quote:
Behalve American Football, ben ik ook wel geïnteresseerd in tornado's.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat vind jij interessant behalve rugby?
EN WITTE WIJN TOCH ?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Behalve American Football, ben ik ook wel geïnteresseerd in tornado's.
Oh, en geschiedenis
Mwah, mouserende wijn wil ik nog wel drinken, maar drink liever bierquote:
Tornado's?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Behalve American Football, ben ik ook wel geïnteresseerd in tornado's.
Oh, en geschiedenis
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, mouserende wijn wil ik nog wel drinken, maar drink liever bier
DAAR IS OOK EEN TOPIC VAN OP FOK :Weeralarm V.S. # 14 Extreem weer - Texas krijgt het voor zijn kiezenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tornado's?![]()
Geschiedenis? Precambrium of toch meer neoarcheïcum?
quote:
Eh, meer vanaf de middeleeuwen tot heden, en dan met name de (militaire) conflictenquote:Geschiedenis? Precambrium of toch meer neoarcheïcum?
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
DAAR IS OOK EEN TOPIC VAN OP FOK :Weeralarm V.S. # 14 Extreem weer - Texas krijgt het voor zijn kiezen
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Meen je dat
waarom ken ik dat topic niet
Dat is nog steeds vrij ruim.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Weeralarm V.S. # 14 Extreem weer - Texas krijgt het voor zijn kiezen
[..]
Eh, meer vanaf de middeleeuwen tot heden, en dan met name de (militaire) conflicten
Nog specifieker: Kruistochten, 80-jarige oorlog, Napoleontische oorlogen, Battle between the States (Amerikaanse burgeroorlog), WOI, WOII, Korea, Vietnam, Joegoslavië, Golfoorlogen, om maar even een paar conflicten te noemenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nog steeds vrij ruim.
Iets specifieker?
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog specifieker: Kruistochten, 80-jarige oorlog, Napoleontische oorlogen, Battle between the States (Amerikaanse burgeroorlog), WOI, WOII, Korea, Vietnam, Joegoslavië, Golfoorlogen, om maar even een paar conflicten te noemen
Oei, jij doet toch altijdquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, jij doet toch altijdbij oorlogen
Mwah, dat is ook een beetje overdrevenquote:
Kruistochten, 100-jarige oorlog, 80-jarige oorlog enzovoorts dat is meer mijn straatje. Dat waren nog eens tijden!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog specifieker: Kruistochten, 80-jarige oorlog, Napoleontische oorlogen, Battle between the States (Amerikaanse burgeroorlog), WOI, WOII, Korea, Vietnam, Joegoslavië, Golfoorlogen, om maar even een paar conflicten te noemen
Messenische Oorlogenquote:
Zijn ook interessante oorlogen. Waar je nog steeds sporen van terug kunt vinden in het landschap.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistochten, 100-jarige oorlog, 80-jarige oorlog enzovoorts dat is meer mijn straatje. Dat waren nog eens tijden!
[youtube[/youtube]quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Youtube laad langzaaaaammm
Da's Markquote:Op donderdag 5 april 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eerst posten en dan wel halen. Die mark toch!
De Gele Tulbanden (Huángjīn 黃巾) waren een groepering van opstandelingen (vooral boeren en andere arme mensen) onder leiding van de 'Groot Virtuoos Meester' (dà xiánliáng shī 大賢良師) Zhang Jue 張角 en zijn twee broers Zhang Bao 張寶 en Zhang Liang 張梁. De drie broers hadden begin jaren 170 een groepering opgericht genaamd 'Weg van het Grote Vrede' (Tàipíng Dào 太平道). In 184 begon deze groepering een opstand in het noord-oosten van Han-China. Omdat de Zhang broers en hun volgelingen gele tulbanden, sjalen, doeken, en dergelijke droegen kwam de groepering in de volksmond bekend te staan als de "Gele Tulbanden", of "Gele Tulband-bandieten" (Huángjīn zéi 黃巾戝). Hun opstand zou de geschiedenis ingaan als de 'Gele Tulbandenopstand' (Huángjīn zhī luàn 黃巾之亂).quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is de Gele Tulbandenopstand heen? Die samen met de Drie koninkrijken is vrij interessant. Daar weet ik ook redelijk wat vanaf.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's Mark
Je kan ook altijd lachen om zijn ninja-edits die zo not-ninja zijn dat er uiteindelijk toch nog een 'bericht gewijzigd' onder komt te staan
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dong Zhuo en Lu Bu, dat komt daarna nog.
Ik heb de boeken waar dat op gebaseerd is.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de boeken waar dat op gebaseerd is.
quote:
Tja, dat risico loop je als je gaat slapen terwijl we al aan de rode lettertjes zittenquote:
Dat moest van Mary. Ik had het slotje maar zij pm'de mij de titel.quote:
Klikspaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat moest van Mary. Ik had het slotje maar zij pm'de mij de titel.
boterhaanquote:
ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat moest van Mary. Ik had het slotje maar zij pm'de mij de titel.
schijnheilquote:
eh, het is een boterspaanquote:
hè, waar zie je mij voor aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik had het kunnen weten
[..]
schijnheil
hondje zal je bijtenquote:
dat was een glapjequote:
dat komt van al dat babbelenquote:
wcbrilquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klikspaan,
Halve maan!
Je durft niet door het straatje gaan;
Hondje zal je bijten,
Katje zal je beschijten,
Katje zal je krabbelen,
Dat komt van al je babbelen
Klikspaan, Armiaan!
Hij durft niet door het steegje gaan;
Want ieder zal hem smijten,
Het hondje zal hem bijten,
Het vogeltje zal hem pikken,
Dat komt van al dat klikken.
Klikspaan, Boterhaan,
Tot straf zul je achter de deure staan,
In plaats van naar de markt te gaan.
Zal ik later luisteren, ben nu nog naar Zembla aan het kijkenquote:
Moeder de Gansquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
MARY had een schaapje fijn,
Met wol zoo zacht als zij,
En waar je Mary wand'len ziet,
Het schaapje is er bij.
't Gaat morgens vroeg al met haar uit,
Dan draven z'in de wei.
Soms loopt het aan een lichtblauw koord,
Maar dikwijls speelt het vrij.
En ook naar school gaat het soms mee,
Dan wacht het voor de poort,
Tot het twaalf uur geslagen heeft
En 't Mary's stem weer hoort.
Hoe komt dat schaapje, vraag je vast,
Altijd zoo lief en trouw?
Wel, Mary zorgt zoo goed voor haar,
Of 't dat niet wezen zou!
Is goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik later luisteren, ben nu nog naar Zembla aan het kijken
Dan is Joosje een jonge entrepeneurquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zal je wat vertellen
Van Joosje en van Jelle;
Jelle schoot de konijnen dood
En Joosje verkocht de vellen.
Annie MG Schmidtquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dikkertje Dap klom op de trap
's morgens vroeg om kwart over zeven
om de giraf een klontje te geven.
Dag Giraf, zei Dikkertje Dap,
IJstheequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat voor drinken zou ik gaan pakken ijsthee of cola ?
warm waterquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat voor drinken zou ik gaan pakken ijsthee of cola ?
Dat is nu geen optiequote:
Wat ik postequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, heb je het nummer van Soundgarden al geluisterd? Doet mij heel erg denken aan een band uit onze tijd, maar kan niet op een naam komen.
Mozart en the Newton Physics?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, heb je het nummer van Soundgarden al geluisterd? Doet mij heel erg denken aan een band uit onze tijd, maar kan niet op een naam komen.
Goed ideequote:
quote:
Van welke tijd ben jij dan?quote:
Van ná Mozartquote:
is niet mijn smaak. Maar hoor invloeden van Toto en Led zeppelinquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet mijn smaak. Maar hoor invloeden van Toto en Led zeppelin
Toto en Led zeppelinquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet mijn smaak. Maar hoor invloeden van Toto en Led zeppelin
toto wel led zeppelin alleen dezequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Toto en Led zeppelin
dezequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje gooi er eens een lekker slow soul nummertje voor kokje erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |