albaquote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nederlandse Valencia fanclub?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ergens in Nederland juichen ze nu
hoezo?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grappig dat jij de enige bent die reageert
Dat hoop ik ook idd!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon kut.
Hopelijk kunnen ze PSV nadoen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ scoorde twee keer in de Arena.
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Leo Driessen steelt mijn uitspraak!
zondag Real Madrid uit, dán moet het gaan gebeuren!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef TLC het volgende:
Het meest pijnlijke is nog wel dat Valencia zich niet eens hoeft in te spannen om de score uit te breiden
ik las abbaquote:
Hij leest mee hier!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Leo Driessen steelt mijn uitspraak!
Iets over PSV en 2 golsquote:
Zijn ze sterker dan Manchester United?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef Againzender het volgende:
Jammer. Maar Valencia is ook niet zomaar een ploeg, normaal gesproken veels te sterk voor elke Nederlandse club.
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijd niet meer spannend, tijd voor pics van J. Alba
quote:
Marcellis speelt niet slecht.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
Met spelers als Marcellis en Altidore zou je nog niet eens in de Zondagsklasse mee kunnen komen.
Ik vind Alba heel leuk, ik vind het alleen niet relevant.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt me een naar klusje om mod te zijn. Doen alsof je Alba niet leuk vindt
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stiekem wil jij het ook gewoon.
Maar doe maar na de wedstrijd.
Nee, doe maar in B&H.quote:
Dit dus!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Alba heel leuk, ik vind het alleen niet relevant.
J. Alba doet gewoon mee, hoezo niet relevant!?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Alba heel leuk, ik vind het alleen niet relevant.
. Te puntige knieen enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt me een naar klusje om mod te zijn. Doen alsof je Alba niet leuk vindt
In B&H hebben ze geen VAL-AZ livetopicquote:
Dit.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
J. Alba doet gewoon mee, hoezo niet relevant!?
Lachen man. Hoe kom je erop.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
J. Alba doet gewoon mee, hoezo niet relevant!?
eet mijn schoen topicquote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Onnoman het volgende:
als az nog 2 keer scoort en nog wint, steek ik 50 euro in de fik
als alba nog een keer scoort verklaar ik mijn liefde aan alba.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Onnoman het volgende:
als az nog 2 keer scoort en nog wint, steek ik 50 euro in de fik
Als Mano nog 1x in actie komt voor PSV moet ik een Mano UI. Hij heeft 14x geel alquote:
Ontopic graag.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, dat zou niet zo moeilijk moeten zijn, tenzij je de verkeerde kiest. Dan krijg je ruzie.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Mano nog 1x in actie komt voor PSV moet ik een Mano UI. Hij heeft 14x geel al
Van mijn dochter Alba die in Valencia woont blijf je af !!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als alba nog een keer scoort verklaar ik mijn liefde aan alba.
Sjek mijn UI eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Mogen Kevin Strootman pics wel? Die vind ik persoonlijk lekkerder dan Alba.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Mogen Kevin Strootman pics wel? Die vind ik persoonlijk lekkerder dan Alba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |