quote:Op donderdag 5 april 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Gefeliciteerd
Maar er is toch een reden waarom iedereen zo tegen je doet hoor..
Mijn vader is overleden en daar heb ik een hele slechte geschiedenis meequote:
Een hij.quote:
Mijn moeder heeft slechts een doel in haar leven en dat zijn haar honden net als haar vriend, alles draait om de honden, geen foto's van familie maar haar hondenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:21 schreef Compoantje het volgende:
Je moeder is autistisch.
Ze moet hulp hebben. Jij kan er niks aan doen dat ze zo is. Dus ze hoeft ook niet te verwachten dat je er begrip voor opbrengt. Het is niet jouw schuld.
Ik help misschien te snel, draai nergens mij hand voor om. Maar ik ben heel gevoelig als het om het opmerken gaat als iemand zich slecht voelt. Ik denk er dan niet over na maar help meteen praat erover en bied alle hulp aan wat in me ligt wanneer iemand zich weer goed voelt dan verwatert het contact.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Gefeliciteerd
Maar er is toch een reden waarom iedereen zo tegen je doet hoor..
In slechts 3 jaar tijd heb ik 3 beste vrienden verloren aan zelfmoord. Echt hard en dan heb ik helaas ook nog van dichtbij iemand gevonden die zich om het leven heeft gebracht kende hem niet persoonlijk maar het doet wel wat met je... en dat in de combinatie eigen vrienden die je daaraan verliest is gewoon hardquote:Op donderdag 5 april 2012 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt 3 vrienden gehad die allemaal zelfmoord hebben gepleegd?
Met dat soort mensen kom ik helaas niet echt ver er speelde zoveel in mijn leven. En echt ondanks dat probeer positief te blijven en iedereen zegt het je bent zo aardig! En altijd helpen ook gewoon op de straat paar weekjes terug, Kind op zijn fietsje.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben je al naar een psycholoog/therapeut geweest?
Lijkt me echt erg ja, maar 't leven gaat door toch, zo voel je je vast doodsongelukkig, probeer nieuwe mensen te ontmoeten en aan jezelf te werken.
Ze altijd vrij vreemd geweest ontzettend veel gebeurt in mijn leven nooit heb ik haar daar van schuld gegeven al heeft ze zeker een bepaald aandeel in maar nooit gezegd of laten merken nimmer.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef Fera het volgende:
Hoe is die situatie met je moeder uberhaupt ontstaan? Was ze altijd al zo, hebben jullie ruzie gehad of ... ?
Nou dan doe jij het toch goed. Je moet niet zoveel kijken naar mensen die gewoon niet meer sociaal bewogen zijn. Jij bent dat wel en velen met jou hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Met dat soort mensen kom ik helaas niet echt ver er speelde zoveel in mijn leven. En echt ondanks dat probeer positief te blijven en iedereen zegt het je bent zo aardig! En altijd helpen ook gewoon op de straat paar weekjes terug, Kind op zijn fietsje.
Veter tussen de trapper valt om kind ligt dan op de grond huilen en weet ik wat meer. Iedereen gaat er gewoon omheen. Stop dan gewoon en help dat kind denk ik en natuurlijk stap ik even uit help dat kind en klaar.
Snap dat gewoon niet...
Dat ik weet er zijn meer zoals mij geloof ik alleen hun vinden vlot niet echt zoek dat ook echt in mensen. En wat je zegt klopt wel alles staat in het teken van helpen... Echt kwijt ben ik mezelf niet alleen het is lastig wanneer er steeds mensen weg vallen :Iquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:22 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Nou dan doe jij het toch goed. Je moet niet zoveel kijken naar mensen die gewoon niet meer sociaal bewogen zijn. Jij bent dat wel en velen met jou hoor.
Verder moet je leren om niet alles wat negatief is, jou leeg te laten zuigen. Je laat de emoties van anderen teveel de jouwe worden. Je bent jezelf kwijt daardoor. Zet jezelf maar eens op nummer één. Doe je dat niet dan kun je ook niets voor een ander betekenen. Kinderen met veters tussen de spaken daargelaten natuurlijk.
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak dat de kat wijs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat ik weet er zijn meer zoals mij geloof ik alleen hun vinden vlot niet echt zoek dat ook echt in mensen. En wat je zegt klopt wel alles staat in het teken van helpen... Echt kwijt ben ik mezelf niet alleen het is lastig wanneer er steeds mensen weg vallen :I
En alweer dank jullie wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |