Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Discard IF's..pricefix voer I guessquote:Op donderdag 5 april 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]bazig team, jammer van Buffon
![]()
Waarom is IF De Bruyne zo duur en IF Witsel ook
Ja, mooi pauper want ik wilde 1 van beide in mijn België teamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
@VDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu vraag ik mij af of hij beter is dan IF De Bruyne als CM
hij staat naast Ofoe en Fellaini op het middenveld.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Op de Xbox staat er 1 voor onder de 3k en 1 voor 3k BIN.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Haha, mijn pricefix begint nu al lelijk te worden, ik had net alle Olave's onder de 7k gekocht en op dit moment staan er al weer 3 op.=
IF Witsel - Fellaini - Naingolanquote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]nu vraag ik mij af of hij beter is dan IF De Bruyne als CM
hij staat naast Ofoe en Fellaini op het middenveld.
Ik zou in ieder geval IF Witsel RCM zetten... Ofoe is inderdaad ook wel goed. Maar Naingolan is beter!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Ik heb OFoe - Fellaini - Witsel IF
Ofoe is echten Naingolan is gewoon niet beter
of iig niet veel en verdedigend is Ofoe
Veel tegenvallende reacties over Huntelaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Goed. 5 wedstrijden is genoeg. Klaas gaat eruit. Dat is echt helemaal niets in een 4-4-2.Suarez is geweldig, maar hij moet alles alleen doen voorin.
In een 4-3-3 en 4-2-3-1 is 'ie fantastisch.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Veel tegenvallende reacties over Huntelaar.
Als je hem goed gebruikt is het een held, maar de meeste mensen gebruiken hun spitsen vooral om te rennen en dan valt hij uiteraard tegen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Veel tegenvallende reacties over Huntelaar.
Ik wacht nog even af wat morgen het nieuwe toernooi gaat worden, anders maak ik misschien een 433 Bundesliga met IF Klaas een Robben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In een 4-3-3 en 4-2-3-1 is 'ie fantastisch.
Die heeft gewoon wat coins gekocht natuurlijk.quote:
Heeft gewoon 200 euro erop gezet, ik wou dat ik een prof wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die heeft gewoon wat coins gekocht natuurlijk.
Zag ik ook jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:29 schreef Nickskuh het volgende:
Zat zo naar die tweets van pieters te kijken en hij zat van 't weekend NEC - De Graafschap via een livestream te kijken terwijl hij natuurlijk een banksaldo van hier tot tokyo heeft
Zou hij de if van zichzelf hebben? En ook balen dat zijn pace iets hoger had mogen liggen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:
Erik Pieters @_Erik_Pieters_ Reply Retweeted Favorite · Open
Hier mijn FUT 12 team op #ps3 Nog steeds bezig om te perfectioneren #addicted / iemand nog een goeie tip voor munten? http://pic.twitter.com/3vJ1zfvn
Muntenquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Mitchell Bouman
@CrazyFunkyStyle
@_Erik_Pieters_ als je enkele wedstrijden speelt krijg je veel meer munten.. Soms wel 1000 per wedstrijd
Thanks Mitchell
Alsof hij een fuck geeft om coinsquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Mitchell Bouman
@CrazyFunkyStyle
@_Erik_Pieters_ als je enkele wedstrijden speelt krijg je veel meer munten.. Soms wel 1000 per wedstrijd
Thanks Mitchell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Alsof hij niet genoeg geld krijgt zodat hij pakjes kan kopen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Mitchell Bouman
@CrazyFunkyStyle
Thanks Mitchell
quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
IF Huntelaar met een + 10 kaart op de bank.gooi de bank even vol met pauperbronzes while you're at it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gooi de bank even vol met pauperbronzes while you're at it.
Ja dat was echt debiel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wie van jullie hier speelden het eerste jaar al FUT? In 2009 was dat geloof ik. Toen had je een zelfgemaakt poppetje altijd in je team en kon je iedereen optrainen tot 99![]()
En ook niet ff de bal uittrappen ofzo he.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, ik ging stuk toen jij vast zat in het net.
zitten wel een paar leuke tussenquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef kilozout het volgende:
Compilatie van een paar goaltjes van de afgelopen 2 dagen.![]()
Geen idee wat ik verder met die filmpjes moet doen.
Leuke compilatie. Je bent wel van de lobjes hè?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef kilozout het volgende:
Compilatie van een paar goaltjes van de afgelopen 2 dagen.![]()
Geen idee wat ik verder met die filmpjes moet doen.
Ik niet, maar ik vind het jammer dat ik FUT10 alleen aan het einde speelde. Toen had je hele goede silvers maar ik wist daar toen niks vanaf, alleen van golds en soms opende ik bronze packs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wie van jullie hier speelden het eerste jaar al FUT? In 2009 was dat geloof ik. Toen had je een zelfgemaakt poppetje altijd in je team en kon je iedereen optrainen tot 99![]()
Ik heb het opgenomen met een Hauppauge HD. Je sluit je console aan met component op dat apparaat en vanuit het apparaat gaat er een USB kabel naar je PC en een component kabel naar je scherm.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuke compilatie. Je bent wel van de lobjes hè?
Hoe lang duurt het eigenlijk om zoiets in elkaar te zetten en met welk apparaat neem je die beelden op?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen met een Hauppauge HD. Je sluit je console aan met component op dat apparaat en vanuit het apparaat gaat er een USB kabel naar je PC en een component kabel naar je scherm.
Nu heb ik een 50" TV staan, maar ik speel altijd op mijn 24" monitor en die heeft helaas geen component. Dus heb een vrij dure omvormer moeten aanschaffen.
Het editten is verder niet zo moeilijk en het opnemen is ook niet het moeilijkste. Je speelt gewoon een paar potjes en dan neem je de leuke stukken eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |