quote:Op donderdag 5 april 2012 21:25 schreef kwiwi het volgende:
Hoezo wat zou ik doen? Blijkbaar heb ik die hamburger al gegeten en heb ik niet eens meer een keuze.
De zondeval!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef b4kl4p het volgende:
Goed verhaal, helemaal gelijk. Er zijn ook lustobjecten die gezond zijn, neem een appel.
Er worden nooit stappen in jouw leven ondernomen makker. Dit zul je altijd zelf moeten doen hoe kut een depressie ook is. Ergens moet je beginnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef woerdjes het volgende:
Ik kan niets doen ik voel mij de laatste tijd ook erg depressief dat komt omdat er niets ondernomen word in mijn leven, en telkens terug denk aan mijn moeilijke jeugd en schooltijd en dat de tijd vliegt zodat ik alles mis
ik hoop dat er stappen worden ondernomen in mijn leven!
Zo
Groot gelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef woerdjes het volgende:
Ik kan niets doen ik voel mij de laatste tijd ook erg depressief dat komt omdat er niets ondernomen word in mijn leven, en telkens terug denk aan mijn moeilijke jeugd en schooltijd en dat de tijd vliegt zodat ik alles mis
Zo
Goed idee, schopje V&A?!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef Crutch het volgende:
Ik zou het object op Marktplaats zetten.
Dus nu wil je hamburgers?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef woerdjes het volgende:
Zo
Dus je bent vegetariër?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef woerdjes het volgende:
[..]
nee ik geef niet toe aan vlees net zoals ik ook neit toegeef aan Vleselijke Lusten.
Je moet z'n posthistory eens checkenquote:
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan of dat niet de oorzaak van je depressie is.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef woerdjes het volgende:
[..]
nee ik geef niet toe aan vlees net zoals ik ook neit toegeef aan Vleselijke Lusten.
Ergo: je houdt jezelf bewust ver weg van lekkere/leuke dingen in het leven en verklaart jezelf vervolgens depressief omdat al het moois in het leven aan je voorbij gaat? Dat is wel een zeer geavanceerde manier van zelfkastijding..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef woerdjes het volgende:
[..]
Op jou?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef Crutch het volgende:
Ik laat dit topic tot tien uur open om jullie lusten op bot te vieren.
Mogen goatse en lemonparty's?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef Crutch het volgende:
tubgirl en shitfaces?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mogen goatse en lemonparty's?
JHWH is dat ookquote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Crutch het volgende:
Ik negeer dit topic, maar denk erom: Daniel is onverbiddelijk.
Ja je kunt ook even 2 stenen erbij pakken. Heeft Mozes lang over gedaan om er wat in te kerven.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:49 schreef Ziba het volgende:
Ik begrijp het. We geven toe aan onze lusten en de gevolgen overzien wij soms niet terwijl de gevolgen heel vaak negatief kunnen uitpakken. In de situatie die beschreven is door TS zijn de consequenties heel erg. Nu is aan ons de keuze wat wij doen.
Antwoord op situatie één: zodra ik af moet vallen, neem ik sowieso geen hamburger dus ik ga niet dood.
Antwoord op situatie twee: door het overspel spelen neem ik aan dat ik in die situatie een partner heb, ik zal mij dus niet laten verleiden en de persoon in kwestie afwijzen.
Goed topic hoor, alleen verkeerd beschreven.
Ik kan wel wachten tot 22:00quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef Crutch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |