Normaal niet, in die reclame ziet 't er niet verkeerd uit. Wist niet dat zij zo ruim bedeeld wasquote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Sylvie komt weer voorbij, vind je dat nog wat, Ll, over boobies gesproken?
Ik denk dat het extra pushers zijn van Hunkemoller, aangezien een aantal op Fok! schreven dat die beha's ineens allemaal te klein vallen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Normaal niet, in die reclame ziet 't er niet verkeerd uit. Wist niet dat zij zo ruim bedeeld wasOf Hunkemoller kan goed photoshoppen
Oh, dat ken ookquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het extra pushers zijn van Hunkemoller, aangezien een aantal op Fok! schreven dat die beha's ineens allemaal te klein vallen.
Ik heb niks gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
En het grote ploatje is ook geen plakploat meer
Hmm, komt vast vanzelf weer goed, en anders elders uploadenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ah k zie het al, alles van Tinypic loopt vast, dat is die grote tekening en Bos zijn UI
Ja dag, waar zie je me voor aan? Op FB ben ik druk met kindertjes en paashaasjes bashen gekquote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Moest jij niet de Passion kijken oh-oh, of heb je ook t live verslag op Facebook
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Moest jij niet de Passion kijken oh-oh, of heb je ook t live verslag op Facebook
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, waar zie je me voor aan? Op FB ben ik druk met kindertjes en paashaasjes bashen gek
Ja maar Charly Luskequote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet van niks, maar ik hoef geen Passion en als er Nederlands grut staat te jodelen dan hoef ik nog minder
Leuk in VOH, maar ik hoef geen Jezus spelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |