iets van een gedicht ervan maken, wat beetje troost bied?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Troel het volgende:
Nou, ik vind het op dit moment ook moeilijk. Ik heb het boekje van bellelena nu in huis en ik had er heel graag iets over haar zwangerschap in willen schrijven, maar dat heeft nu een beetje een abrupt en vooral vervelend einde gehad. Daar zit ik best tegenaan te hikken. En daar kom ik ook echt wel uit, maar het is wel even goed nadenken wat en hoe.
Nouja, over dat soort dingen ben ik dus aan het nadenken. Omdat ik het toch wel wil verwerken, want het is een boekje van nu. Zodat het op een later tijdstip misschien nog wat troost kan bieden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
iets van een gedicht ervan maken, wat beetje troost bied?
hmmpff..quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, over dat soort dingen ben ik dus aan het nadenken. Omdat ik het toch wel wil verwerken, want het is een boekje van nu. Zodat het op een later tijdstip misschien nog wat troost kan bieden.
Nee hoor, ik denk dat ik het wel deel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef snoopy het volgende:
Ah ok, ik vond het juist jammer om te lezen en ik zie dat ik er een heel ander gevoel bij had dan de restMet frisse moed verder met het volgende boekje
Ja dat is waar, maar ik/we weten dan wel dat het heus niet opzettelijk kwetsend bedoelt is, maar het kan inderdaad wel pijnlijk zijn. Mocht je je ergens zorgen over maken, dan weet je me te vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef Troel het volgende:
Nee, natuurlijk niet met opzet, maar zelfs zonder opzet kan iets natuurlijk wel kwetsenMaar het komt goed hoor!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Sneakje voor Faja Lobi!
[ afbeelding ]
Dat hoeft ook niet uiteraard.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh jammer dat je er mee stopt KarinIk moest nog aan je boekje beginnen maar ik weet niet of ik daar nu nog wel zin voor kan maken eigenlijk
De lol is er zo wel wat van af
Plak ze wel vast, er zijn nog anderen die er wél in willen fröbelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet uiteraard.
Wil je hem wel terugsturen naar me?
En Moussy, dan gooi je mijn blz maar in de openhaard.
Ah meeeeen, dan heb ik 2 boekjes in huis! *stress schiet*quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:44 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Zoooo twinkly's boekje is onderweg naar susie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |