Ditquote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut autocorrectie, drie keer opnieuw moeten typen
dat is zo dom he.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat inmiddels wel uit natuurlijk, en ik mis de 'terug-toets' die mijn samsung wel heeft. Hier kun je de applicatie alleen volledig afkappen, stom ding![]()
Maar goed, even wennen dus
FTFYquote:
wat voor kleding is het?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
chiks! weet iemand hoe ik nagellak uit kleding kan krijgen?
Waar zet je dat uit? Bij instellingen?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat inmiddels wel uit natuurlijk, en ik mis de 'terug-toets' die mijn samsung wel heeft. Hier kun je de applicatie alleen volledig afkappen, stom ding![]()
Maar goed, even wennen dus
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ja, maar vaker niet dan wel... Was zooooo fijn, die toets op mijn samsung telefoon, na mijn iphone hiervoorquote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is zo dom he.in sommige dingen heb je wel een back knop.
Katoenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor kleding is het?
wol? katoen? polyesthurrr
Niet, einzquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Instellingen, toetsenbord, autocorrect uit schuffelenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar zet je dat uit? Bij instellingen?
Mij kadde heeft een fles nagellak van boven op mijn helmer naar beneden getiefd op een vest en op mijn houten vloerquote:
Dan hiervoorquote:
Wat voor kledingstuk? Als in, wat voor stof is het en wat voor kleur.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mij kadde heeft een fles nagellak van boven op mijn helmer naar beneden getiefd op een vest en op mijn houten vloer
Ervaring maar nee nog niet geprobeerd gelukkig eerst mijn hadden maar eens schoonquote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet, einz
Niet met nagellakremover of aceton proberen want dan wordt de vlek alleen maar erger
je kan nagellakremover zonder aceton proberen....quote:
Ik heb dat een paar x geprobeerd en toen was het van een stipje nagellak naar een dikke vlek. Dan heb ik liever een stipje nagellakquote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ervaring maar nee nog niet geprobeerd gelukkig eerst mijn hadden maar eens schoon
Hopen dat het in een mooi patroontje is gevallen dan maarquote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mij kadde heeft een fles nagellak van boven op mijn helmer naar beneden getiefd op een vest en op mijn houten vloer
een vest, katoen kleur zwart gemorste nagellak fel groenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor kledingstuk? Als in, wat voor stof is het en wat voor kleur.
Ook nagellakremover is kut. Ook zonder acetonquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan nagellakremover zonder aceton proberen....
Dankuquote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Instellingen, toetsenbord, autocorrect uit schuffelen
Hard laten worden en voorzichtig afkrabben met een scheermesje of een verfkrabbertje. Kan katoen wel tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
een vest, katoen kleur zwart gemorste nagellak fel groen
Heuh! Ik ben onschuldig ja!quote:
Noesquote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook een keer uit eten hoor. Spuitpoep
*Splat!!!*quote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook een keer uit eten hoor. Spuitpoep
Tuurlijk meisje, tuurlijk......quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
KIP! JIJ GELOOFT ME TOCH WEL?
Die zijn niet LE, alleen attraction uit die collectie en die heb ik al in mijn bezit einzquote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
lelijk kleurtje man! Van die metallic shine, bah!
Koffietijd, een beetje gezelschap.....quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En what is love en never gonna give you up
Weet ik het, lelijk vind ik 'm in ieder geval, LE of nietquote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn niet LE, alleen attraction uit die collectie en die heb ik al in mijn bezit einz
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk meisje, tuurlijk......
* BBQ-kip dwangbuis pakt
Rustig maar, rustig meisjequote:
Bij mij niet, maar ja, aaipet, dus weet niet of hij het bij anderen wel doetquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rustig maar, rustig meisje
* BBQ-kip spuitje haldol en valium pakt
* BBQ-kip snel piemel in gesedeerde Unf stoptquote:
Mehquote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
RIP herome lakje![]()
T goede nieuws is dat de nagellak op mijn vest aan de binnen kant van de mouw zit
Iel, ranskipquote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip snel piemel in gesedeerde Unf stopt
Je had het kunnen weten toen je het lakje bij je pakje peuken zette dat dat mis zou gaan he.... (kijk maar naar de tekst daaropquote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
RIP herome lakje![]()
T goede nieuws is dat de nagellak op mijn vest aan de binnen kant van de mouw zit
I sure izzzzzzquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip snel piemel in gesedeerde Unf stopt
hij stond eerst boven op de helmerquote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten toen je het lakje bij je pakje peuken zette dat dat mis zou gaan he.... (kijk maar naar de tekst daarop)
Ik heb een keer ruzie gehad met een gast omdat ik zoiets zei over kinderen (en over zijn oma, zal er ook mee te maken hebben gehad welichtquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een keer ruzie gehad met een gast omdat ik zoiets zei over kinderen (en over zijn oma, zal er ook mee te maken hebben gehad welicht)
Ik zie 'm niequote:
Het was vrij obvious een geintje, maar hij was echt te dom m te schijtenquote:
Hij is goooooed!quote:
Das nog steeds in de buurt, dus geen excuus!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hij stond eerst boven op de helmer
held.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dit doet nick bij mij
[ afbeelding ]
Niet zeuren, dat gebeurt mij dagelijksquote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik had net een stroopwafel. En nu is hij weg. Ik had nog een stuk. En nu ben ik sad
dan denk je omnomnomquote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet zeuren, dat gebeurt mij dagelijks
Ik zie 'm zelf niet, jullie wel?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeden matigen advertentie vandaag op mijn werk bij de kantine![]()
[ daaaaag]
Datquote:Op donderdag 5 april 2012 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan denk je omnomnomik ben zo blij want ik heb noms. En dan
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DatNog erger:
Ga je lekker voor jezelf een nom maken. Broodje ei met bacon ofzo. En dan vraag je aan je: 'wil jij ook?' Dan krijg je een lang smoelwerk want dat lust hij niet. En vervolgens wil hij proeven van je zelfgemaakte broodje en vreet heel dat ding op
Of je maakt wat lekkers met het laatste wat in huis is, met lekker drankje erij. Hetzelfde gebeurt wat jij zegt alleen is er geen vreten meer én geen drankjes meer, ARGGGGGGGGquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DatNog erger:
Ga je lekker voor jezelf een nom maken. Broodje ei met bacon ofzo. En dan vraag je aan je: 'wil jij ook?' Dan krijg je een lang smoelwerk want dat lust hij niet. En vervolgens wil hij proeven van je zelfgemaakte broodje en vreet heel dat ding op
Ok, wat zie je dan, plaatje of heel instagram?quote:
Ik ben zo blij datquote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of je maakt wat lekkers met het laatste wat in huis is, met lekker drankje erij. Hetzelfde gebeurt wat jij zegt alleen is er geen vreten meer én geen drankjes meer, ARGGGGGGGG
Den instagramquote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, wat zie je dan, plaatje of heel instagram?
Ik snap geen kloot van die aaipet man!
Dit dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben zo blij daten ik elkaar troep meestal niet lusten
Handig voor als je gaat samenwonen en op dezelfde tijden eet laterquote:Op donderdag 5 april 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben zo blij daten ik elkaar troep meestal niet lusten
Nee elkaars troepquote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Handig voor als je gaat samenwonen en op dezelfde tijden eet later![]()
HOAXquote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, wat zie je dan, plaatje of heel instagram?
Ik snap geen kloot van die aaipet man!
Oh, dat was de bedoeling niet.... Wil jij 'm even uit je reply halen, dan ga ik 'm nog iets anoniemer erop gooienquote:
Heul nietquote:
Laat maar, je had niet het plaatje gereplyd zie ikquote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat was de bedoeling niet.... Wil jij 'm even uit je reply halen, dan ga ik 'm nog iets anoniemer erop gooien
Heb ik hem gekwoot?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat was de bedoeling niet.... Wil jij 'm even uit je reply halen, dan ga ik 'm nog iets anoniemer erop gooien
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Laat maar, je had niet het plaatje gereplyd zie ik![]()
Stephen King is baas, daar komt het op neerquote:
Je zit toch niet de aaipet te aaien he?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je zit toch niet de aaipet te aaien he?
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
" I REALLY wasn't kissing your photograph, I just wanted to know what the chemicals tasted like"
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
" I REALLY wasn't kissing your photograph, I just wanted to know what the chemicals tasted like"
Hoe heb je het nu ingericht dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
Ook zoiets.. Ik ben gewoon DE HELE AVOND beziggeweest met nagellakik heb m'n helmer gereorganiseerd en heb nu al spijt en ik heb 3 mani's gedaan voor er 1 het laten zitten waard was
Geen leven, I haz
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
Ook zoiets.. Ik ben gewoon DE HELE AVOND beziggeweest met nagellakik heb m'n helmer gereorganiseerd en heb nu al spijt en ik heb 3 mani's gedaan voor er 1 het laten zitten waard was
Geen leven, I haz
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 23:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
even douchen en dan naar bed trusten dames!
Op kleur, en dan op merk en daarnaast nog een la met toppers (als in, meant to layer on sometheing else). Maar ik wil ze eigenlijk gewoon weer op finish zoals ik ze had, alleen was mijn afvoerputjes-la volquote:Op donderdag 5 april 2012 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe heb je het nu ingericht dan?
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op kleur, en dan op merk en daarnaast nog een la met toppers (als in, meant to layer on sometheing else). Maar ik wil ze eigenlijk gewoon weer op finish zoals ik ze had, alleen was mijn afvoerputjes-la vol![]()
1st world problems
Vast een fokkerquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Herkansing van de briljante advertentie
Meer gewoon een dumbassquote:
Ik krijg ook geen foto's van picasa geupload hiero op ipadquote:Op donderdag 5 april 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meer gewoon een dumbass
Heb 'm nu met mijn telefoon geupload he.... Aaipet lukte gewoon niet
Das toch kut man...quote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen foto's van picasa geupload hiero op ipadook mobiel gedaan.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie die dooie dude bij CSI gewoon bewegen net![]()
het schijnt he, dat ze niet echt dood zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie die dooie dude bij CSI gewoon bewegen net![]()
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat is zo rot als je dat beseft na een avond werk.
Ik heb het op merkquote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Behoorlijk jaen ik weet ook niet hoe ik dat op moet lossen, want ik heb zeg maar 5 lades (de 6e zit vol met verzorging, topcoats etc.) dus dan heb ik
Dou/multichrome
Holo
Glitters/flakies/toppers
Cremes
De rest
En die laatste was die echt zo vol dat ik het niet zo goed meer weet
BBQ, imgur!
Ja maar er zit genoeg geld in de serie, o.a. In de special effects, om ook even de dooien goed te faken, lijkt mijquote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het schijnt he, dat ze niet echt dood zijn.
Dankquote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef Incantrix het volgende:
Echt, download Imgur voor het uppen van pics! imgur is my friend
Met je aaipet?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef Incantrix het volgende:
Echt, download Imgur voor het uppen van pics! imgur is my friend
Merk werkt ook niet, ik heb van drie miljoen merken 3 flesjesquote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb het op merk
Maar voordat ik erachter was dat ik dat fijn vond heb ik ook meerdere keren staan vloeken.
Waar ik het minst van heb gooi ik gewoon allemaal bij elkaarquote:Op donderdag 5 april 2012 23:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Merk werkt ook niet, ik heb van drie miljoen merken 3 flesjes
OPI, china glaze, sinful colors, beyu, hits, ludurana, impala, color club, essence, catrice, w7, sephora, sally hansen, wet 'n wild, chanel.. Zo ff uit mijn hoofddus van geen enkel merk heb ik écht veel
Android is geen probleem, want dat slaat afbeeldingen anders op. Probleem is dat de afbeeldingen van ipads en iphones niet in een 'mapje' staan wat gezien wordt door veel van die sites. Maar ik ga die eens proberenquote:
Ja battle royal. Maar dit wist ik nietquote:Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk?
The Hunger Games is niet bijster origineel, so what else is new?
Imgur werkt bij mij overal..quote:Op donderdag 5 april 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Android is geen probleem, want dat slaat afbeeldingen anders op. Probleem is dat de afbeeldingen van ipads en iphones niet in een 'mapje' staan wat gezien wordt door veel van die sites. Maar ik ga die eens proberen
Ik heb meerdere merken per lade.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:28 schreef Incantrix het volgende:
A-england, barry m, essie, orly, dollish polish, finger paints, h&m, golden rose, gosh, nfu oh, Picture polish, ozotic, Kleancolor, models own, elizabeth arden, max factor, teeez..
En dat is het dus, dan zou ik 1 la hebben met HEEL veel merken erin (of 2, ws) en drie hele lege lades met 1 a 2 ietsjes meer aanwezige merken![]()
Op finish werkt niet, want dan raakt mijn afvoerputje dus vol, op kleur en merk werkt ook niet want dat vind ik niet fijn en dan hou ik multichromes over..
Jah, zou ik ook moeten doenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb meerdere merken per lade.
Ja dat zal welquote:Op donderdag 5 april 2012 23:36 schreef Incantrix het volgende:
Nog een laatste gedachte: OPI Movin' Out is briljant
ik heb ook 100 miljoen miljard van zulke op de ipad staanquote:Op donderdag 5 april 2012 23:31 schreef Incantrix het volgende:
Net na mijn vorige post even geüpt (ja, ik zit op de ipad):
[ afbeelding ]
Oops!quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:05 schreef PriemGirl het volgende:
Parkeerboete van 57 euroMeh....
Maar zeer goeien toffen avond
![]()
En nu naar bed
Bwhehehehehequote:Op vrijdag 6 april 2012 01:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
En nu naar bed
Tablet of telefoon?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:12 schreef Mirjam het volgende:
hungry games gezien
best nog ingewikkeld als je de reeks al bijna uit hebt, je maakt je dan toch een bepaalde voorstelling van mensen en situaties![]()
en een cadeautje voor mezelf gekocht (ja, hey, niemand anders doet het)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tablet of telefoon?
Goedemorgen
edit: mijn onderbuurman heeft al sinds 7.00 de muziek keihard aan, bij ons in de straat wordt met veel lawaai de bloemetjesmarkt klaar gezet,mn andere buurman staat in de douche zn neus te snuiten en keiharde scheten te latenwtf is deze?
![]()
Bwheheh goeien droom!quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
(en ook een beetje)
Hoe is het met je lieverd? Met je werk enzo?
Ik heb vannacht toch zo stom gedroomdwe hadden een vrijgezellenfeestje voor Priem, unf had het geregeld en ze had een offerte voor iets getekend maar niet tegen ons gezegd wat het kostte. Dus toen kwam ik er een dag vantevoren achter dat het ¤ 1850 de man was, dat was al ons spaargeld en wij gingen ook over een week trouwen, dus daar hadden we dan geen geld meer voor
Vervolgens kwam Nathan uit Heroes (:?) Langs terwijl ik in een leeg winkelpand (:?) zat te huilen dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat hij het wel op zou lossen met 'de leiding', ging weg, kwam pas een dag later terug en zei vervolgens dat ik zelf maar met de baas moest gaan praten, want het was toch zeker niet zijn probleem? En toen ging de wekker.
*insert emoslinger*
quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
(en ook een beetje)
Hoe is het met je lieverd? Met je werk enzo?
Ik heb vannacht toch zo stom gedroomdwe hadden een vrijgezellenfeestje voor Priem, unf had het geregeld en ze had een offerte voor iets getekend maar niet tegen ons gezegd wat het kostte. Dus toen kwam ik er een dag vantevoren achter dat het ¤ 1850 de man was, dat was al ons spaargeld en wij gingen ook over een week trouwen, dus daar hadden we dan geen geld meer voor
Vervolgens kwam Nathan uit Heroes (:?) Langs terwijl ik in een leeg winkelpand (:?) zat te huilen dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat hij het wel op zou lossen met 'de leiding', ging weg, kwam pas een dag later terug en zei vervolgens dat ik zelf maar met de baas moest gaan praten, want het was toch zeker niet zijn probleem? En toen ging de wekker.
*insert emoslinger*
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwheheh goeien droom!![]()
![]()
Werk sjah niet zoDurf het hier niet te zetten.. tis toch een online bedrijf
Als je het ff kwijt moet: mijn pm-box en feestboek staan open he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwheheh goeien droom!![]()
![]()
Werk sjah niet zoDurf het hier niet te zetten.. tis toch een online bedrijf
Ik snap waarom je hem bagger vindtquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je het ff kwijt moet: mijn pm-box en feestboek staan open he?snap ik hoor, beter van niet dan..
Priem, goed he?en wat voor lush-jes had je? En echt, dat mensen ervoor betalen om de titanic nog eens te zien, ik vond het zo'n enorme baggerfilm
Le fu, ik wil butter london falen
hoera voor iPadquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:12 schreef Mirjam het volgende:
hungry games gezien
best nog ingewikkeld als je de reeks al bijna uit hebt, je maakt je dan toch een bepaalde voorstelling van mensen en situaties![]()
en een cadeautje voor mezelf gekocht (ja, hey, niemand anders doet het)
[ afbeelding ]
falenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je het ff kwijt moet: mijn pm-box en feestboek staan open he?snap ik hoor, beter van niet dan..
Priem, goed he?en wat voor lush-jes had je? En echt, dat mensen ervoor betalen om de titanic nog eens te zien, ik vond het zo'n enorme baggerfilm
Le fu, ik wil butter london falen
welke en welke?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb er zondag 1 gefaald samen met een Deborah Lipmann
aweomequote:Op vrijdag 6 april 2012 09:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Knackered en Lady Sings the Blues
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep voor wel $ 18. Je kon een bon kopen in de VS voor $ 15 en dan kon je voor $ 30 besteden
So cute, i'm gonna diequote:Op vrijdag 6 april 2012 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet plassen en mijn thee wordt koud maar ik kan nergens heen
[ afbeelding ]
Yeaquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
So cute, i'm gonna die
Zitten ze vaak zo?
Awwww don't move everquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet plassen en mijn thee wordt koud maar ik kan nergens heen
[ afbeelding ]
Ja toen zwijmelde ik nog over leonardoquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef Incantrix het volgende:
Owgossie Sjaan*hoofd explodeert* zó lief! Zijn broertjes toch? Is wel te zien, volgens mij doet echt alleen een nestje ook volwassen zo lief tegen elkaar
die van mij liggen ook vaak zo
ooeehh, Bubs, dat is 1 van de 2 op m'n wishlist, ik wil heel heel graag Knackered en Disco Biscuit.. En eigenli ook de cuticle remover, daar ben ik zó benieuwd naar.. Maarja$$
Haha, Priem, ik was idd het leeftijdsverschil even vergeten, mijn tiener-romantische kwijlfilm was Cry Baby
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YeaAls ik moet werken ben ik in de ochtend altijd snel weg, dus als ik een dag vrij ben en mijn bed uit kom en op de bank plof komen ze altijd gelijk samen op school zitten. Soms ligt de een ook over de ander heen of liggen ze met zijn 2en naast elkaar, maar dan moet ik ze vasthouden zodat ze er niet afkukelen
maar ze blijven net zo lang prutsen tot ze allebei liggen
Hier ligt milo echt op schoot en ligt mika half op schoot half op de bank
Milo is die vetzak idd, die zit links! Tevens ook de kneus die gebroken poot toen hadquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:31 schreef Incantrix het volgende:
Is Milo de linker (op de foto)? Die lijkt op mijn Loki (notice hoe de namen op elkaar lijken)
Jaaa het zijn broertjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef Incantrix het volgende:
Owgossie Sjaan*hoofd explodeert* zó lief! Zijn broertjes toch? Is wel te zien, volgens mij doet echt alleen een nestje ook volwassen zo lief tegen elkaar
die van mij liggen ook vaak zo
ooeehh, Bubs, dat is 1 van de 2 op m'n wishlist, ik wil heel heel graag Knackered en Disco Biscuit.. En eigenli ook de cuticle remover, daar ben ik zó benieuwd naar.. Maarja$$
Haha, Priem, ik was idd het leeftijdsverschil even vergeten, mijn tiener-romantische kwijlfilm was Cry Baby
ben je gewisseld van voer? het eten is niet oud? vreet hij buiten geen dingen waarvan hij later moet kotsen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Geen wekker zetten FTW![]()
![]()
En poesen: LIEV!![]()
![]()
Ik heb hier een sielige hont![]()
Hij had gisteren dus lekker gekotst toen ik net naar het werk moest.
Gisteren heeft hij overdag nog een keer gekotst, maar dat was niet al z'n eten gelukkig, voornamelijk gal. Avondeten gegeven, maar vanmorgen heeft hij nog een klein beetje eruit gegooid. In huis is hij een beetje zo van "kijk mij sielig zijn, aai mij", maar buiten is hij wel levendig.
Zit me nu af te vragen wat ik hem het beste aan eten kan geven. Hij moet wel eten hebben, zoveel reserves heeft hij niet. Armen hont
Ik heb hem op ander voer gezet toen hij hier kwam, maar dat is nu dus al een maand of 3.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ben je gewisseld van voer? het eten is niet oud? vreet hij buiten geen dingen waarvan hij later moet kotsen?
Deden wij met de oude hont ook altijd, maar dat was als hij diarree had, omdat dat de poep steviger maakt of iets dergelijks. Als ze geen diarree hebben weet ik niet of het handig is. Maar ik zat rijst ook al te overwegen, iig licht verteerbaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:44 schreef megamandy het volgende:
Nagel, Volgens mij krijgt onze hond dan altijd rijst en bouillon
Ooh dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deden wij met de oude hont ook altijd, maar dat was als hij diarree had, omdat dat de poep steviger maakt of iets dergelijks. Als ze geen diarree hebben weet ik niet of het handig is. Maar ik zat rijst ook al te overwegen, iig licht verteerbaar.
Ja ik zat ook al te denken aan kleinere porties. Gisteren heeft hij de helft gekregen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
Een hond kan best een keer een hele dag geen eten krijgen hoorZorgt er voor dat zijn maag weer wat stabiel kan worden. Doen wij hier ook als ie een dag misselijk is. Of je doseert het een heel stuk.. Klein beetje brokjes en kijken of dat wel binnen blijft.. Dan in de loop van de dag nog eens (geen idee hoe vaak je hem eten geeft; maar je snapt me denk ik wel
)
Ja dat is vooral belangrijk. Dat ie wel nog een levendige indruk maakt. Als ie echt slap ligt en ook niet meer buiten enthousiast is; zou ik naar de da gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te denken aan kleinere porties. Gisteren heeft hij de helft gekregen.
Ga dat vandaag ook maar rustig aan doen. Maar hij kan wel zonder eten ja, heb alleen het idee dat hij wat magerder is geworden en het was al heul geen dikke hont. Als hij weer normaal eet ga ik z'n porties een beetje ophogen denk ik![]()
Ben ook blij dat hij nog levendig is, dan zal het ook wel meevallen
Is een soort van geflipte Greasequote:Op vrijdag 6 april 2012 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja toen zwijmelde ik nog over leonardo
(en ik moest cry baby googlen![]()
)
furminator kopen!! Scherlt je 80% haar als ze gaan knokkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is een soort van geflipte GreaseMet Ricky Lake erin ook trouwens, erg vermakelijk
en Leonardo zou ik denk ik zelfs als jong meisje niet gegeild hebben denk ik
Sjaan, jah, dat is hier ook hoor, als er ruzie is kun je meteen daarna stofzuigenmaar wel lief zo
Milo is een kneusje, net als Loki
Loki heeft ook zo'n wit vlekje op zijn neus enzo..
Niet echt, ze trekken elkaar letterlijk de haren uitquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
furminator kopen!! Scherlt je 80% haar als ze gaan knokken
Uh oh, zelfmoordactiequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:06 schreef Loqi het volgende:
Sjaan die poesjes![]()
wij komen net met de onze van controle af voor de tandjes.. antibiotica heeft niks gedaannu moeten we gaan tanden poetsen
jupquote:
Is dat een productiefout bij coons?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:22 schreef Loqi het volgende:
blijkbaar ja, nomnom![]()
maargoed, we moeten dit zo veel mogelijk proberen onder controle te houden met poetsen, anders moeten ze over latere tijd tanden gaan trekkenarme kadders
hehe,quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is niet leuk, ik vond mijn matigen productiefout grap leukmehe
Dat is die man die denkt dat de poussen zijn kinders zijn toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
hehe,
zo maar de fokker mailen, kijken of zij dat vaker hebben en wat ze daar zelf aan doen
Jep.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat een productiefout bij coons?
dit jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
hehe, succes loqi en rip aan de nabestaanden
ja dat stel jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is die man die denkt dat de poussen zijn kinders zijn toch?
Straks komt hij dagelijks de tanden van jouw poussen poetsen omdat hij zich schuldig voelt
probleem is, onze bliefen geen rauw vlees/visquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef Incantrix het volgende:
Rauw vlees poetst ook de tanden Loqi, voel maar eens aan je tanden als je brood hebt gegeten en doe dat ook eens als je net een hap biefstuk hebt gehad
En Mandy, ik had over je droom heengelezenhet was toch wel gezezellig hoop ik?
Whehe, dat ze straks de tandenborstel opetenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:30 schreef Loqi het volgende:
omg, vriendlief is aan het kijken wat ze van de tandpasta vinden....ze bespringen hem nu allebei terwijl hij de pasta weg aan het stoppen is.. kipsmaak is oke
![]()
[..]
probleem is, onze bliefen geen rauw vlees/vis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
faalkatten
je had mee moeten gaan naar sensationquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zin om naar een trancefeest te gaan....
wat is mijn probleem?
JAquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je had mee moeten gaan naar sensation
ja we hoopten wel dat ze vrijwillig zo de tandenborstel in hun mond gaan duwen, dat scheelt ons vingersquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, dat ze straks de tandenborstel opeten![]()
En huuuu? Het zijn toch katz0rs?hoewel katten er wel aan moeten wennen vaak.. Als wij ooit, over een miljard miljoen jaar, nog eens een andere kat (of 2) krijgen wil ik ze afgespeend op rauw vlees hebben, anders zoek ik verder.
Loqi, balen dat je moet poetsen zeg, mijn ouders hebben ook een kat met chronisch ontstoken tandvlees maar die zit geloof ik gewoon aan de mediijnen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja we hoopten wel dat ze vrijwillig zo de tandenborstel in hun mond gaan duwen, dat scheelt ons vingers![]()
ja, de heren motten geen vleesfaalkatzors (maar we hebben ze niet geprobeerd op vlees te zetten ofzo, gewoon als lekkernij.. ze eten mainecoon brokken)
ja, er zijn idd medicijnen voor, maar omdat de meeste daarvan hele dikke bijwerkingen hebben wilde de arts eerst dit proberen. Het antibioticum had verder helemaal niks gedaan, dus dat is al van t lijstje afquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Loqi, balen dat je moet poetsen zeg, mijn ouders hebben ook een kat met chronisch ontstoken tandvlees maar die zit geloof ik gewoon aan de mediijnen?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja we hoopten wel dat ze vrijwillig zo de tandenborstel in hun mond gaan duwen, dat scheelt ons vingers![]()
ja, de heren motten geen vleesfaalkatzors (maar we hebben ze niet geprobeerd op vlees te zetten ofzo, gewoon als lekkernij.. ze eten mainecoon brokken)
Of gekookte rijst met gekookte kipquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, je kan wim eventueel ook en paar droge witte boterhammen geven
Dat is zo'n er is iets aan de hand maar ik vertel de rest lekker niet wat er aan de hand is, PUH! bericht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef princess-a het volgende:
Sjaan, Inca, Unf bedankt
Sjaan en Inca ik ga jullie even feestboeken in mn lunchpauze.. Zou het wel fijn vinden om te weten hoe anderen tegen de situatie aan kijken want ik kom er niet echt uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of als je terug hebt gelezen zou je weten dat het over haar werk gaat wat ze niet hier wil neerzettenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is zo'n er is iets aan de hand maar ik vertel de rest lekker niet wat er aan de hand is, PUH! bericht.
echtDM die mensen dan ofzo.
Welk merk is dat? Ik ken wel 1 zo'n merk vleesbrokken, hoe heette dat nu toch.. Als de mijnese op brok moeten moeten ze nierdieet en daar heb je denk ik geen vleesvariant van..quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:47 schreef Loqi het volgende:
Stinkende bak hebben we gelukkig geen last van, die coonbrokken zijn erg goed (hoog vleesgehalte enzo) en brok is ook erg goed voor de tanden (is ook wat de arts aanraadde)
Ik ga geen sc teruglezenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of als je terug hebt gelezen zou je weten dat het over haar werk gaat wat ze niet hier wil neerzetten
Geen specifiek vreemd merk ofzo, 'gewoon Royal Canin'quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Welk merk is dat? Ik ken wel 1 zo'n merk vleesbrokken, hoe heette dat nu toch.. Als de mijnese op brok moeten moeten ze nierdieet en daar heb je denk ik geen vleesvariant van..
Is goed PA, ik hoor/lees je wel
Nee maar was vanmorgen hier nog maar neer gezetquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga geen sc teruglezen
Maar dan heb ik dus niets gezegd![]()
Mijn broer zijn katten zaten op royal canin (+die zakjes vlees van RC) en na een tijd kotsten ze echt de hele boel onder. Nu zitten ze gewoon weer op een merk dat in de supermarkt te krijgen is. Het lijkt me echt kut als je 531454 merken uit moet proberen voor je een keer iets hebt dat werktquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
Geen specifiek vreemd merk ofzo, 'gewoon Royal Canin'
Ik weet zo wel welk merk je bedoeld, met die vleesbrokken, kom ook even niet op de naam. Geen idee of je dat ook als nierdieet hebt
Ik zou gaan stakenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar was vanmorgen hier nog maar neer gezetDus ik denk dat p-a daarom het even postte
Anyway.. ik ga nog wat werken.. Terwijl zovelen vrij zijn
ja dat is altijd rot, kat van mn ouders heeft ook een tijd zo moeilijk gedaan (die moest op een gegeven moment ook wisselen naar nierdieet)quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn broer zijn katten zaten op royal canin (+die zakjes vlees van RC) en na een tijd kotsten ze echt de hele boel onder. Nu zitten ze gewoon weer op een merk dat in de supermarkt te krijgen is. Het lijkt me echt kut als je 531454 merken uit moet proberen voor je een keer iets hebt dat werkt
Edit uitleg.. Blij dat je het nu snaptquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is zo'n er is iets aan de hand maar ik vertel de rest lekker niet wat er aan de hand is, PUH! bericht.
echtDM die mensen dan ofzo.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer is een beetje mongol dus die heeft de katten 'geleerd' om shit van je bord te jatten als je aan het eten bent... Inclusief beleg van je brood. echt![]()
![]()
![]()
Ja maar wel thuisssssquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:00 schreef Debsterr het volgende:
Priem, ik ben ook aan het werk hoor! Wel in pyama want thuis.
Heb je wel eten bij je?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar wel thuisssssStom muf kantoor gmrpfl
En ik ben zo vreslijk moe.. met maar 5u slaap
Wat denk je zelfquote:
Pas nog gelezen dat iemand ontslagen was om een FB post :x soms is internet stomquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry ik had niet teruggelezen
Maar dat is wel slim van je
Terechten slingerquote:
Met heilige boontjes?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Terechten slinger
Geen friet hier.. Gistere mac.. Dag er voor friet... Vanavond eten we vis want goeden vrijdag
Mag bruin ook?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, je kan wim eventueel ook en paar droge witte boterhammen geven
tabletquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tablet of telefoon?
Goedemorgen
edit: mijn onderbuurman heeft al sinds 7.00 de muziek keihard aan, bij ons in de straat wordt met veel lawaai de bloemetjesmarkt klaar gezet,mn andere buurman staat in de douche zn neus te snuiten en keiharde scheten te latenwtf is deze?
![]()
Omnomnomnom, eet broodje kaasquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag bruin ook?
Bubs, over rijst en kip zat ik ook te denken, maar dat deden we vaak bij de ouden hont als hij last had van diarree, maakt de poep steviger. Dat heeft Poetel nu niet nodig.
(iedereen die aan het eten is: succes)
Ja meis das goed!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef princess-a het volgende:
Sjaan, Inca, Unf bedankt
Sjaan en Inca ik ga jullie even feestboeken in mn lunchpauze.. Zou het wel fijn vinden om te weten hoe anderen tegen de situatie aan kijken want ik kom er niet echt uit
Ja maar wit is viesquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnom, eet broodje kaas
Bruin kan vast ook... wij kopen dan altijd wit.. zit niks in enzo
Maar wel zelf kopen en ik ben eigenlijk te lam om naar de supermarkt te gaanquote:
Seems legitquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wel zelf kopen en ik ben eigenlijk te lam om naar de supermarkt te gaan
OKe, vooruit...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nicequote:
maar als cody minder gaat kotsen is t toch wel waard?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
whehe valt nog mee....maar wel sneu geld. Weet je hoeveel lakjes?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
En nu naar bed
Dunno, Vampsterdam krijg ik ook dus dan kan ik hem vergelijken. Black tie optional is duochrome, donkerder en minder paars wat ik van swatches heb gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nicelijkt deze op Vampsterdam?
Ik heb Glacier Bay Blues enKinky in Helsinki voor 16 euro totaal, incl verzenden
Ben benieuwd want op de bon staat dat ie gepost wordt en de auto staat op mijn ouders naam; dus het wordt naar België gestuurd *hoopt op laksheid van politie*quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whehe valt nog mee....maar wel sneu geld. Weet je hoeveel lakjes?
Goede vraagquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt er wel post op goede vrijdag?
In andere swap krijg ik kaleidoscope him out, vampsterdam en russian navy matte. DAN HEB IK ALLE RUSSIAN NAVY VERSIES![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt er wel post op goede vrijdag?
In andere swap krijg ik kaleidoscope him out, vampsterdam en russian navy matte. DAN HEB IK ALLE RUSSIAN NAVY VERSIES![]()
Ik ook nog op spring surprisequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goede vraagIk zit te wachten op schoenen en een swappakketje..
Dan ben ik liever de hele dag lekker bij hem en ga die frisse lucht met hem samen halenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar als cody minder gaat kotsen is t toch wel waard?
even frisse buitenlucht + supermarkt > stinkende kots opruimen
Cool!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno, Vampsterdam krijg ik ook dus dan kan ik hem vergelijken. Black tie optional is duochrome, donkerder en minder paars wat ik van swatches heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |