Haha de jeugdherinneringen kwamen weer bovenquote:
Ik denk vooral het tweede, verkeerde eigenschap. Fout hoeft dus niet slecht te zijn.quote:1fout de; v(m) -en 1 verkeerde daad 2 verkeerde eigenschap 3 onjuistheid in een werk
quote:
Dit is zo'n beetje fout tot in de perfectie doorgevoerd.quote:
Dat zou inderdaad wel eens een mooie omschrijving kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens mij wordt het pas een fout nummer als de artiest zelf het ook niet serieus neemt.
Op zich wel, maar lijkt in niks op hoe Q-music of anderen het gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:52 schreef belsen het volgende:
Dat zou inderdaad wel eens een mooie omschrijving kunnen zijn.
Dat heeft ook zelden iets met 'fout' te maken, inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Op zich wel, maar lijkt in niks op hoe Q-music of anderen het gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Of juist als er heel cheesy muziek uit rolt, en het ook zo óógt, terwijl de artiest het bloedserieus meent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens mij wordt het pas een fout nummer als de artiest zelf het ook niet serieus neemt.
Heilbot is eigenlijk best nog wel een grote vis als ik die clip zo zie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:57 schreef Ulx het volgende:
Is dit nou fout? Kwam het gisteren tegen op youtube en het geheel van zang, muziek en tekst is nogal bizar.
Zou net zo goed kunnen. Muziek is zo relatief als de pest. Wat de een een fout nummer vindt, vindt de ander juist een bloedmooi nummer. Maar ik ben er wel van overtuigd dat de artiest zelf een enorme invloed heeft op de foutheid van een bepaald nummer.quote:Op zondag 15 april 2012 05:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Of juist als er heel cheesy muziek uit rolt, en het ook zo óógt, terwijl de artiest het bloedserieus meent.
Zo'n Milk Inc, dat klinkt al sinds eind jaren 90 exact hetzelfde, maar ik zie die Regi er op de een of andere manier wel voor aan dat 'ie gewoon van die muziek houdt.
Door middel van het imago bedoel je? Kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Manowar is bijvoorbeeld zo'n beetje de Village People van de metalscene, maar dat komt puur door hoe ze er uit zien en wat voor uitspraken de bandleden zoal doen. Muziekaal gezien is Manowar gewoon degelijke heavy metal.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zou net zo goed kunnen. Muziek is zo relatief als de pest. Wat de een een fout nummer vindt, vindt de ander juist een bloedmooi nummer. Maar ik ben er wel van overtuigd dat de artiest zelf een enorme invloed heeft op de foutheid van een bepaald nummer.
Bijvoorbeeld ja. Waarom vindt (bijna) iedereen Zanger Rinus fout? Zijn uiterlijk? Zijn stem? Zijn liedjes? Combinatie van factoren?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Door middel van het imago bedoel je? Kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Manowar is bijvoorbeeld zo'n beetje de Village People van de metalscene, maar dat komt puur door hoe ze er uit zien en wat voor uitspraken de bandleden zoal doen. Muziekaal gezien is Manowar gewoon degelijke heavy metal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |