Ditquote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut autocorrectie, drie keer opnieuw moeten typen
dat is zo dom he.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat inmiddels wel uit natuurlijk, en ik mis de 'terug-toets' die mijn samsung wel heeft. Hier kun je de applicatie alleen volledig afkappen, stom ding![]()
Maar goed, even wennen dus
FTFYquote:
wat voor kleding is het?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
chiks! weet iemand hoe ik nagellak uit kleding kan krijgen?
Waar zet je dat uit? Bij instellingen?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat inmiddels wel uit natuurlijk, en ik mis de 'terug-toets' die mijn samsung wel heeft. Hier kun je de applicatie alleen volledig afkappen, stom ding![]()
Maar goed, even wennen dus
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ja, maar vaker niet dan wel... Was zooooo fijn, die toets op mijn samsung telefoon, na mijn iphone hiervoorquote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is zo dom he.in sommige dingen heb je wel een back knop.
Katoenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor kleding is het?
wol? katoen? polyesthurrr
Niet, einzquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Instellingen, toetsenbord, autocorrect uit schuffelenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar zet je dat uit? Bij instellingen?
Mij kadde heeft een fles nagellak van boven op mijn helmer naar beneden getiefd op een vest en op mijn houten vloerquote:
Dan hiervoorquote:
Wat voor kledingstuk? Als in, wat voor stof is het en wat voor kleur.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mij kadde heeft een fles nagellak van boven op mijn helmer naar beneden getiefd op een vest en op mijn houten vloer
Ervaring maar nee nog niet geprobeerd gelukkig eerst mijn hadden maar eens schoonquote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet, einz
Niet met nagellakremover of aceton proberen want dan wordt de vlek alleen maar erger
je kan nagellakremover zonder aceton proberen....quote:
Ik heb dat een paar x geprobeerd en toen was het van een stipje nagellak naar een dikke vlek. Dan heb ik liever een stipje nagellakquote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ervaring maar nee nog niet geprobeerd gelukkig eerst mijn hadden maar eens schoon
Hopen dat het in een mooi patroontje is gevallen dan maarquote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mij kadde heeft een fles nagellak van boven op mijn helmer naar beneden getiefd op een vest en op mijn houten vloer
een vest, katoen kleur zwart gemorste nagellak fel groenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor kledingstuk? Als in, wat voor stof is het en wat voor kleur.
Ook nagellakremover is kut. Ook zonder acetonquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan nagellakremover zonder aceton proberen....
Dankuquote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Instellingen, toetsenbord, autocorrect uit schuffelen
Hard laten worden en voorzichtig afkrabben met een scheermesje of een verfkrabbertje. Kan katoen wel tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
een vest, katoen kleur zwart gemorste nagellak fel groen
Heuh! Ik ben onschuldig ja!quote:
Noesquote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook een keer uit eten hoor. Spuitpoep
*Splat!!!*quote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook een keer uit eten hoor. Spuitpoep
Tuurlijk meisje, tuurlijk......quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
KIP! JIJ GELOOFT ME TOCH WEL?
Die zijn niet LE, alleen attraction uit die collectie en die heb ik al in mijn bezit einzquote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
lelijk kleurtje man! Van die metallic shine, bah!
Koffietijd, een beetje gezelschap.....quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En what is love en never gonna give you up
Weet ik het, lelijk vind ik 'm in ieder geval, LE of nietquote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn niet LE, alleen attraction uit die collectie en die heb ik al in mijn bezit einz
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk meisje, tuurlijk......
* BBQ-kip dwangbuis pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |