quote:Op donderdag 5 april 2012 21:25 schreef kwiwi het volgende:
Hoezo wat zou ik doen? Blijkbaar heb ik die hamburger al gegeten en heb ik niet eens meer een keuze.
De zondeval!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef b4kl4p het volgende:
Goed verhaal, helemaal gelijk. Er zijn ook lustobjecten die gezond zijn, neem een appel.
Er worden nooit stappen in jouw leven ondernomen makker. Dit zul je altijd zelf moeten doen hoe kut een depressie ook is. Ergens moet je beginnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef woerdjes het volgende:
Ik kan niets doen ik voel mij de laatste tijd ook erg depressief dat komt omdat er niets ondernomen word in mijn leven, en telkens terug denk aan mijn moeilijke jeugd en schooltijd en dat de tijd vliegt zodat ik alles mis
ik hoop dat er stappen worden ondernomen in mijn leven!
Zo
Groot gelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef woerdjes het volgende:
Ik kan niets doen ik voel mij de laatste tijd ook erg depressief dat komt omdat er niets ondernomen word in mijn leven, en telkens terug denk aan mijn moeilijke jeugd en schooltijd en dat de tijd vliegt zodat ik alles mis
ik hoop dat er stappen worden ondernomen in mijn leven!
Zo
Goed idee, schopje V&A?!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef Crutch het volgende:
Ik zou het object op Marktplaats zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |