albaquote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nederlandse Valencia fanclub?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ergens in Nederland juichen ze nu
hoezo?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grappig dat jij de enige bent die reageert
Dat hoop ik ook idd!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon kut.
Hopelijk kunnen ze PSV nadoen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ scoorde twee keer in de Arena.
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Leo Driessen steelt mijn uitspraak!
zondag Real Madrid uit, dán moet het gaan gebeuren!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef TLC het volgende:
Het meest pijnlijke is nog wel dat Valencia zich niet eens hoeft in te spannen om de score uit te breiden
ik las abbaquote:
Hij leest mee hier!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Leo Driessen steelt mijn uitspraak!
Iets over PSV en 2 golsquote:
Zijn ze sterker dan Manchester United?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef Againzender het volgende:
Jammer. Maar Valencia is ook niet zomaar een ploeg, normaal gesproken veels te sterk voor elke Nederlandse club.
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijd niet meer spannend, tijd voor pics van J. Alba
quote:
Marcellis speelt niet slecht.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
Met spelers als Marcellis en Altidore zou je nog niet eens in de Zondagsklasse mee kunnen komen.
Ik vind Alba heel leuk, ik vind het alleen niet relevant.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt me een naar klusje om mod te zijn. Doen alsof je Alba niet leuk vindt
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stiekem wil jij het ook gewoon.
Maar doe maar na de wedstrijd.
Nee, doe maar in B&H.quote:
Dit dus!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Alba heel leuk, ik vind het alleen niet relevant.
J. Alba doet gewoon mee, hoezo niet relevant!?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Alba heel leuk, ik vind het alleen niet relevant.
. Te puntige knieen enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt me een naar klusje om mod te zijn. Doen alsof je Alba niet leuk vindt
In B&H hebben ze geen VAL-AZ livetopicquote:
Dit.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
J. Alba doet gewoon mee, hoezo niet relevant!?
Lachen man. Hoe kom je erop.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
J. Alba doet gewoon mee, hoezo niet relevant!?
eet mijn schoen topicquote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Onnoman het volgende:
als az nog 2 keer scoort en nog wint, steek ik 50 euro in de fik
als alba nog een keer scoort verklaar ik mijn liefde aan alba.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Onnoman het volgende:
als az nog 2 keer scoort en nog wint, steek ik 50 euro in de fik
Als Mano nog 1x in actie komt voor PSV moet ik een Mano UI. Hij heeft 14x geel alquote:
Ontopic graag.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, dat zou niet zo moeilijk moeten zijn, tenzij je de verkeerde kiest. Dan krijg je ruzie.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Mano nog 1x in actie komt voor PSV moet ik een Mano UI. Hij heeft 14x geel al
Van mijn dochter Alba die in Valencia woont blijf je af !!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als alba nog een keer scoort verklaar ik mijn liefde aan alba.
Sjek mijn UI eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Mogen Kevin Strootman pics wel? Die vind ik persoonlijk lekkerder dan Alba.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Mogen Kevin Strootman pics wel? Die vind ik persoonlijk lekkerder dan Alba.
Jij bent vader Alba? Dan moet ik dus bij jou in het gevlei komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mijn dochter Alba die in Valencia woont blijf je af !!!
Ik heb m anders nog nooit over Jessica gehoord.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou al zijn slechte grappen verklaren.
jessica heeft een 2ling zusquote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mijn dochter Alba die in Valencia woont blijf je af !!!
Jordi?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m anders nog nooit over Jessica gehoord.Slechtste grap ever hier.
Mooie rijm.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef Onnoman het volgende:
gert jan gert jan, je bakt er weer niks van.. gert jan gert jan, je bent een hele rare man
quote:
Hij wil zondag naar Real-Valencia.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Onnoman het volgende:
waarom gaat die gert jan niet BOOS WORDEN.. hij staat daar maar een beetje kansloos nee te schudden
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef spiedermann het volgende:
Verbeek had gewoon Wesley een kaartje moeten geven.
Klappers?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Paxcon het volgende:
hadden jullie net ook van die rare tikken in het geluid?
Misschien had je dit moeten posten voordat de wedstrijd begon, want nu leest hij het natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef TLC het volgende:
Altidore Leer Ballen Aannemen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar je geilde wel op de mannelijke versie ... Mischien dat ik je doorstuur naar een poti-clubquote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent vader Alba? Dan moet ik dus bij jou in het gevlei komen.
gr gr je schoonzoon
Jezus. Altidore Leer Ballen Aannemen?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef TLC het volgende:
Altidore Leer Ballen Aannemen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef Quisho het volgende:
Nou jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eej verrekte spanjool veur wie bende gij vandaag eik voor dien hollanders of voor dien stierenvechters gr gr d'n zuidgrensquote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus. Altidore Leer Ballen Aannemen?
Ik heilde helemaal niet hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je geilde wel op de mannelijke versie ... Mischien dat ik je doorstuur naar een poti-club
Je hebt meteen zo'n heile trek op je bek.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heilde helemaal niet hoorAls ik moet kiezen tussen J. Alba en J. Alba is de keuze snel gemaakt.
Ik ben voor R. Madrid, niet voor Barca, Valencia of Villarreal.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eej verrekte spanjool veur wie bende gij vandaag eik voor dien hollanders of voor dien stierenvechters gr gr d'n zuidgrens
Het is dat ik hem ook gejat heb, anders was ik nu boos geweest.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Koert Westerman heeft 'm inmiddels gemaakt op Twitter.
als ketchup geen ketchup zou heten dan was het soldadosausquote:
wat betekent chufiquote:
je haalt de woorden uit mn kontquote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
Nou, kom op met die goal, dan kan het nog enigszins spannend worden.
Nou en? AZ ook nietquote:
Blij dat je mn dochter nog niet kent want dan vergeet je J.A.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heilde helemaal niet hoorAls ik moet kiezen tussen J. Alba en J. Alba is de keuze snel gemaakt.
Wij worden geen wereldkampioen, dat hebben we in 1974, 1978, 1998, 2002, 2006, 2010 toch allang bewezen!?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Nederland toch wereldkampioen worden als de Spanjaarden met hun zaalvoetbal onverslaanbaar zijn?²
inderdaad, loopt voor. Erg handigquote:
De Lothar Mattheus Passion, ja hij is weer sterk die Koertquote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Koert Westerman heeft 'm inmiddels gemaakt op Twitter.
En vandaag witte donderdag. Niet heel slim natuurlijk om dan in blauwe shirtjes rond te lopen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Morgen is het redelijke vrijdag toch?²
dank uquote:
Ja en dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef Onnoman het volgende:
ik voel het aan mn schaamhaar, az gaat nog scoren
Dan verliezen ze met 3-1quote:
Hmmm, misschien mijn schaamhaar toch maar laten staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef Onnoman het volgende:
ik voel het aan mn schaamhaar, az gaat nog scoren
Gewoon net als mij gel in doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmmm, misschien mijn schaamhaar toch maar laten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat staan joh, waar gaat het over, kan jou het schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmmm, misschien mijn schaamhaar toch maar laten staan.
eej jonge houdoe hequote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef Onnoman het volgende:
jongens, ik heb er geen vertrouwen meer in.. ik zet mn tv uit..
HOUDOE
tuurlijk. Maakt het uit. Beetje kriebelen zo, is toch prima?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat staan joh, waar gaat het over, kan jou het schelen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
Hopen dat Metalist Kharkiv verliest.Dan heeft AZ in 2 wedstrijden iig niet onder gedaan voor onze Oekraïense concurrenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik neem Valencia ook niet serieus als ik zie wat voor budget ze hebben. Zonder al dat geld wonnen wij ieder jaar de CL.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef TLC het volgende:
Na vanavond nemen ze daar in Valencia nooit geen enkele Nederlandse club meer serieus
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
banquote:
ga je dat er weer bijhalen, godsammequote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben best trots op Ajax, tegen Real...
Dat hadden ze vorige week ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valencia - PSV 5-2
Valencia - AZ 5-2
Iedereen vorige week roepen dat PSV het zo slecht had gedaan vergeleken met AZ.
Maher is de enige die het Nederlands elftal direct beter zou maken.quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valencia - PSV 5-3
Valencia - AZ 5-2
omdat je dochter in valencia woontquote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
Sorry ... Maar ik heb niets tegen AZ , maar ben meer voor Valencia![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valencia - PSV 5-3
Valencia - AZ 5-2
Mag ik best zeggen toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ga je dat er weer bijhalen, godsamme![]()
ik blijf mijn club gewoon trouw, tot aan de laatste minuut blijf ik supporten
Speelt hij vochtig of romig?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maher is de enige die het Nederlands elftal direct beter zou maken.²
Daarom.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2-2 en 2-1 is idd heel veel verschil.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1-1 en 2-1 is idd heel veel verschil.
Hij is niet in België geboren hè die Maherquote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speelt hij vochtig of romig?
Hij speelt als een stukje degelijk bauxiet.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speelt hij vochtig of romig?
Ik dacht dat dit het Valencia - AZ topic wasquote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
whatevah, nog steeds niet veel beter dan PSV
quote:
Ah hij is weer terug nadat hij uitgeluld was.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het Valencia - AZ topic was
Omdat ik niks met AZ heb en ja en omdat ik er al meer dan 20 jaar kom. Mooie stadquote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
omdat je dochter in valencia woont?
5, met de champions league erbijquote:
maar wel voor albaquote:Op donderdag 5 april 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou daar moet ik niet om juichen.
AZ heeft nog 1 doelpunt nodig. En daarna nog 2.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef TLC het volgende:
Ik ken de uitdoelpuntenregel niet, wie gaat er nu door ?![]()
ben er 1 keer geweestquote:Op donderdag 5 april 2012 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik niks met AZ heb en ja en omdat ik er al meer dan 20 jaar kom. Mooie stad
En ik zag er Madonna, Prince en Lois Lane in concert
quote:
Spanjaardenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben er 1 keer geweest
ben je een spanjaard?
Not sure if srsquote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Op zo'n moment schaam je je als Nederlander.
Ongelofelijk wat een walgelijk slecht resultaat van Az, echt dik afgedroogd door een ploeg uit vorm en kwalitatief niet veel sterker.
En dat al zo'n stuk in de EL, dan is het echt een schande.
natuurlijk srs.quote:
Voorprogramma Princequote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet dat Lois Lane in het buitenland stadions vol krijgt
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Op zo'n moment schaam je je als Nederlander.
Ongelofelijk wat een walgelijk slecht resultaat van Az, echt dik afgedroogd door een ploeg uit vorm en kwalitatief niet veel sterker.
En dat al zo'n stuk in de EL, dan is het echt een schande.
Mijn entiteit is vruchtbaar en volwassen maar daar blijft het bijquote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Posten er hier serieus entiteiten met vruchtbare dochters?²
nee zanger princequote:
Ja dat magquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-0, wedstrijd niet meer boeiend, mogen pics van J. Alba nu?
Ik vond die ene met Jordy van Loon's hoofd erop erg grappigquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja AZ speelt wel slecht maar Valencia is wel kwalitatief sterker dan AZ hoort.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
natuurlijk srs.
Dit is toch echt een schande en een grote afgang voor Az.
Hier horen ze echt niet zo te verliezen.
Kijk eens op de Belg zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
klopt, maar ik ben trots.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
natuurlijk srs.
Dit is toch echt een schande en een grote afgang voor Az.
Hier horen ze echt niet zo te verliezen.
Wat denk jij?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
je bent een mexicanoquote:
Uiteraard.quote:
ditquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben trots.
trouwens, dacht een van jullie ook dat die 2-0 buitenspel was en dat er vlak daarna onterecht voor buitenspel werd gefloten tegen Altidore terwijl hij 1 op 1 met de keeper was...
en dat de 4-0 uit een aanval kwam uit een onterechte vrije trap.
Eigenlijk hoor ik de scheidsrechter de schuld niet te geven.
AZ speelt gewoon ver onder niveau, maar het valt me wel op dat Spaanse ploegen dit jaar erg in trek zijn bij scheidsrechters om naar de volgende ronde gefloten te worden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een baas.quote:
smeerpijpquote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie heeft er nog meer behoefte aan verse children?²
had je naar barca - acm gekeken?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
spaanse ploegen krijgen altijd erg veel voordeel van de scheids idd..
ga jij ook wel eens naar AZ?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
spaanse ploegen krijgen altijd erg veel voordeel van de scheids idd..
quote:
dat bevestigt die zin alleen maarquote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
had je naar barca - acm gekeken?
Huh? Hoezo?quote:
dit ook...quote:Op donderdag 5 april 2012 22:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat bevestigt die zin alleen maar
Niet waar, kotsen in een kut is het mooiste wat er is.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Hoezo?
Vaderschap is het mooiste wat er is man...²
dat je gelijk hebt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |