Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Discard IF's..pricefix voer I guessquote:Op donderdag 5 april 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]bazig team, jammer van Buffon
![]()
Waarom is IF De Bruyne zo duur en IF Witsel ook
Ja, mooi pauper want ik wilde 1 van beide in mijn België teamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
@VDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu vraag ik mij af of hij beter is dan IF De Bruyne als CM
hij staat naast Ofoe en Fellaini op het middenveld.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Op de Xbox staat er 1 voor onder de 3k en 1 voor 3k BIN.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Haha, mijn pricefix begint nu al lelijk te worden, ik had net alle Olave's onder de 7k gekocht en op dit moment staan er al weer 3 op.=
IF Witsel - Fellaini - Naingolanquote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]nu vraag ik mij af of hij beter is dan IF De Bruyne als CM
hij staat naast Ofoe en Fellaini op het middenveld.
Ik zou in ieder geval IF Witsel RCM zetten... Ofoe is inderdaad ook wel goed. Maar Naingolan is beter!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Ik heb OFoe - Fellaini - Witsel IF
Ofoe is echten Naingolan is gewoon niet beter
of iig niet veel en verdedigend is Ofoe
Veel tegenvallende reacties over Huntelaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Goed. 5 wedstrijden is genoeg. Klaas gaat eruit. Dat is echt helemaal niets in een 4-4-2.Suarez is geweldig, maar hij moet alles alleen doen voorin.
In een 4-3-3 en 4-2-3-1 is 'ie fantastisch.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Veel tegenvallende reacties over Huntelaar.
Als je hem goed gebruikt is het een held, maar de meeste mensen gebruiken hun spitsen vooral om te rennen en dan valt hij uiteraard tegen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Veel tegenvallende reacties over Huntelaar.
Ik wacht nog even af wat morgen het nieuwe toernooi gaat worden, anders maak ik misschien een 433 Bundesliga met IF Klaas een Robben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In een 4-3-3 en 4-2-3-1 is 'ie fantastisch.
Die heeft gewoon wat coins gekocht natuurlijk.quote:
Heeft gewoon 200 euro erop gezet, ik wou dat ik een prof wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die heeft gewoon wat coins gekocht natuurlijk.
Zag ik ook jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:29 schreef Nickskuh het volgende:
Zat zo naar die tweets van pieters te kijken en hij zat van 't weekend NEC - De Graafschap via een livestream te kijken terwijl hij natuurlijk een banksaldo van hier tot tokyo heeft
Zou hij de if van zichzelf hebben? En ook balen dat zijn pace iets hoger had mogen liggen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
Erik Pieters @_Erik_Pieters_ Reply Retweeted Favorite · Open
Hier mijn FUT 12 team op #ps3 Nog steeds bezig om te perfectioneren #addicted / iemand nog een goeie tip voor munten? http://pic.twitter.com/3vJ1zfvn
Muntenquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Mitchell Bouman
@CrazyFunkyStyle
@_Erik_Pieters_ als je enkele wedstrijden speelt krijg je veel meer munten.. Soms wel 1000 per wedstrijd
Thanks Mitchell
Alsof hij een fuck geeft om coinsquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Mitchell Bouman
@CrazyFunkyStyle
@_Erik_Pieters_ als je enkele wedstrijden speelt krijg je veel meer munten.. Soms wel 1000 per wedstrijd
Thanks Mitchell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Alsof hij niet genoeg geld krijgt zodat hij pakjes kan kopen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Mitchell Bouman
@CrazyFunkyStyle
Thanks Mitchell
quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
IF Huntelaar met een + 10 kaart op de bank.gooi de bank even vol met pauperbronzes while you're at it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gooi de bank even vol met pauperbronzes while you're at it.
Ja dat was echt debiel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wie van jullie hier speelden het eerste jaar al FUT? In 2009 was dat geloof ik. Toen had je een zelfgemaakt poppetje altijd in je team en kon je iedereen optrainen tot 99![]()
En ook niet ff de bal uittrappen ofzo he.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, ik ging stuk toen jij vast zat in het net.
zitten wel een paar leuke tussenquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef kilozout het volgende:
Compilatie van een paar goaltjes van de afgelopen 2 dagen.![]()
Geen idee wat ik verder met die filmpjes moet doen.
Leuke compilatie. Je bent wel van de lobjes hè?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef kilozout het volgende:
Compilatie van een paar goaltjes van de afgelopen 2 dagen.![]()
Geen idee wat ik verder met die filmpjes moet doen.
Ik niet, maar ik vind het jammer dat ik FUT10 alleen aan het einde speelde. Toen had je hele goede silvers maar ik wist daar toen niks vanaf, alleen van golds en soms opende ik bronze packs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wie van jullie hier speelden het eerste jaar al FUT? In 2009 was dat geloof ik. Toen had je een zelfgemaakt poppetje altijd in je team en kon je iedereen optrainen tot 99![]()
Ik heb het opgenomen met een Hauppauge HD. Je sluit je console aan met component op dat apparaat en vanuit het apparaat gaat er een USB kabel naar je PC en een component kabel naar je scherm.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuke compilatie. Je bent wel van de lobjes hè?
Hoe lang duurt het eigenlijk om zoiets in elkaar te zetten en met welk apparaat neem je die beelden op?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen met een Hauppauge HD. Je sluit je console aan met component op dat apparaat en vanuit het apparaat gaat er een USB kabel naar je PC en een component kabel naar je scherm.
Nu heb ik een 50" TV staan, maar ik speel altijd op mijn 24" monitor en die heeft helaas geen component. Dus heb een vrij dure omvormer moeten aanschaffen.
Het editten is verder niet zo moeilijk en het opnemen is ook niet het moeilijkste. Je speelt gewoon een paar potjes en dan neem je de leuke stukken eruit.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik koop toch ook geen Ferrari en ga vervolgens in een Fiat Seicento rijden?
Waarom koop je dan een 50" TV? Da's toch pure kapitaalvernietiging?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:32 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Het lukt mij gewoon niet op dat scherm.
Ik speelde altijd wel op mijn TV. Daarna een keer geprobeerd op mijn 24". Nooit mee vanaf gestapt omdat het fijner speelt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een 50" TV? Da's toch pure kapitaalvernietiging?
Lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:42 schreef pascal08 het volgende:
Nieuw toernooi:
Silver Show Off
Exact player quality: Silver in the squad's starting 11 and subs.
Tournament bonus: 4000c
Mag ik je TV hebben dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik speelde altijd wel op mijn TV. Daarna een keer geprobeerd op mijn 24". Nooit mee vanaf gestapt omdat het fijner speelt.
Pff. En dan nog zo falen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Kwam net het duurste team tot nu toe tegen in FIFA, 3-1 gewonnen
TOTY Ronaldo (out of position dus) - TOTY Messi
MOTM Kaka
IF Etherington - IF Lucas - SIF Ramires - IF Robben
IF Santana - SIF Silva - SIF Naldo
IF Cesar
"150k" - GuRBuHquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. En dan nog zo falen.
Mijn teampje is nu:
UP Suarez - Van Persie
Nani - Adam - De Jong - Lens
Taiwo - Luiz - IF Heitinga - Wiel
Howard
Dan wil ik nog veranderen:
Adam <> Gerrard
De Jong <> ?
Lens <> (IF) Arfa
Wiel <> Richards (of Ivanovic IF)
Howard <> Cech of Hart
Heb nog zo'n dikke 150k.
Keuzes. Keuzes.
Hahahaquote:
Hmm.. Dan zit ik dus wel vast aan Lens en Wiel op rechts. Terwijl ik die er juist uit wilde.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HahahaWel een nice teampje btw, probeer Sneijder anders ipv De Jong, ik vond 'm echt een van de betere in m'n superteam. (met lucio daarachter)
Las gisteren: Alleen kneuzen en Toefjes doen het. Maar volgens mij doen heel veel mensen het stiekemquote:
Eisen zijn handigquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:48 schreef Walxie het volgende:
Hmm.. moet een goede verdediger voor rond de 20k hebben, tips?
Heb niet echt specifieke eisen, ik zal mijn team even posten.quote:
Dankje allebei, verder nog tips?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kolo Touré inderdaad, die is van het kaliber Luiz
Sorry, foutje in FUTHead gemaakt, had het al zo staan maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:00 schreef Reemi het volgende:
Essien en De Jong omdraaien. Essien kan (i.t.t. De Jong) schieten en komt zo beter uit qua been.
In fut 09 kon je toch ook met heel team puyols of messis spelen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Die is er ook niet dacht ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik kon de UP Ramires een tijdje niet vinden, zal zo even kijken!
UP Ramires bestaat inderdaad niet, ben je niet in de war met UP Anderson?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik kon de UP Ramires een tijdje niet vinden, zal zo even kijken!
Volgensmij wel, naja ik zal zo wel kijken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is er ook niet dacht ik
Alleen een IF en SIF
Nee, ik dacht dat er ook een NIF 81 was:Oquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
UP Ramires bestaat inderdaad niet, ben je niet in de war met UP Anderson?
is er niet, alleen een IF en SIF.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:04 schreef Walxie het volgende:
[..]
Volgensmij wel, naja ik zal zo wel kijken!
ik zou fellaini trouwens nemen ipv de jong, is op alle fronten beter of gelijk en kan nog schieten ook http://futhead.com/12/compare/1112/1quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:05 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat er ook een NIF 81 was:O
Jaquote:
er bestaat geen lw cam kaartje hequote:
Oja fuck, ik dacht dat Mata uit zichzelf al CAM wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
er bestaat geen lw cam kaartje he
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja fuck, ik dacht dat Mata uit zichzelf al CAM was
Lees edit danquote:
Dat is ook nog mogelijk, zal zo even kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:11 schreef Reemi het volgende:
Lukaku rechterspits, (UP) Suarez op de rechter CAM.
Lukaku is een stuk beter dan het kaartje je doet vermoeden!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:12 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat is ook nog mogelijk, zal zo even kijken
Misschien moet ik Lukaku nog een kans geven, maar m'n CAM scoorde meer dan Lukakuquote:
Okai Rijst!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:15 schreef Rijst het volgende:
Hey wal ik heb een leuk idee voor je. momentje
Ziet er leuk uit!quote:
Mooi team voor de rest hoor, maar een spits móet wel 9 chem hebben vind ik, hij zorgt uiteindelijk voor de punten, die moet je maximaal kunnen gebruikenquote:
Hmm, klinkt goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:23 schreef Rijst het volgende:
Dit kan ook
Super Mario - Lukaku
Cassano - Suarez
Boateng - Essien
Taraabtquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hmm, klinkt goed
Heb je nog een tip voor CAM in 4222 BPL?
Suarez 7 chem?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:23 schreef Rijst het volgende:
Dit kan ook
Super Mario - Lukaku
Cassano - Suarez
Boateng - Essien
Jawel hoor, heb ik ooit nog gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Serie A - BPL mix komt niet lekker uit denk ik
Heb het pas gehad, het is moeilijk om overal 9 chem te krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Serie A - BPL mix komt niet lekker uit denk ik
Ja, je hebt wel een punt..quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar Walxie, wil je niet eens wat anders dan BPL? Volgens mij heb je de laatste maanden wel BPL al
Maak bijvoorbeeld een Fransozen of Ligue 1 team, zijn leuke squads en ook goedkoop
Ik zal mijn oude Fransozenteam wel posten, leuk en budget ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel een punt..
Alleen ik ben altijd bang dat ik met zulke squads ga falen, met BPL niet echt gebeurd.
Er is nog een veel betere spits....quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/214627
Met UP Benzema als spits ipv Rémy
Heb je al eens gespeeld met UP Benzema?quote:
Allang. Maar IF Henry is toch veel vetterquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je al eens gespeeld met UP Benzema?
Dat is echt de aids van de 'squads' sectiequote:Op vrijdag 6 april 2012 09:40 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/369786
Daar heb ik nog nooit mee gespeeldquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Allang. Maar IF Henry is toch veel vetter
Ik kijk vaak naar ratings, en dat vind ik dan wat mager..quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/214627
Met UP Benzema als spits ipv Rémy
Dit team heeft een lage rating maar speelt beast.. Vraag maar aan Lindgrenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar ratings, en dat vind ik dan wat mager..
Kan je dit ombouwen?
Heb je toevallig nog andere FUTHead linkjes voor me?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit team heeft een lage rating maar speelt beast.. Vraag maar aan Lindgren
Kijk even op m'n profielquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:46 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog andere FUTHead linkjes voor me?
Oh ja, handiger.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk even op m'n profiel
Daar staat alles wat ik heb
Wat voor team heb je nu zelf?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk even op m'n profiel
Daar staat alles wat ik heb
Alleen MLS bronzes, de rest van m'n geld handel ik meequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit mee gespeeld
Hoeveel heeft dit team je gekost?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:31 schreef Apekoek het volgende:
Goedkoop en snel team voor het silver toernooi:
[ afbeelding ]
sif soldado?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:57 schreef GuRBuH het volgende:
35k voor een IF spits met 81 pace, 93 shooting en 81 heading
Silvers en 4000 coinsquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn de vereisten van het nieuwe toernooi en de rewards?
Ga je gang!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef marcie216 het volgende:
Oke dan ga ik hem ongeveer nabouwen (sorry )
Haha ohnee, dacht da het 5-2-2-1 was, ik ga denk ik cheap russische makenquote:
Wat is er mis met 3-4-3 of 3-4-2-1 danquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha ohnee, dacht da het 5-2-2-1 was, ik ga denk ik cheap russische maken
Kan jij alleen met 5 at the back spelen ofzo?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha ohnee, dacht da het 5-2-2-1 was, ik ga denk ik cheap russische maken
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nadat ik naar jouw moeder ben geweest.
Ik vind 5-2-2-1 een stuk fijner, heb ook met 3-4-2-1 gespeeld maar was niet super omdat ik vond dat je met 4 buitenspelers speeldequote:
Ik wil wel een pot zometeen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind 5-2-2-1 een stuk fijner, heb ook met 3-4-2-1 gespeeld maar was niet super omdat ik vond dat je met 4 buitenspelers speelde
@gekkegerrit
Nee, en wat als dat wel was? Is toch ook een opstelling. Veel gaan zielig doen als je met 5 verdedifers speelt, dit snap ik niet.
Maar gekkegerrit wil nbest x potje online(speel k gewoon 4-2-3-1 enzo) als je denkt dat ik alleen met 5 verdedigers kan
Oke dan is het mooi dat je met meer opstellingen overweg kan, het was ook maar een vraagje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind 5-2-2-1 een stuk fijner, heb ook met 3-4-2-1 gespeeld maar was niet super omdat ik vond dat je met 4 buitenspelers speelde
@gekkegerrit
Nee, en wat als dat wel was? Is toch ook een opstelling. Veel gaan zielig doen als je met 5 verdedifers speelt, dit snap ik niet.
Maar gekkegerrit wil nbest x potje online(speel k gewoon 4-2-3-1 enzo) als je denkt dat ik alleen met 5 verdedigers kan
Isgoed, voeg maar toe : marciezimo (wil je fut of h2h?)quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel een pot zometeen.
PSN?
wtfquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:18 schreef Rijst het volgende:
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1592992.page
Je hebt vriendenverzoek.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:24 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme, zo n mongool heeft boateng gepricefixt, goedkoopste is 9000 :s
Een goude, dus zullen we h2h?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt vriendenverzoek.
Voor FUT heb ik alleen MLS bronzes, weet niet wat jij heb?
Dan zoek je op cm denk ik, Cam gaat gewoon voor 1000 hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:24 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme, zo n mongool heeft boateng gepricefixt, goedkoopste is 9000 :s
dat gebeurt wel vaker heb ik het idee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Word van de mat gespeeld door Real Madrid
Revanche?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:49 schreef marcie216 het volgende:
Eindstand 4-2.
Ik was real madrid, hij brazilie.
De laatste 5 min scoorde hij 2x.
Leuke wedstrijd en goed gespeeld GJE
quote:
speel je met maicon, dani alves, lucio en thiago silva, heb je nog steeds niet genoeg pacequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:49 schreef marcie216 het volgende:
Eindstand 4-2.
Ik was real madrid, hij brazilie.
De laatste 5 min scoorde hij 2x.
Leuke wedstrijd en goed gespeeld GJE
Cr7 en Benzemaquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
speel je met maicon, dani alves, lucio en thiago silva, heb je nog steeds niet genoeg pace
En had ik higuain in de spits hahH, zijn 2 goals wafen identiek, 1-2 en dan hoge steekpaas en keurig afronden!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
speel je met maicon, dani alves, lucio en thiago silva, heb je nog steeds niet genoeg pace
typisch GJE dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En had ik higuain in de spits hahH, zijn 2 goals wafen identiek, 1-2 en dan hoge steekpaas en keurig afronden!
Als je Luiz in team B zet, heeft hij als het goed is al 9 chem.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:38 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb nu 2 teams:
TEAM A
[ afbeelding ]
en
TEAM B
[ afbeelding ]
Alleen ik vind Luiz-Chiellini echt een geweldig duo, dus die wil ik eigenlijk bijelkaar hebben in team B. Iemand een ideetje om dit voor elkaar te krijgen zonder al te veel om te moeten gooien?
Hoezo doe je dan zo'n grabbelaar op goalquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:38 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb nu 2 teams:
TEAM A
[ afbeelding ]
en
TEAM B
[ afbeelding ]
Alleen ik vind Luiz-Chiellini echt een geweldig duo, dus die wil ik eigenlijk bijelkaar hebben in team B. Iemand een ideetje om dit voor elkaar te krijgen zonder al te veel om te moeten gooien?
Geen lange steekballen, gewoon heel hoog over 1 mannetje heenquote:
hoge steekballen dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen lange steekballen, gewoon heel hoog over 1 mannetje heen
quote:
Ik raad je een andere spits aan. IF/SIF Guidetti of Sigthorsson bijvoorbeeld. Leuke hybrid verder!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hallo,
Ik wil dit team gaan gebruiken voor het nieuwe toernooi
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#9Wre7UlDbdhjw
Heeft iemand nog tips?
Ja, dat is makkelijk genoeg. Maar het andere team dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je Luiz in team B zet, heeft hij als het goed is al 9 chem.
Ik ga dan denk ik voor IF Guidetti.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik raad je een andere spits aan. IF/SIF Guidetti of Sigthorsson bijvoorbeeld. Leuke hybrid verder!
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik ga dan denk ik voor IF Guidetti.
Zit er veel verschil tussen de IF en de SIF??
ja, de IF is slecht en de SIF iets beter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Fernandez als spits en Proto als keeper.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hallo,
Ik wil dit team gaan gebruiken voor het nieuwe toernooi
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#9Wre7UlDbdhjw
Heeft iemand nog tips?
Ja, de NIF is goed, de IF is echt kut en de SIF is wel baasquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen lange steekballen, gewoon heel hoog over 1 mannetje heen
Zo een paasje die de CPU met clubs doet hahaquote:
Oh je bedoelt een hoge steekbal?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo een paasje die de CPU met clubs doet haha
Ik vind van niet om het grote prijsverschil te overbruggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
Oke bedankt voor de tips.
Ik haal guidetti er denk ik uit.
Is er veel verschil tussen IF Elm of de NIF Elm, want anders haal ik hem ook
Ik vind SIF Guidetti erg goed. IF Elm is het niet waard.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
Oke bedankt voor de tips.
Ik haal guidetti er denk ik uit.
Is er veel verschil tussen IF Elm of de NIF Elm, want anders haal ik hem ook
quote:
Oke dan laat ik het zo alleen doe ik NIF Guidetti veranderen voor of SIF Guidetti of een andere spits uit de eredivisie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind van niet om het grote prijsverschil te overbruggen.
Ik vond SIF Guidetti en Fernandez by far de beste, daarachter was het sigtorson.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oke dan laat ik het zo alleen doe ik NIF Guidetti veranderen voor of SIF Guidetti of een andere spits uit de eredivisie.
Ik ga voor SIF Guidettiquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond SIF Guidetti en Fernandez by far de beste, daarachter was het sigtorson.
Was idd raar, jouw Pieters ging harder dan mijn Agbonquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:13 schreef marcie216 het volgende:
4-2 wunst, niet egt moeite met het pace verschil
Doe Eikrem als CDM, hij is echtquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#emBQ0NXbbdhkl
Volgens mij kom ik dan niet uit met chemistry bij die nigeriaan op cdm.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Eikrem als CDM, hij is echten anders Farnerud
Eikrem volgens mij wel, Farnerud krijgt ook 9 chem alleen de LB dan nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik dan niet uit met chemistry bij die nigeriaan op cdm.
Die gyazo linkjes zijn niet echt lekker voor embedden, na 5 of 10 views ofzo faalt ie al. Ik maak ook altijd gyazo's alleen dan heb ik een Firefox plugin waarmee ik ze direct kan kopieeren naar Photobucket.quote:
Is mijn cluppiequote:Op vrijdag 6 april 2012 12:32 schreef marcie216 het volgende:
Nu 1-1, maar why je eigen speler bij chelsea?
Het geeft wel anders zou je het niet posten GJE!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jazeker, je moet alleen wat minder cutbacken50% waren cutbacks maar geeft niet verder
De bal afleggen voor de goal naar het mannetje naast je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef marcie216 het volgende:
Wat is cutbacken?
En hoeveel kost een cam > cm kaartje?
Net zoals in het echte voetbal? Het hoort er toch gewoon bij? Daarbij, ik leg vaak genoeg af zonder dat ik scoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
De bal afleggen voor de goal naar het mannetje naast je.
Dan kan je beter je fifa verbranden als je niet kan cutbackenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Net zoals in het echte voetbal? Het hoort er toch gewoon bij? Daarbij, ik leg vaak genoeg af zonder dat ik scoor.
Online cutback ik ook gewoon, maar tegen vrienden nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef marcie216 het volgende:
Ooh bedankt, ja wat is hier mis mee? Als ze het in het echt doen is het mooi? Haha
Vind persoonlijk die lange ballen van GJE over mijn verd en rennen erger..,
Je bent gewoon een nerd die te veel FIFA speelt, niet iedereen is een god in het spelen ervan, ik niet in elk geval. Maar vind het wel erg leuk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan kan je beter je fifa verbranden als je niet kan cutbacken
Okequote:Op vrijdag 6 april 2012 12:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nerd die te veel FIFA speelt, niet iedereen is een god in het spelen ervan, ik niet in elk geval. Maar vind het wel erg leuk.
Jouw niveau is echt bedroevend laag hequote:Op vrijdag 6 april 2012 12:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je bent gewoon een nerd die te veel FIFA speelt, niet iedereen is een god in het spelen ervan, ik niet in elk geval. Maar vind het wel erg leuk.
Nouja zoals vandermar al zei, cutbacks gaan ook vaak genoeg fout. Of tegen de keeper, of net achter de speler aan spelen. GJE doet net alsof iedereen net zo goed is, en dat als je dat niet bent dat je dan faalt, slaat natuurlijk evenmin nergens op.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jouw niveau is echt bedroevend laag he
Nee dan bedoel ik niet met fifa.
Wanneer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef marcie216 het volgende:
Achja GJE jij probeerde het ook, maar je ging de nist in
Ik ben zelf ook totaal geen god in fifa hoor, maar met cutbacken kan je niet misgaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nouja zoals vandermar al zei, cutbacks gaan ook vaak genoeg fout. Of tegen de keeper, of net achter de speler aan spelen. GJE doet net alsof iedereen net zo goed is, en dat als je dat niet bent dat je dan faalt, slaat natuurlijk evenmin nergens op.
Ojawel hoor. Bij Clubs gaat het regelmatig mis.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook totaal geen god in fifa hoor, maar met cutbacken kan je niet misgaan
Haha ooh verkeerd gezien, excuses.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer?
Die laatste pot zeker?
Toen wilde ik met Lukaku een lange tik de zijkant in om je keeper langs te gaan, maar dat ging weer mis met die klote Lukaku
HAHAH GMTAquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
Moet je onze cutbacks bij clubs maar eens zien
Ik faal anders altijd met cutbacksquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook totaal geen god in fifa hoor, maar met cutbacken kan je niet misgaan
Ik schoot een keer over bij een open doelquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ojawel hoor. Bij Clubs gaat het regelmatig mis.
Stuur eens een invite voor clubs danquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ojawel hoor. Bij Clubs gaat het regelmatig mis.
Geen probleem johquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha ooh verkeerd gezien, excuses.
Lukakuu haha
Dat heb ik zo vaak bij FUT.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schoot een keer over bij een open doel
Beter koop je een xbox. Veel gezelligerquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:56 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik wil best wel weer een keer clubben
done.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
S'je erbij. Stoereboiis FC : http://www.eafootballworl(...)001/1640686/overview
Die heb ik, maar gebruik ik niet meer omdat ik het zat was steeds een gold membership te moeten kopenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter koop je een xbox. Veel gezelliger
Poker vast ook wel, maar daar blijft het weer bijquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:56 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik wil best wel weer een keer clubben
Wanner clubs? Kan misschien zo welquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:58 schreef Thorb het volgende:
De regel van Pascal is dat wanneer we met 2 doelpunten voorstaan we minimaal 1 rode kaart moeten halen
Ja ok dat is wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poker vast ook wel, maar daar blijft het weer bij
Eensch.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
Ik vind pas dat we de finale moeten spelen als Cr00k en Vipazzhole er ook zijn.
Snap niet waarom er eerst 10 mensen waren elke avond en nu maar 3quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ja ok dat is wel een beetje jammer
JIJ JAAGT ZE WEG JONGEquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snap niet waarom er eerst 10 mensen waren elke avond en nu maar 3
Hoe zit het met het xbox toernooi? Wil mijn geld wel terug eigenlijk ...quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
Ik vind pas dat we de finale moeten spelen als Cr00k en Vipazzhole er ook zijn.
ofnejquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe zit het met het xbox toernooi? Wil mijn geld wel terug eigenlijk ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |