quote:
Behalve American Football, ben ik ook wel geïnteresseerd in tornado's.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat vind jij interessant behalve rugby?
EN WITTE WIJN TOCH ?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Behalve American Football, ben ik ook wel geïnteresseerd in tornado's.
Oh, en geschiedenis
Mwah, mouserende wijn wil ik nog wel drinken, maar drink liever bierquote:
Tornado's?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Behalve American Football, ben ik ook wel geïnteresseerd in tornado's.
Oh, en geschiedenis
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, mouserende wijn wil ik nog wel drinken, maar drink liever bier
DAAR IS OOK EEN TOPIC VAN OP FOK :Weeralarm V.S. # 14 Extreem weer - Texas krijgt het voor zijn kiezenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tornado's?![]()
Geschiedenis? Precambrium of toch meer neoarcheïcum?
quote:
Eh, meer vanaf de middeleeuwen tot heden, en dan met name de (militaire) conflictenquote:Geschiedenis? Precambrium of toch meer neoarcheïcum?
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
DAAR IS OOK EEN TOPIC VAN OP FOK :Weeralarm V.S. # 14 Extreem weer - Texas krijgt het voor zijn kiezen
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Meen je dat
waarom ken ik dat topic niet
Dat is nog steeds vrij ruim.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Weeralarm V.S. # 14 Extreem weer - Texas krijgt het voor zijn kiezen
[..]
Eh, meer vanaf de middeleeuwen tot heden, en dan met name de (militaire) conflicten
Nog specifieker: Kruistochten, 80-jarige oorlog, Napoleontische oorlogen, Battle between the States (Amerikaanse burgeroorlog), WOI, WOII, Korea, Vietnam, Joegoslavië, Golfoorlogen, om maar even een paar conflicten te noemenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nog steeds vrij ruim.
Iets specifieker?
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog specifieker: Kruistochten, 80-jarige oorlog, Napoleontische oorlogen, Battle between the States (Amerikaanse burgeroorlog), WOI, WOII, Korea, Vietnam, Joegoslavië, Golfoorlogen, om maar even een paar conflicten te noemen
Oei, jij doet toch altijdquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, jij doet toch altijdbij oorlogen
Mwah, dat is ook een beetje overdrevenquote:
Kruistochten, 100-jarige oorlog, 80-jarige oorlog enzovoorts dat is meer mijn straatje. Dat waren nog eens tijden!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog specifieker: Kruistochten, 80-jarige oorlog, Napoleontische oorlogen, Battle between the States (Amerikaanse burgeroorlog), WOI, WOII, Korea, Vietnam, Joegoslavië, Golfoorlogen, om maar even een paar conflicten te noemen
Messenische Oorlogenquote:
Zijn ook interessante oorlogen. Waar je nog steeds sporen van terug kunt vinden in het landschap.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistochten, 100-jarige oorlog, 80-jarige oorlog enzovoorts dat is meer mijn straatje. Dat waren nog eens tijden!
[youtube[/youtube]quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Youtube laad langzaaaaammm
Da's Markquote:Op donderdag 5 april 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerst posten en dan wel halen. Die mark toch!
De Gele Tulbanden (Huángjīn 黃巾) waren een groepering van opstandelingen (vooral boeren en andere arme mensen) onder leiding van de 'Groot Virtuoos Meester' (dà xiánliáng shī 大賢良師) Zhang Jue 張角 en zijn twee broers Zhang Bao 張寶 en Zhang Liang 張梁. De drie broers hadden begin jaren 170 een groepering opgericht genaamd 'Weg van het Grote Vrede' (Tàipíng Dào 太平道). In 184 begon deze groepering een opstand in het noord-oosten van Han-China. Omdat de Zhang broers en hun volgelingen gele tulbanden, sjalen, doeken, en dergelijke droegen kwam de groepering in de volksmond bekend te staan als de "Gele Tulbanden", of "Gele Tulband-bandieten" (Huángjīn zéi 黃巾戝). Hun opstand zou de geschiedenis ingaan als de 'Gele Tulbandenopstand' (Huángjīn zhī luàn 黃巾之亂).quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is de Gele Tulbandenopstand heen? Die samen met de Drie koninkrijken is vrij interessant. Daar weet ik ook redelijk wat vanaf.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's Mark
Je kan ook altijd lachen om zijn ninja-edits die zo not-ninja zijn dat er uiteindelijk toch nog een 'bericht gewijzigd' onder komt te staan
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dong Zhuo en Lu Bu, dat komt daarna nog.
Ik heb de boeken waar dat op gebaseerd is.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de boeken waar dat op gebaseerd is.
quote:
Tja, dat risico loop je als je gaat slapen terwijl we al aan de rode lettertjes zittenquote:
Dat moest van Mary. Ik had het slotje maar zij pm'de mij de titel.quote:
Klikspaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat moest van Mary. Ik had het slotje maar zij pm'de mij de titel.
boterhaanquote:
ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat moest van Mary. Ik had het slotje maar zij pm'de mij de titel.
schijnheilquote:
eh, het is een boterspaanquote:
hè, waar zie je mij voor aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik had het kunnen weten
[..]
schijnheil
hondje zal je bijtenquote:
dat was een glapjequote:
dat komt van al dat babbelenquote:
wcbrilquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klikspaan,
Halve maan!
Je durft niet door het straatje gaan;
Hondje zal je bijten,
Katje zal je beschijten,
Katje zal je krabbelen,
Dat komt van al je babbelen
Klikspaan, Armiaan!
Hij durft niet door het steegje gaan;
Want ieder zal hem smijten,
Het hondje zal hem bijten,
Het vogeltje zal hem pikken,
Dat komt van al dat klikken.
Klikspaan, Boterhaan,
Tot straf zul je achter de deure staan,
In plaats van naar de markt te gaan.
Zal ik later luisteren, ben nu nog naar Zembla aan het kijkenquote:
Moeder de Gansquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
MARY had een schaapje fijn,
Met wol zoo zacht als zij,
En waar je Mary wand'len ziet,
Het schaapje is er bij.
't Gaat morgens vroeg al met haar uit,
Dan draven z'in de wei.
Soms loopt het aan een lichtblauw koord,
Maar dikwijls speelt het vrij.
En ook naar school gaat het soms mee,
Dan wacht het voor de poort,
Tot het twaalf uur geslagen heeft
En 't Mary's stem weer hoort.
Hoe komt dat schaapje, vraag je vast,
Altijd zoo lief en trouw?
Wel, Mary zorgt zoo goed voor haar,
Of 't dat niet wezen zou!
Is goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik later luisteren, ben nu nog naar Zembla aan het kijken
Dan is Joosje een jonge entrepeneurquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zal je wat vertellen
Van Joosje en van Jelle;
Jelle schoot de konijnen dood
En Joosje verkocht de vellen.
Annie MG Schmidtquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dikkertje Dap klom op de trap
's morgens vroeg om kwart over zeven
om de giraf een klontje te geven.
Dag Giraf, zei Dikkertje Dap,
IJstheequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat voor drinken zou ik gaan pakken ijsthee of cola ?
warm waterquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat voor drinken zou ik gaan pakken ijsthee of cola ?
Dat is nu geen optiequote:
Wat ik postequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, heb je het nummer van Soundgarden al geluisterd? Doet mij heel erg denken aan een band uit onze tijd, maar kan niet op een naam komen.
Mozart en the Newton Physics?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, heb je het nummer van Soundgarden al geluisterd? Doet mij heel erg denken aan een band uit onze tijd, maar kan niet op een naam komen.
Goed ideequote:
quote:
Van welke tijd ben jij dan?quote:
Van ná Mozartquote:
is niet mijn smaak. Maar hoor invloeden van Toto en Led zeppelinquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet mijn smaak. Maar hoor invloeden van Toto en Led zeppelin
Toto en Led zeppelinquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet mijn smaak. Maar hoor invloeden van Toto en Led zeppelin
toto wel led zeppelin alleen dezequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Toto en Led zeppelin
dezequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje gooi er eens een lekker slow soul nummertje voor kokje erin
Dat is echt klassieke discoquote:
quote:Om een Spaensche hutspot te maken
Neemt schapen- ofte kalfsvleesch. Laet in stucxkens hacken als een lit van een duym. Geschuymt zijnde, laet'et wel murru koken. Dan, daer boter en gehackte pietercelie by doende, laet'et noch eens opkoken. Opgeschept zijnde, neemt men 2 of 3 doren van eyeren, in lamoensop kleyngeklopt, daer dan over gedaen. Is heel smakelijck.
Verstandige kock, 1669.
Eenschquote:
Dat zijn de leuke linkjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.kookhistorie.nl/index.htm
Voor den ouderwetsche menschen!
Maar de Commodores zijn ookquote:
vast welquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar de Commodores zijn ook![]()
Die staat toch wel in mijn memorylane toch, of niet
quote:
staat in mijn lijstje slow musicquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waarom heb je die toen niet toegevoegd kokje
quote:
quote:
dat soort muziek kan ik de hele dag naar luisterenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die luister ik alleen als ik in een zekere rustige mood op mijn werk zit
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Mark
![]()
Voorjaar is begonnen, de FOK!ers komen weer uit hun holen vandaan
vind je het ergquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Mark
![]()
Voorjaar is begonnen, de FOK!ers komen weer uit hun holen vandaan
Ik kan naar geen enkele soort muziek de hele dag luisterenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat soort muziek kan ik de hele dag naar luisteren
heb ze geen van allen opstaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan naar geen enkele soort muziek de hele dag luisteren![]()
Ben blij dat (mede door jou) memorylane een mix is. Die kan ik nog het langst ophebben
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:42 schreef Drassss het volgende:
Helaas maak ik het niet te laat. Morgenvroeg wacht de post weer op me
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Nu moet Kahaarin alleen ook weer uit haar hol komen
Toch rustig in de USA dus je kan rustig gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:42 schreef Drassss het volgende:
Helaas maak ik het niet te laat. Morgenvroeg wacht de post weer op me
Dat is geen hol meer, maar een diep gat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
en Pietquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Het had niet met de browser te maken, maar ik moest gewoon mijn flashspeler updaten :S!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch rustig in de USA dus je kan rustig gaan slapen.
Maar wat was dat nu met je browser en zo
Huh, maar hoe kan je dan op FOK! problemen hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het had niet met de browser te maken, maar ik moest gewoon mijn flashspeler updaten :S!
Team Bol !!!quote:
Schiet mij maar lek!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, maar hoe kan je dan op FOK! problemen hebben
laatste bezoek van kahaarin aan fok is 189 dagen geledenquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
laatste bezoek van kahaarin aan fok is 189 dagen geleden
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja![]()
Laatste berichtje van Kahaarin kreeg ik op 1 januari
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:53 schreef superkokje het volgende:
ik ga mijn nest in. morgen weer vroeg dag![]()
Truste allemaal
quote:whats the name of the song?
Geen idee waar je het over hebt, maar het is "What's the name of the song?"quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat een opmerking op Youtube![]()
terwijl het er gewoon staat
[..]
quote:in california is no rain you get back you gave me ik,was,te,lang,alone,jy,houd,ervan,ik,niet,ik,ben,een,lekker,wyf,maar,vooral,mn,persoonlykheid,lief,voor,die,het,is,voor,my,maar,dangerous,voor,jy,die,het,is,voor,my,jy,bent,zeg,je,ahum,2jaar,alone,genoeg,van,ik,ruil,in,als,an,car,by,ons,bedryf,ik,geloof,in,het,leven,niet,alone,
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik luister een nr boven de video staat altijd hoe het nummer heet
en dan staat er in een reactie whats the name of the song? oftewel hij wil weten hoe het nr heet neem ik aan
ben ik nu duidelijk ?
Twee dagen terug nietquote:
<zucht> jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef Drassss het volgende:
Hahahaha, vandaar dat er opeens "onbekende" in het topic zaten
Dat mot'n we nie hebbn!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef Drassss het volgende:
Hahahaha, vandaar dat er opeens "onbekende" in het topic zaten
Ik moet echt 9 van de 10 keer erg lachen om jouw posts in 'andere topics'. Van de week weer in C&H reaktie op jouw post wanneer het museum open isquote:
Kaartje heb ik gemist?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
<zucht> ja![]()
Vooral die ene, die loopt zo over heel FOK! heen te trollen zonder dat het als trollen opvalt. Ik heb bijna het puntje van mijn tong afgebeten om níet te reageren op zijn temperatuurplaatje waarop dus duidelijk zichtbaar is dat er géén tornado's kunnen ontstaan
Spijt me maar ik snap het niet, ik zie een sataliet foto.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weeralarm V.S. # 14 Extreem weer - Texas krijgt het voor zijn kiezen
Was een sataliet foto met temperaturen als illustratie dat het zo wel los zou gaan (eerdere post). Als je de andere bronnen erbij pakte zag zelfs ik dat het níet tot tornado's zou komen. Wel tot wat buienquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spijt me maar ik snap het niet, ik zie een sataliet foto.
Het kan zijn dat het laat is en ik niet helemaal helder ben
Ik zat mij echt op te vreten aan die gast. Ik bedoel fruts weet inmiddels wel dat als ik iets teveel aandacht aan tornado's besteed dat kokje ook daar langs komt, maar fruts vroeg mij of ik die gast kendequote:
Pas op hequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat mij echt op te vreten aan die gast. Ik bedoel fruts weet inmiddels wel dat als ik iets teveel aandacht aan tornado's besteed dat kokje ook daar langs komt, maar fruts vroeg mij of ik die gast kende![]()
In het verleden maakte je het wel veel laterMaar goed, dat krijg je op jouw leeftijd
Had je me mij eergister best kunnen bijstaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pas op he
Mja de vrijdag op zaterdag is een lelijke tegenwoordig. Van 6 tot 11/12 en vervolgens heel de middag sporten + bieren
Toen was ik niet thuisquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je me mij eergister best kunnen bijstaan
Nu op RTL4 de F18 crash in Virginia
Succesquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Het duurt niet lang meer en dan hebben 50 users dit is erg
Ik doe er niet eens moeite voorquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Het duurt niet lang meer en dan hebben 50 users dit is erg
Wel wat jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er niet eens moeite voor![]()
En post toch ook nog wel wat kwaliteit toch
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er niet eens moeite voor![]()
En post toch ook nog wel wat kwaliteit toch
quote:
quote:
eruit halenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Die springveer in mn mond begint pijn te doen
Nee kan niet en mag nietquote:
beugelbekkie ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee kan niet en mag niet
Is maar twee jaar ellende, tops. Ik was wel zo eigenwijs om het kreng 's nachts uit te doen. Was niet slimquote:
Ik heb een blokjes beugel dus kan ie er niet uitquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is maar twee jaar ellende, tops. Ik was wel zo eigenwijs om het kreng 's nachts uit te doen. Was niet slim
Ik had ook een blokjes beugel, maar toen die eruit mocht kreeg ik zo'n plaatje, en die had zo'n springveer om een onwillige tand nog rechter te zettenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb een blokjes beugel dus kan ie er niet uit![]()
er moet ruimte komen voor een tand dus vandaar die springveer
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen![]()
is the-brother-of-uzunumaki jouw broer ?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is the-brother-of-uzunumaki jouw broer ?
Ik heb inmiddels ook twee FOK! zusjes hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook twee FOK! zusjes hoor
Dus pas maar op, er is nog wel ruimte in mijn hart voor een 2e FOK! broertjequote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus pas maar op, er is nog wel ruimte in mijn hart voor een 2e FOK! broertje
Ow, en ik geloof dat Liesje je ook wel als broertje wilquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb ik weer een ONZ topic een kickje gegeven
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is the-brother-of-uzunumaki jouw broer ?
Je bent vroegquote:
Ow, dus maar een half dagje gewerktquote:
3.5 uurquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus maar een half dagje gewerkt
Tsssssssss, en gisteravond nog wel zeggen vroeg dag etc.quote:
was het ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tsssssssss, en gisteravond nog wel zeggen vroeg dag etc.
Heb je weer gezellig vergaderd ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
was het ookwas om 9.30 op de zaak
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
*poef* *rookgordijn* en in een keer was Brother in het topic
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
*poef* *rookgordijn* en in een keer was Brother in het topic
Geen zin meerquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]beetje boekhouding. Was niks te doen, en had geen zin meer
Is het normaal gesproken druk of juist niet druk met paasweekend?quote:
rustig en het weer helpt ook niet mee nuquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het normaal gesproken druk of juist niet druk met paasweekend?
Dan kan je 2e paasdag dus ook vrij nemenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
rustig en het weer helpt ook niet mee nu
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan je 2e paasdag dus ook vrij nemen
Iets bijzonders voor de brunch?quote:
Nu welquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM heb je de update van mn zonnebloemen al gezien?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee. is gekoppeld aan wedstrijd moet snel
Ik denk in de tuin jij?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu wel
Waar ga je ze later zetten?
Dat is nog een op te lossen probleemquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik denk in de tuin jij?
gewoon op het balkonquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is nog een op te lossen probleem
Ik heb geen tuin, alleen een (inpandig) balkon.
Denk het wel, moet wel eerst een paar grote potten kopen zodat ze goed kunnen wortelen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gewoon op het balkon
pistoletje tonijnsalade, maisbroodje fenegriekkaas, sesambroodje aspergeham/eisalade, paasbrood en groentesoepquote:
Had ik in ieder geval het broodje kaas goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
pistoletje tonijnsalade, maisbroodje fenegriekkaas, sesambroodje aspergeham/eisalade, paasbrood en groentesoep
ei zelf tonijn ook met hulp van blikquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik in ieder geval het broodje kaas goed
de salades zelfgemaakt of convenience?
merk je niks van met de verwarming aanquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:48 schreef Drassss het volgende:
April, maar het lijkt verdomme wel januari zeg! Stervenskoud.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
ei zelf tonijn ook met hulp van blik
Ik heb niet zo'n goede verwarming op de tennisbaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
merk je niks van met de verwarming aan
Watjequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:48 schreef Drassss het volgende:
April, maar het lijkt verdomme wel januari zeg! Stervenskoud.
Tennis je niet hard genoeg, want dan zou je het vanzelf warm krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n goede verwarming op de tennisbaan
Mijn bierquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watje
Ik slaap weer gewoon met het raam open
Ik ben gelukkig allang weer thuisquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]