid druipt van it topic af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij was het?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef Saisai het volgende:
jezus de triestheid druipt van it topic af
Daarom snap ik ook niet dat TS haar niet nog een hap vloeibare eiwitten heeft gegeven toen ze wakker werd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef Chai het volgende:
Echt serieus een ontbijt kan toch wel? Ik heb altijd facking veel honger na seks en dat houdt gewoon aan tot aan de volgende ochtend. Moet iets eten wil ik niet flauw vallen onderweg naar huis.
One night stand? Je krijgt eten van me!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef Chai het volgende:
Echt serieus een ontbijt kan toch wel? Ik heb altijd facking veel honger na seks en dat houdt gewoon aan tot aan de volgende ochtend. Moet iets eten wil ik niet flauw vallen onderweg naar huis.
Je hebt al met een vreemde gegeven wat kan je nog gebeuren?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm gaan verkrachters echt uren in een discotheek hangen om een gewillig meisje mee naar huis te nemen en haar daar in de kelder gevangen te houden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:18 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Je hebt al met een vreemde gegeven wat kan je nog gebeuren?
was al geen maagd meerquote:
Joran?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm gaan verkrachters echt uren in een discotheek hangen om een gewillig meisje mee naar huis te nemen en haar daar in de kelder gevangen te houden?
wel beste tipquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:25 schreef Apuleius het volgende:
Ehm TS, vrouwen hebben tenen. Daar kan je 's morgens prima ¤ 10,- tussen steken. Zie je ze nooit meer.
Dádàgk. Meer moet je er ook niet tussen proppen, want dan zien ze het weer als een compliment.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef Apuleius het volgende:
Handje losgeld over het desbetreffende vrouwtje heen flikkeren zal ook wel afdoende werken, neem ik aan.Dat moet ik nog eens testen.
quote:
gaten genoeg toch? stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ochtend geven![]()
wat zij zegt iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
Beste remedie tegen een kater en je lul heeft toch geen neusgaten?
Ollum?quote:Op zondag 8 april 2012 19:27 schreef Ramkraker het volgende:
Al die wannabe topics tegenwoordigdenken dat ze stoer zijn met hun bs
gewoon optyfen met je rotzooi öllum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |