Dan kom ik wel in jouw plaats. Ik heb toch geen boekje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:26 schreef Troel het volgende:
Ik zou inderdaad een nieuw topic doen, al is het alleen maar omdat ik niet echt geïnteresseerd ben in een meetSoms staan er best privézaken in een boekje en ik voor mijzelf voel er niets voor om dat zomaar in een grote groep te gooien
Als ik het nu zeg is het natuurlijk niet meer geloofwaardigquote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen hoe tof ie is *stampvoet* en wat je ruikt is haarlak
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef Mevr_Mus het volgende:
Meer mensen voor wie dit project therapeutisch werkt?
+1quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:49 schreef Lenaatje het volgende:
[..]ja! en heerlijk ontspannend dat gefrutsel!!
Ik baal wel een beetje van mijn keuze om wel mee te doen, ik merk dat ik er eigenlijk echt geen tijd voor heb.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:19 schreef trui het volgende:
het lijkt me behalve ontspannend/therapeutisch toch ook wel stressvol eerlijk gezegd.(ben nog steeds tevreden met mijn keuze niet mee te doen). maar ik wil de boekjes als ze klaar zijn ook wel eens zien, ik kom gewoon met -Spring mee om te sneakpeaken op jullie meet.
kein problem! ik wil best eens iets voor je maken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk Trui! En als jij dan een Trui haakt voor mijn boekje heb je toch óók nog een beetje meegedaan!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
kein problem! ik wil best eens iets voor je maken.
ja, dat bedacht ik me laatst ook. Misschien toch een leren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef Lenaatje het volgende:
[..]![]()
Het lijkt me gewoon leuk te kunnen haken, waarom weet ik eigenlijk niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |