SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Krijg ik ook wat anders dan dat lokkertje ?
Lokkertje is voor BollokusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die begint nog steeds te glimmen als hij er weer eens komt en ziet dat de HJ nog steeds koud staat voor hem.
Zeg maar wat je hebben wilt.... kan ik het watertje voor kokkie ook in de OP zetten
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ah okequote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lokkertje is voor Bollokus, die begint nog steeds te glimmen als hij er weer eens komt en ziet dat de HJ nog steeds koud staat voor hem.
Zeg maar wat je hebben wilt.... kan ik het watertje voor kokkie ook in de OP zetten
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo tas is gepakt nu douchen en dan slapen![]()
Grr heb een blaar in mn mond bij mn lip en ik wil er steeds op bijten![]()
viel wel mee, alleen late etersquote:Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
U is laat vandaag, was er herrie op het werk>
Ow, maar dan is je zwarte brigade te gastvrijquote:
ze hoeven er niet sneller uit, maar eerder naar binnenquote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar dan is je zwarte brigade te gastvrij
In herrie in de horeca doe je goede tips op om zo snel mogelijk gasten je restaurant uit te krijgen. (maar dat helpt jou dan denk ik ook niet aan je omzet cijfers)
Ik moest vanavond al vroeg het licht aandoen hoor. Was rond half negen hier al donker. Jeetje, de dagen dat je echt pas weer tegen 12-en thuis komt staan echt weer voor de deur.quote:Op zondag 1 april 2012 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze hoeven er niet sneller uit, maar eerder naar binnenWordt alleen lastig als het lang licht is
helaas wel ja.quote:Op zondag 1 april 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest vanavond al vroeg het licht aandoen hoor. Was rond half negen hier al donker. Jeetje, de dagen dat je echt pas weer tegen 12-en thuis komt staan echt weer voor de deur.
Is het wel rendable dan om voor de laatste spelers die nog willen eten open te blijven?quote:Op zondag 1 april 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas wel ja.
half negen bijna donker, komen de laatste spelers van de baan. Die willen dan nog eten, 21.00 aan tafel 3 gangen 22.15 naar huis
vandaag nietquote:Op zondag 1 april 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het wel rendable dan om voor de laatste spelers die nog willen eten open te blijven?
quote:Op zondag 1 april 2012 23:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaag nietmaar dat heet service
![]()
scheelt maar 45 minuten. moesten nog schoonmaken
3 keuken incl afwas, maar die is altijd wat later klaar dan koks. bediening is nu pas klaar denk ik. moeten altijd voor de volgende dag eea doen.quote:Op zondag 1 april 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Service is altijd goed, maar moeten het wel mensen zijn die terug blijven komen. En toch 45 min. hoeveel man zwarte en hoeveel man witte brigade voor een handjevol gasten
Dus een man of 6 een uur extra werk voor 3 late couvertsquote:Op zondag 1 april 2012 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
3 keuken incl afwas, maar die is altijd wat later klaar dan koks. bediening is nu pas klaar denk ik. moeten altijd voor de volgende dag eea doen.
2 maar. bediening moest toch nog door. bedienen gasten tussendoor. kost weinig tijdquote:Op zondag 1 april 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus een man of 6 een uur extra werk voor 3 late couverts
Ow, maar evengoed niet rendabel dusquote:Op zondag 1 april 2012 23:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
2 maar. bediening moest toch nog door. bedienen gasten tussendoor. kost weinig tijd
en het waren er 6
normaal menu 3 gangenquote:Op maandag 2 april 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar evengoed niet rendabel dus
Hoop ik wel dat ze het luxe menu genomen hebben
oh, dus 6x 30 voor 2 keuken + bediening. Geen vetpotquote:
zo kan je niet helemaal rekenen. moet het wel over de hele dag zienquote:Op maandag 2 april 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, dus 6x 30 voor 2 keuken + bediening. Geen vetpot
Weer was toch ook niet zo goed dat je van een topdag kunt spreken lijkt mij?quote:Op maandag 2 april 2012 00:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo kan je niet helemaal rekenen. moet het wel over de hele dag zien
Ik doe er nog eentje met je meequote:Op maandag 2 april 2012 00:06 schreef superkokje het volgende:
ik neem nog een pafke, en dan ga ik slapen
klopt. Daarbij komt dat de maand actie voorbij is. Hadden wel 2 x 30 pax competitie met lunch en dinerquote:Op maandag 2 april 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer was toch ook niet zo goed dat je van een topdag kunt spreken lijkt mij?
quote:Op maandag 2 april 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje met je meeen toch maar een bodempje rum met citroen en heet water en veel honing
Ik voelde mij vandaag nog steeds rot
Gister denk ik teveel gedaan, zat de hele dag weer tussen de 38,4 en 38,9. Nu voel ik mij best aardig, maar heb al meer dan de dagdoses aan paracetamol binnen.quote:
zware van nelle helpt goedquote:Op maandag 2 april 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gister denk ik teveel gedaan, zat de hele dag weer tussen de 38,4 en 38,9. Nu voel ik mij best aardig, maar heb al meer dan de dagdoses aan paracetamol binnen.
Hoesten is niet leuk meer
Heb ik niet in huis, Marlboro menthol op dit momentquote:
rook al jaren mentholquote:Op maandag 2 april 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis, Marlboro menthol op dit moment
Oei, die had ik gemist in de gids, de rest maar even opnemenquote:Op maandag 2 april 2012 00:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
rook al jaren menthol![]()
Leuke film voor je op SBS
heel verstandigquote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, die had ik gemist in de gids, de rest maar even opnemen
Beestjes
quote:Op maandag 2 april 2012 00:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heel verstandigIk ga ook slapen
Truste muis. Laat je niet gek maken![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lokkertje is voor Bollokus, die begint nog steeds te glimmen als hij er weer eens komt en ziet dat de HJ nog steeds koud staat voor hem.
zuipschuit, moet je wel weer wat vaker komenquote:
gezellig met al je vriendenquote:Op maandag 2 april 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zuipschuit, moet je wel weer wat vaker komen
Sta ik daar met mijn HJ-tje, watertje, colaatje en roseetjequote:
dat watertje wordt wel genuttigdquote:Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sta ik daar met mijn HJ-tje, watertje, colaatje en roseetje![]()
Kokje
Gelukkig, loop ik mij ten minste nog voor iemand op een nuttige manier uit te slovenquote:
heel goed, ga zo doorquote:Op maandag 2 april 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, loop ik mij ten minste nog voor iemand op een nuttige manier uit te sloven
Metquote:
volgens mij welquote:Op maandag 2 april 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met![]()
Heb je nu alle bestanden van je oude toppie over op je nieuwe?
quote:Op maandag 2 april 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij welmorgen maar even checken en progjes installeren
ik las hetquote:Op maandag 2 april 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zo te zien is Bollokus ook weer thuis
Ik vind het een takke afstand om te rijden. Maar wel leuk dat je hem kan volgenquote:
maar een klein stukje tochquote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het een takke afstand om te rijden. Maar wel leuk dat je hem kan volgen
Klein stukkiequote:
dan heeft ie hele gekke dingen gedaan onderwegquote:Op maandag 2 april 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klein stukkieIs 11 uur geleden begonnen met rijden en al 7 uur in la France en nu pas thuis.
Volgens mij nietquote:Op maandag 2 april 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan heeft ie hele gekke dingen gedaan onderweg
wist niet dat ie met de camper was. Dan is het wel een lange ritquote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik heb hem niet de hele dag gevolgd. En hij mag maximaal maar 90 km/u hè.
Ja was met de camper. Ik weet eigenlijk niet waarom, misschien om een bed bij zich te hebben?quote:Op maandag 2 april 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
wist niet dat ie met de camper was. Dan is het wel een lange rit
of het is zijn enige autoquote:Op maandag 2 april 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja was met de camper. Ik weet eigenlijk niet waarom, misschien om een bed bij zich te hebben?
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb je laatst die foto niet gezien met het kalf in zijn gewone auto
Hilarischquote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]loop niet mijn hele timeline af als ik thuis kom
quote:Op maandag 2 april 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hilarisch
Had zijn portier open laten staan
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zie je dm voor de linkjes
Ik bestierf het bijna van het lachen.
quote:
had al eerder een foto gezien van die auto. Hij heeft dat kalf er gewoon in geloktquote:Op maandag 2 april 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar ik zou toch wel gek op staan te kijken als ik bij mijn auto terug kwam en er ligt een kalf op de bijrijders stoel.
Maar dat is dus zijn andere auto
Ja, eerder deze week ook nog, toen ging ie door de wasstraat.quote:Op maandag 2 april 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
had al eerder een foto gezien van die auto. Hij heeft dat kalf er gewoon in geloktstaat in het weiland
daar heeft ie johnny toch voorquote:Op maandag 2 april 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, eerder deze week ook nog, toen ging ie door de wasstraat.
vind jij het vreemd dat hij met de auto naar het weiland gaat
Met de auto mag ie sneller rijden hè. Hoe hard mag zijn Johnny trouwens 15 km/uquote:
geen idee, 20 of 25 denk ikquote:Op maandag 2 april 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de auto mag ie sneller rijden hè. Hoe hard mag zijn Johnny trouwens 15 km/u
auto staat op loopafstand van zijn huis in het weilandquote:Op maandag 2 april 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, eerder deze week ook nog, toen ging ie door de wasstraat.
vind jij het vreemd dat hij met de auto naar het weiland gaat
Volgens de Franse wiki afhankelijk van het type 25 of 40 km/uquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
auto staat op loopafstand van zijn huis in het weiland
dus was johnny toch makkelijkerquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens de Franse wiki afhankelijk van het type 25 of 40 km/u
[..]Dat zie je nu pas
Maar lopen gaat hem nog steeds niet makkelijk af hè
Behalve als ie wat spullen mee moest nemen en geen zin had om de aanhanger achter de johnny te hangen. En volgens mij staan de Johnny's op pont en niet bij zijn huis.quote:
zo goed ben ik niet op de hoogtequote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Behalve als ie wat spullen mee moest nemen en geen zin had om de aanhanger achter de johnny te hangen. En volgens mij staan de Johnny's op pont en niet bij zijn huis.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
ik ben er uit, ik ga fde 10e de staat winnenhad zoveel geluk vandaag
Pont is de boerderij, Chez * is zijn huis. Zit zo'n 7 km tussen. Voor wat ik begrepen heb dan.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
miste mijn foon om 16.00. dacht zit nog in jas.Dan maar in auto kijken.
loop route terug naar binnen, en daar ligt ie, midden op de parking
vanaf 11.00 uur
dat denk ik wel ja maar you never knowquote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is wel heel veel geluk hebben. En ook geluk dat het niet is gaan regenen. Maar anders als iemand hem gevonden zou hebben dan zou die persoon je foon toch wel bij de receptie afgeven? Of denk ik nu weer te eerlijk?
en met dat gewicht is 80 al hard voor dat oude beestjequote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Duidelijk waarom Bol met de camper op pad was
Dus nu weet je ook waarom hij er 11 uur over heeft gedaanquote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
en met dat gewicht is 80 al hard voor dat oude beestje
das idd minder. Maar valt bij jou nog mee dan. Zus heeft een week op bed gelegenquote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus nu weet je ook waarom hij er 11 uur over heeft gedaan
Ik had trouwens minder geluk vandaag. Volgens HA heb ik weer last van bronchitus
Valt nog mee idd, maar moet het wel een paar daagjes nog rustig aandoen. Heb wel meds, maar de vorige keer dat ik dit had (na griep, bronchitus) kreeg ik een longontsteking omdat ik te snelweer aan het werk gingquote:Op maandag 2 april 2012 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
das idd minder. Maar valt bij jou nog mee dan. Zus heeft een week op bed gelegen
nog maar een weekje slapen danquote:Op maandag 2 april 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt nog mee idd, maar moet het wel een paar daagjes nog rustig aandoen. Heb wel meds, maar de vorige keer dat ik dit had (na griep, bronchitus) kreeg ik een longontsteking omdat ik te snelweer aan het werk ging
Ik vind het gewoon weer balen, begon mij weer een beetje goed te voelen en toen begon dat vreselijke hoesten, en dat is ook zo uitputtend weer. En door dat gezeur op mijn werk voel ik toch heel sterk de drang om weer aan het werk te gaan.quote:
die keuze moet je zelf maken. ik zeg ziek is ziekquote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon weer balen, begon mij weer een beetje goed te voelen en toen begon dat vreselijke hoesten, en dat is ook zo uitputtend weer. En door dat gezeur op mijn werk voel ik toch heel sterk de drang om weer aan het werk te gaan.
maar bij mij is het toch psiegiesquote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
die keuze moet je zelf maken. ik zeg ziek is ziek
gezeik krijg je toch wel, dan maar een paar dagen langer. wordt het gezeik niet meer doorquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar bij mij is het toch psiegies
Morgen maar eens proberen eerst een hele dag op mijn benen te blijven staan. Is mij vandaag ook niet gelukt. Krijg er toch wel weer gezeik over, dus dan maar beter op mijzelf letten en niet werken en 's avonds niets meer kunnen doen waardoor ik weer achter kom te lopen met huishouden e.d.
volgens mij wel ja. Ben dan toch aan het werk denk ikquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je de film Julie & Julia wel eens gezien? Komt woensdag weer op tv.
en zeker niet minderquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
gezeik krijg je toch wel, dan maar een paar dagen langer. wordt het gezeik niet meer door
quote:Op maandag 2 april 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij wel ja. Ben dan toch aan het werk denk ik
staan er plaatjes inquote:Op maandag 2 april 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zeker niet minder
[..]vraag mij af of het de moeite waard is om het boek van Julia Childs aan te schaffen.
quote:
Rudolph mis ik niet, maar Anthony Bourdain had ik best willen zien, dat is eenquote:
was in een madrileens rest waar ze authentieke spaanse gerechten een aziatische tint geven en presenteerde als kleine hapjes. zag er top uit. Jonge kok/eigenaar. Vlak voor interview 1e ster gekregenquote:Op maandag 2 april 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Komop, vertel wat meer over Anthony Bourdain en wat je nu ziet
Grappige combi.quote:Op maandag 2 april 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
was in een madrileens rest waar ze authentieke spaanse gerechten een aziatische tint geven en presenteerde als kleine hapjes. zag er top uit. Jonge kok/eigenaar. Vlak voor interview 1e ster gekregen
niven kunz HAd al een ster toen ie nog bij papa en mama werkte. Is na onmin voor zichzelf begonnenquote:Op maandag 2 april 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappige combi.
We hebben in NL toch ook zo'n club van jonge koks/eigenaars die ook al wat sterretjes hebben gekregen. Hoe heet ie Nive
Oh, ja Niven Kunz. Dat is een soort van mozartje onder de NL jonge koks. Er is ook zo'n groep Le Jeune nogwattes, van jonge koks, die veelbelovend zijn. Koos vroeger vaak hun restaurants uit omdat ze nog betaalbaar warenquote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
niven kunz HAd al een ster toen ie nog bij papa en mama werkte. Is na onmin voor zichzelf begonnen
dat was eensquote:Op maandag 2 april 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja Niven Kunz. Dat is een soort van mozartje onder de NL jonge koks. Er is ook zo'n groep Le Jeune nogwattes, van jonge koks, die veelbelovend zijn. Koos vroeger vaak hun restaurants uit omdat ze nog betaalbaar waren
quote:Op maandag 2 april 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was eens
zijn tegenwoordig allemaal dure (sterren) zaken
heb je nu een dikke portemonnee voor nodigquote:Op maandag 2 april 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja die zocht ik inderdaad.
Ik moet toch opruimen hier, kom ik vast mijn oude lekkers weer tegen, Sinds de 1e lekker ging ik met een clubje vrienden praktisch maandelijks naar een 'aanbevolen' lekker restaurant bijvoorkeur van le jeune restaurant. Die waren betaalbaar (want nog aanbevolen) en was bijna altijd geweldig eten.
Daarom wil ik eens kijken bij welke toen (10-15 jaar terug) aanbevolen restaurants ik gegeten heb die nu onbetaalbaar geworden zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je nu een dikke portemonnee voor nodig
Ik ga aan mijn drie na laatstequote:
ik kon om 1900 al wel slapen, dus ben blij als ik er in kanquote:Op maandag 2 april 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga aan mijn drie na laatste
Ik heb vanmiddag/vroege avond nog geslapen, dus mijn nacht-dag-ritme is een beetje fucked up
Om 1900 kwam ik pas weer mijn bed uitquote:Op maandag 2 april 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kon om 1900 al wel slapen, dus ben blij als ik er in kan
quote:Op maandag 2 april 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Om 1900 kwam ik pas weer mijn bed uit
Ik zei toch dat mijn dag-nacht-ritme een beetje boel fucked up isquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zei toch dat mijn dag-nacht-ritme een beetje boel fucked up is
Is niet om te lachenquote:
quote:
zal wel slapen wordenquote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, slaap
en doe wat leuks op je vrije dag
quote:
Jij was toch Firefox fanquote:
Krijg je een foutmelding bij de installatie van chrome?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
al een hele tijd niet mee, en chrome had ook nukkenvooral bij ZL
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding bij de installatie van chrome?
Heb je al geprobeerd door vanuit je download-folder de rechtermuisknop optie 'uitvoeren als administrator' te gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd door vanuit je download-folder de rechtermuisknop optie 'uitvoeren als administrator' te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
ga n u proberen zonder anti virus
Huh, en geen foutmelding of zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
haal hem binnen, installeren, kan chrome niet downen
Ook via dit linkje https://www.google.com/ch(...)=hpp&utm_campaign=enquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]alleen, het downloaden is mislukt
Start de pc es opnieuw op probeer het dan nog esquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]alleen, het downloaden is mislukt
al een keer of driequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Start de pc es opnieuw op probeer het dan nog es
Is ook een goede tipquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Start de pc es opnieuw op probeer het dan nog es
Vreemdquote:
Je hebt mail. Ik heb chromesetup even gedownload voor je.quote:
thx. die krijg ik wel binnen, maar dan gaat het mis. ook met jou versie. hetr downen is misluktquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt mail. Ik heb chromesetup even gedownload voor je.
Bummer, laat mij even nadenken voor jequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
thx. die krijg ik wel binnen, maar dan gaat het mis. ook met jou versie. hetr downen is mislukt
is al opgelost. blijkt een bekend probleem. Google heeft stand alone instalatie ontwikkeldquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bummer, laat mij even nadenken voor je
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen, probeer dit linkje eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
is al opgelost. blijkt een bekend probleem. Google heeft stand alone instalatie ontwikkeld
die had ik ook al gehadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, probeer dit linkje eens
quote:
had ie ook al tijden als tweede. Alleen bij ZL was chrome niet prettig. bij gifts versprong het beeld iedere keer, waardoor ik moest scrollenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik gebruik Chrome als primaire browser. IE (die nog meer prut geworden is) als tweede.
Oh, daar had ik juist in firefox last van.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
had ie ook al tijden als tweede. Alleen bij ZL was chrome niet prettig. bij gifts versprong het beeld iedere keer, waardoor ik moest scrollen
quote:
alleen als je er in geinteresseerd bentquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, daar had ik juist in firefox last van.
[..]denk het niet. Hij mist wel wat
Daar heb je weer wel gelijk in. Ik vind het jammer dat Kahaarin en Drassss niet meer zo vaak aanwezig zijn. Ik vind het toch wel leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen als je er in geinteresseerd bent
niks om je voor te schamen tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heb je weer wel gelijk in. Ik vind het jammer dat Kahaarin en Drassss niet meer zo vaak aanwezig zijn. Ik vind het toch wel leuk
Je kijkt eigenlijk naar natuurgeweld terwijl het schade aan mensen en dingen aanrichtquote:
Ik zag hem wel hoorquote:
Doe je dit posten nav mijn dm?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vraag mij af hoe het met pl4kkie en zijn (inmiddels niet zo) nieuwe baan gaat.
quote:
quote:
Je bent ook nog geen steek veranderdquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
[..]
Je bent ook nog geen steek veranderd![]()
Gaat harstikke goed, Leuk clubbie. Ik werk samen met 3 collega's in een aparte loods wat super gezellig isquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig niet. Maar je hebt de vraag nog niet beantwoord
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gaat harstikke goed, Leuk clubbie. Ik werk samen met 3 collega's in een aparte loods wat super gezellig is
Ja, ben echt blij dat ik het gedaan heb. We hebben zoveel vrijheid, dat is echt ongekend. Niemand die op je let. De baas komt afentoe ff kijken en gezellig mee ouwehoeren. Extra uurtjes maken wanneer je wilt. Als je bv zegt ik komt zaterdag werken, en je bent er dan bv niet maakt het ze niks uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mooi, ben blij te horen dat dat een goede en positieve overstap is geweest. Klinkt veel beter dan je vorige job
Bij mij is het werk nog steeds 'ahum' laten we maar zeggen 'problematisch'
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, ben echt blij dat ik het gedaan heb. We hebben zoveel vrijheid, dat is echt ongekend. Niemand die op je let. De baas komt afentoe ff kijken en gezellig mee ouwehoeren. Extra uurtjes maken wanneer je wilt. Als je bv zegt ik komt zaterdag werken, en je bent er dan bv niet maakt het ze niks uit.
Idd, en wij maken heel wat winst op de producten die wij maken. Dus hij vindt het allang bestquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Klinkt als een baas waar gestuurd wordt op kwaliteit en zolang je maar je werk goed en op tijd aflevert maakt het niet uit hoe je het doet, als het maar gedaan wordt. Ik hou wel van deze moderne managementstijl
Echt goed te horen dat je nu een leuke baan hebtquote:Op woensdag 4 april 2012 22:28 schreef pl4kkie het volgende:
En na werk tijd tikken we ween goud gele rakker weg.
Elke vrijdag klaar om kwart voor 1![]()
Eigenlijk alleen maar plus punten xD
inderdaad, dat verschil is echt ongekend.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt goed te horen dat je nu een leuke baan hebt
Het maakt zo'n wereld van verschil het wél of niet naar je zin hebben op je werk.
Van een leuke baan krijg je energie, waardoor je ook prive meer aankan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
inderdaad, dat verschil is echt ongekend.
Nou, dat meer energie merk ik niks vanquote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van een leuke baan krijg je energie, waardoor je ook prive meer aankan.
Dat had ik de jaren dat ik internationaal werkte. Waren lange en best pittige dagen (mede door het reizen), maar zo'n geweldige tijd
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou, dat meer energie merk ik niks van. Ben er zelfs voor bij de arts geweest maar die konden niks vinden in mn bloed.
Allen bloed, Moet over een half jaar weer terug als het zo blijft. Daarom ga ik nu ook fietsen = meer conditie, meer longinhoud, dus even kijken hoe dta gaat werken. Evt kan ik alsnog voor een uitgebreider onderzoek kiezen als ik weer terug moet naar de arts.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is minder. Is alleen je bloed onderzocht of ook bijv. hart- en longonderzoek?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Allen bloed, Moet over een half jaar weer terug als het zo blijft. Daarom ga ik nu ook fietsen = meer conditie, meer longinhoud, dus even kijken hoe dta gaat werken. Evt kan ik alsnog voor een uitgebreider onderzoek kiezen als ik weer terug moet naar de arts.
Daarom. Zou ook een heleboel stress enzo kunnen zijn dat het er die manier uitkomt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Eerst het fietsen dan maar afwachten
Mocht je over een half jaar nog steeds klachten hebben, dan zou ik wel voor een uitgebreider onderzoek gaan.
Doen wat JIJ denkt dat goed voor je is. Als contact met je vader teveel stress opleverd op dit moment, contact verbreken. JIJ en JIJ alleen voelt wat echt goed voor je is, en aan dat gevoel moet je toegeven, ondanks wat je omgeving je aanraad.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daarom. Zou ook een heleboel stress enzo kunnen zijn dat het er die manier uitkomt.
Het daarom op het contact helemaal verbroken met mn vader. Ondanks aanraden van iemand om het weer proberen optebouwen.
De band met mn vader is toch nooit echt goed geweest, en eerlijk gezegd ik heb em al wat zal het zijn, nu inmiddels ruim 2 jaar niet gesproken en ruim 3 jaar niet gezien. En ik mis em totaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doen wat JIJ denkt dat goed voor je is. Als contact met je vader teveel stress opleverd op dit moment, contact verbreken. JIJ en JIJ alleen voelt wat echt goed voor je is, en aan dat gevoel moet je toegeven, ondanks wat je omgeving je aanraad.
Dat is een wijze les die ik twee jaar terug leerde (maar soms nog steeds lastig vind om naar te luisteren)
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
De band met mn vader is toch nooit echt goed geweest, en eerlijk gezegd ik heb em al wat zal het zijn, nu inmiddels ruim 2 jaar niet gesproken en ruim 3 jaar niet gezien. En ik mis em totaal niet.
Ik wil dat graag houden zo. Kan me lekker uitleven op mn werk, Heb een berg nieuwe ( hele goede) vrienden erbij gekregen. Nu nog een vriendin en ik ben een tevree man
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef pl4kkie het volgende:
Maar ik gaat er weer van tussen. Wou eigenlijk om 10 uur al gaan slapen.
Morgen een lange dag opt werk.
Kokkie, als je dit leest! Groetjes van pl4kkie
Trusten Muisjequote:Op woensdag 4 april 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten pl4kkie, leuk dat je er weer even was. Slaap
Doe wat JIJ denkt dat goed isquote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Trusten Muisje![]()
Ik beloof, dat ik wat vaker hier zal posten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef Drassss het volgende:
Avond
Ik heb last van ad block volgens mij, maar ik heb geen idee hoe ik hem kan uitzetten. Geen icoon te zien en ook bij opties etc zie ik niks staan. HELP!
Kijk eens bij je addonsquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
tevens is mijn jas gemaakt
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
tevens is mijn jas gemaakt
Kijk bij addons even of je adblock plus geïnstalleerd hebt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:48 schreef Drassss het volgende:
Even nog niet gekeken of het met IE wel lukt..
Ja ik was al bij addons, maar kan daar niks vinden met Fok! enzo? Of moet ik naar een ander soort addons kijken?
Hoi Brother.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mark [ afbeelding ]
Ik kan geen gedachten lezen, dus weet ook niet waar je nu een probleem mee hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef Drassss het volgende:
Halloo!
Goh ik krijg hier echt een slappe zak vanWil nog niet vlotten Muis.
gewoon verwijderenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef Drassss het volgende:
Avond
Ik heb last van ad block volgens mij, maar ik heb geen idee hoe ik hem kan uitzetten. Geen icoon te zien en ook bij opties etc zie ik niks staan. HELP!
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
Mja, kan niet de addons vinden waar het omdraait... Beetje jammer allemaal
quote:
Heb je de icoontjes en zo wel in een andere browserquote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
Mja, kan niet de addons vinden waar het omdraait... Beetje jammer allemaal
quote:
een veertje wil wel eens helpenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef Drassss het volgende:
Halloo!
Goh ik krijg hier echt een slappe zak vanWil nog niet vlotten Muis.
Kan nog steeds geen gedachten lezenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
Firefox, maar de ad block shizzle staat nergens in men beeld. Dus misschien ligt het daar helemaal niet aan? :s
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je de icoontjes en zo wel in een andere browser
ook niet bij instellingenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
Firefox, maar de ad block shizzle staat nergens in men beeld. Dus misschien ligt het daar helemaal niet aan? :s
Dezequote:
OK, gooi de cache eens leeg in FF, herstart PC en FFquote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Drassss het volgende:
Oh die zie ik wel, maar er wel niks gebeuren als ik erop klik.
Je moet weer in het ritme komen denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
primagiste lekker vroeg gaan slapen, en vandaag ook weer. Beetje last van afgelopen 2 weken
dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet weer in het ritme komen denk ik
Wanneer heb je weekend?
Oei, dat is nog twee dagen werken.quote:
helaas welquote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dat is nog twee dagen werken.
Je hebt mail
Extra --> Opties tabje privegegevens o.i.d.quote:
quote:
is binnen, heb je zo'n knopje voorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan ook maar geforward naar Superkokje
Wat voor knopjequote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
is binnen, heb je zo'n knopje voor
Maar werkt nu alles in een andere browser welquote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef Drassss het volgende:
Hmm, gaat hem ook niet worden. Nouja pech gehad
quote:
Beetje chaotisch vandaag Drassssquote:
langzame garing (slow cooking) blijft het vlees malser vanquote:Op donderdag 5 april 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waarom op zo'n lage temperatuur. Minder kans op uitdrogen of zo?
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
langzame garing (slow cooking) blijft het vlees malser van
En heb je je pc al opnieuw gestart?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Drassss het volgende:
Doe teveel dingen tegelijk...
Maar uhm in IE werkt ook helemaal niks.
gewoon chrome downen, daar kan je add blocker goed uitschakelen. of schakel ff virusscanner uit en probeer het dan nog een keerquote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En heb je je pc al opnieuw gestart?
Ik heb ook behoorlijk onmogelijke lettersquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Eerst stond ik voor met WF en nu MM weer
Altijd een goed adviesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon chrome downen, daar kan je add blocker goed uitschakelen
Heb ik nog niet geprobeerd, maar hoor ik ook goede dingen overquote:
En ik kan het weten. Ik heb stuxnet nog geïnstalleerd in de eerste T800.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik nog niet geprobeerd, maar hoor ik ook goede dingen over
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik kan het weten. Ik heb stuxnet nog geïnstalleerd in de eerste T800.
Jammer alleen dat zijn chip beperkt was bij fabricatie.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
and he's back![]()
niet gezellig op hyves
die is zijn add blocker aan het zoekenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn Drassss geloof ik ook alweer kwijt
Dat ie hem kwijt geraakt is, is al onbegrijpelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
die is zijn add blocker aan het zoeken
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn Drassss geloof ik ook alweer kwijt
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
Drassss
laatste bezoek: 7 minuten, 46 seconden geleden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, maar kokje, je moet trouwens de groeten hebben van pl4kkie. Die bleef zelfs nog wat langer hanger omdat hij hoopte je nog even te ontmoeten (weet niet of je teruggelezen hebt).
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb hem nodig bij de interpretatie van wat celletjes
Als ie weer eens op FOK! komt, zal ik dat doenquote:
Als je even de soort cellijn geeft, de vergroting en de mogelijke indicatoren.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb hem nodig bij de interpretatie van wat celletjes
lees het net terugquote:Op donderdag 5 april 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ie weer eens op FOK! komt, zal ik dat doen.
Gaat goed met hem, heeft het naar zijn zin op zijn nieuwe werk.
Tja, verhaal klinkt mij ook bekend in de orenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
lees het net terug![]()
verteld ook een ander bekend verhaal
Zie post boven jequote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je even de soort cellijn geeft, de vergroting en de mogelijke indicatoren.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van het weer weet ik dan weer helemaal niets.
Ik ben toch geen weerman?quote:
quote:
valt mee, maandactie is voorbij, dus een stuk minder drukquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Doe zoveel laatste mee
Drukke dagen voor de boeg?
Oei, das minderquote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt mee, maandactie is voorbij, dus een stuk minder druk
Maar jij vindt de drukke dagen toch ook prettiger werken dan 'normale' dagenquote:
10 hapjes schotel zijn gestopt nu, 750 van verkocht in maart. waren gekoppeld aan maandactie. luxe gerechten gaan redelijk, maar is nog vroeg in het seizoenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij vindt de drukke dagen toch ook prettiger werken dan 'normale' dagen
Loopt het trouwens een beetje met de luxere gerechten en de 10 hapjes schotel?
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit soort celletjes
[ afbeelding ]
En wat vind jij interessant behalve rugby?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |