SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!All good things are wild and free.![]()
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk gewoon geen zin hebt om uit te gaan!?
Ik word een huismus
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Boerinnen
Overigens ben ik weg. Een fijne dondernacht, sletjes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
deze man lkr sletjes schure togquote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Boerinnen
Overigens ben ik weg. Een fijne dondernacht, sletjes.Deathlift or Die.![]()
Genieten buiten A'dam. Dat is als zeggen dat hondenstront prima te vreten is met een beetje peterselie
.
![]()
Kijk echte meisjes op zoek naar zichzelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Juminelle het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk gewoon geen zin hebt om uit te gaan!?
Ik word een huismus
Dafuqik kan nog steeds niet geloven hoe dom sommige zijn
![]()
![]()
Er zijn hier mannen dus er wordt voetbal gekekenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Kijk echte meisjes op zoek naar zichzelf.
Dafuqik kan nog steeds niet geloven hoe dom sommige zijn
Ik word gebasht in mijn eigen huis
Gheheh aahhw. Jammer wel, ik lach me echt doodquote:Op donderdag 5 april 2012 21:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er zijn hier mannen dus er wordt voetbal gekeken
Ik word gebasht in mijn eigen huis
Maar je gaat ook niet uit zo?![]()
![]()
Ik ga het morgen wel terugkijkenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheh aahhw. Jammer wel, ik lach me echt dood
Maar je gaat ook niet uit zo?
En ik ga wel hoor, ik heb alleen niet veel zin nu maar dat komt straks wel als ik eenmaal los aan het gaan ben
Haha en terecht, vieze lapohunter.quote:
Anywayz BraboBritt met haar blauwe haar
Heaven is a place on earth with you![]()
Hey maar ik was niet eens aan het lapohuntenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha en terecht, vieze lapohunter.
Anywayz BraboBritt met haar blauwe haarMaar hoezo slotje dan
![]()
![]()
Denk gewoon een foutjequote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey maar ik was niet eens aan het lapohuntenMaar hoezo slotje dan
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Huh?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nu weer een lapohunter?Wat ben jij toch een achterlijke kut.
Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pff, *popcorn en cola weer wegstoptThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ok, relaxquote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Had al op edit gedrukt. Dacht dat het over mij ging.Heaven is a place on earth with you![]()
Met moeitequote:
Morgen naar ItaliaaaaaaaaI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Cudderquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Loopt facebook bij jullie ook zo te kutten met vastlopen steedsI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Met moeite
Morgen naar Italiaaaaaaaa
En nu ga ik me heerlijk misdragen
Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet. Het is een nacht, die wordt bezongen in het mooiste lied. Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. Maar vannacht beleef ik hem met jouuuuuu.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:29 schreef junamii het volgende:
Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet. Het is een nacht, die wordt bezongen in het mooiste lied. Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. Maar vannacht beleef ik hem met jouuuuuu.![]()
![]()
Ah deze man kent zijn woorden. Restecpquote:
ik heb een fucking dikke kapsalon net op en wel meer na tig maanden, lekker nachtje baggeren hoort te kunnen.
Feyenoord Rotterdam![]()
weet je wat fucked up is,
als je alleen thuis bent laat ik altijd van die geluidloze en stinkende pufjes waar ik niets aan heb aangezien niemand de slachtoffer is, alleen als ik bij mensen zijn zijn ze luidruchtig kkzooi
Feyenoord Rotterdam![]()
Die tot nu toe uitblijft.
Daar heb ik pas een hekel aan, rufu's die noodgedwongen moeten uitblijven voor je ze kan releasenquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:47 schreef o.us het volgende:
weet je wat fucked up is,
als je alleen thuis bent laat ik altijd van die geluidloze en stinkende pufjes waar ik niets aan heb aangezien niemand de slachtoffer is, alleen als ik bij mensen zijn zijn ze luidruchtig kkzooi.
![]()
Klaar, morgen na werk kom ik Dönercity binnen en pop ik dezequote:!
![]()
Genieten dit, ga 'm gewoon weer kijken
.
![]()
Deze manquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sowieso is persian veel lekkerder dan marokkaans voedsel![]()
![]()
![]()
![]()
Baasquote:logisch je bent er mee opgegroeid, net als ik met marokkaans voedselquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sowieso is persian veel lekkerder dan marokkaans voedsel
maar 1 ding hebben ze overeen, beide zijn erg te pruimen
Feyenoord Rotterdam![]()
niet bij mij couscous etenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:02 schreef Sala-adin het volgende:
Eerlijk, toen ik voor eerst couscous had geproefd leek net of ik een hap zand in mijn mond namw
faalhaas
Feyenoord Rotterdam![]()
Maar bruur, mocro matties en neger matties die eten van mijn mams hebben gegeten die zweren er echt bijquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Baas
[..]
logisch je bent er mee opgegroeid, net als ik met marokkaans voedsel
maar 1 ding hebben ze overeen, beide zijn erg te pruimen![]()
![]()
cholo kebab bruurquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar bruur, mocro matties en neger matties die eten van mijn mams hebben gegeten die zweren er echt bij
zevende hemelFeyenoord Rotterdam![]()
Ghehehe ik lig ook al in bedquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, martel mezelf gewoon met dit
Dilemma alweer, opstaan en iets te eten pakken of gewoon blijven liggen![]()
Ik heb nog een beetje Bastani in mijn vriezerquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe ik lig ook al in bed
Dilemma alweer, opstaan en iets te eten pakken of gewoon blijven liggen![]()
![]()
Ik kom NU naar je toequote:Op vrijdag 6 april 2012 02:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje Bastani in mijn vriezer![]()
![]()
Ik heb vroeger toen ik 10 was enkele lessen gevolgd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Kan jij het ook niet lezen/schrijven?
De alom bekende zinnen als ''Baba aab dad'' etc geleerdMaar ben er niet verder mee gegaan
![]()
![]()
de shahada. is een islamitisch gezegde, vind je ook terug op de saudische vlag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RAWR. Vind ik leuk. Wat staat er?Feyenoord Rotterdam![]()
Kill, wanneer je het eet moet je pas pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kill, wat is dat voor koeievlaai.
![]()
![]()
Ela Hayawanquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:11 schreef o.us het volgende:
kkzooi heb net een grote kapsalon op met extra doner en heb alweer honger![]()
![]()
Ah, interesting, dank u.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef o.us het volgende:
[..]
de shahada. is een islamitisch gezegde, vind je ook terug op de saudische vlag.Dit is de derde keer dat ik je dit zie posten. Je weet wat dit betekent hè? Driemaal is scheepsrecht, nu moet je het voor me maken.quote:
full stops and exclamation marks![]()
ik weet het goed gemaakt. als er ooit een meet komt maak ik speciaal bastilla voor jullie.
Feyenoord Rotterdam![]()
Bastilla is spang jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:13 schreef o.us het volgende:
ik weet het goed gemaakt. als er ooit een meet komt maak ik speciaal bastilla voor jullie.
![]()
![]()
Baba aab dad ghehehequote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toen ik 10 was enkele lessen gevolgd.
De alom bekende zinnen als ''Baba aab dad'' etc geleerdMaar ben er niet verder mee gegaan
ik heb ergens nog van die kinderboeken waar ik het uit kan leren, maar ben te lui/geen zin meer in nu.
Ik kan m'n naam wel schrijven
En tevens, delen die bastani gemenerd![]()
![]()
boh, mijn ma maakt altijd de spangste bastilla ever. extra veel kip en amandelen terwijl andere mocro's fucking gierig met de kip doen. fucking sweetquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb een zilveren ketting/hanger met m'n naam in het Arabisch.quote:![]()
Donder met niggers!quote:Laat me bij je komen chillen danquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:16 schreef o.us het volgende:
[..]
boh, mijn ma maakt altijd de spangste bastilla ever. extra veel kip en amandelen terwijl andere mocro's fucking gierig met de kip doen. fucking sweet![]()
![]()
Kankerterroristen.
En mike. ging jij niet chillen ipv autisten?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jullie komen dichter bij Afrika vandaan dan ikquote:.
Ik ben al terug dude, morgen 10:30 werkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:21 schreef Chocolatebear het volgende:
En mike. ging jij niet chillen ipv autisten?.
![]()
Je komt er uit zelfs, verrader.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jullie komen dichter bij Afrika vandaan dan ik.
ik heb een zilveren ketting met de marokkaanse sterquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb een zilveren ketting/hanger met m'n naam in het Arabisch.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 06-04-2012 02:23:02 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Gelukkig is dat niet aan het uiterlijk te zienquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jullie komen dichter bij Afrika vandaan dan ik.
![]()
![]()
Ik heb een obelisk op mijn obelisk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
sowieso sowiesoquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Donder met niggers!
[..]
Laat me bij je komen chillen danFeyenoord Rotterdam![]()
Ik ga morgen die kinderboekjes zoeken en het proberen te lerenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb een zilveren ketting/hanger met m'n naam in het Arabisch.![]()
![]()
![]()
Ja dat klopt dan natuurlijk weer niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Marokkanen die Surinamers 'bokoes' noemen![]()
.
Je bent blij met je kleine tollie?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet aan het uiterlijk te zienfull stops and exclamation marks![]()
Niet snappen wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Deze dus
Je bent Creool surinaams dus wtf.
![]()
ik heb trouwens voor t eerst een volle bucket in een nederlandse kfc gekregen. normaal zijn die krengen halfvolFeyenoord Rotterdam![]()
Kan jij er serieus zoveel knagen? Na 6 zit ik wel aardig vol al hoor, met patat en een Zinger of Twister erbij.
![]()
ik ging de variety bucket halen, 1 voor mezelf en 1 voor mijn chick. gaf ze de tweede na 4 stuks aan mij en ik heb het op kunnen krijgenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan jij er serieus zoveel knagen? Na 6 zit ik wel aardig vol al hoor, met patat en een Zinger of Twister erbij[ afbeelding ].
mijn maag is fucking groot.
maarja wat wil je als je 4x per week in de gym zit. normaliteit broeder.Feyenoord Rotterdam![]()
Mij knagend achter je aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sala, wat krijg ik van je als ik een KFC bucket op een doek op m'n hoofd draag door de stad![]()
![]()
.
![]()
Van mij een euro.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sala, wat krijg ik van je als ik een KFC bucket op een doek op m'n hoofd draag door de stad![]()
![]()
.
pics van jezelf dat je dat doet. als je fb had zou ik je getagd hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
.
Feyenoord Rotterdam![]()
nog niet gehad, daar zou ik niet vol van kunnen raken icm patat denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:33 schreef Sala-adin het volgende:
Die chickenwrap van de mac is trouwens best lekker, die nieuwe.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan eet je er 12.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:34 schreef o.us het volgende:
[..]
nog niet gehad, daar zou ik niet vol van kunnen raken icm patat denk ik
Sowieso, Nederlandse porties.
dat merk ik je bij de kfc alquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan eet je er 12.
Sowieso, Nederlandse porties.
. waar ik bij de kfc in usa, china, marokko, frankrijk echt een volle bucket kreeg dat het geld waard is. hier krijg je een halve voor dezelfde prijs of meer zelfs.
nederlandse porties
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 06-04-2012 02:37:39 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Teringquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:30 schreef o.us het volgende:
[..]
ik ging de variety bucket halen, 1 voor mezelf en 1 voor mijn chick. gaf ze de tweede na 4 stuks aan mij en ik heb het op kunnen krijgenmijn maag is fucking groot.
maarja wat wil je als je 4x per week in de gym zit. normaliteit broeder.! Jij zou nog een hele struisvogel op kunnen als die voor je geserveerd wordt geloof ik
.
![]()
Een bucket zitten toch gewoon aantal stukken kip die je besteld. Moet je meer bestellen tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:37 schreef o.us het volgende:
[..]
dat merk ik je bij de kfc al. waar ik bij de kfc in usa, china, marokko, frankrijk echt een volle bucket kreeg dat het geld waard is. hier krijg je een halve voor dezelfde prijs of meer zelfs.
nederlandse porties![]()
![]()
Ik heb zin om mijn aubergine in een oester te vleien.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dan geloof je het goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tering! Jij zou nog een hele struisvogel op kunnen als die voor je geserveerd wordt geloof ik
.
, tis echt zo
je hebt veel verschillende soorten maar de standaard is die variety bucket. dat verschilt blijkbaar per landquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Een bucket zitten toch gewoon aantal stukken kip die je besteld. Moet je meer bestellen toch
Feyenoord Rotterdam![]()
fiks chicks dan. het is weekend.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb zin om mijn aubergine in een oester te vleien.Feyenoord Rotterdam![]()
Enige keer wanneer ik een bucket krijg is als ik hotwings bestel, vind die grote stukken niet zoquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:40 schreef o.us het volgende:
[..]
dan geloof je het goed[ afbeelding ], tis echt zo
[..]
je hebt veel verschillende soorten maar de standaard is die variety bucket. dat verschilt blijkbaar per land![]()
![]()
Niet eens een slecht idee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb zin om mijn aubergine in een oester te vleien.
Variety Bucket: 3 kipstukken, 6 Hot Wings, 4 Crispy Strips, 2 medium frites, 2 coleslaw.
Oohhh, da's nog wel weg te krijgen. Maar zo'n emmer met 18 stuks, dat gaat te furr
.
![]()
En nu heb ik weer zin in oesters van Nam Keequote:Op vrijdag 6 april 2012 02:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet eens een slecht idee.
[ afbeelding ].
![]()
hotwings tuesdayquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Enige keer wanneer ik een bucket krijg is als ik hotwings bestel, vind die grote stukken niet zo
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik bedoelde culinair. ransaapquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die moet je juist zelf makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:33 schreef Sala-adin het volgende:
Die chickenwrap van de mac is trouwens best lekker, die nieuwe.
All good things are wild and free.![]()
Waar kan je in amsterdam een shirt laten bedrukken waar de shirts niet als een aardappelzak om je lijf vallen. En hoe lang duurt dit bedrukken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Bij die ene toko als je rechtdoor loopt vanaf de Damquote:Op vrijdag 6 april 2012 03:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Waar kan je in amsterdam een shirt laten bedrukken waar de shirts niet als een aardappelzak om je lijf vallen. En hoe lang duurt dit bedrukken?.
![]()
Altijd behulpzaam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 03:42 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Bij die ene toko als je rechtdoor loopt vanaf de Dam.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je hebt aan het einde zo'n driesplitsing, rechts centraal station en links naar de vergetelheid, op die hoekquote:!
![]()
Leuke gebruikersnaam ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 03:42 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Bij die ene toko als je rechtdoor loopt vanaf de Dam.
![]()
Nee hoor, als ik m niet zou begrijpen zou ik een klein vermogen aan studiegeld hebben weggegooid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 03:54 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Als je deze naam begrijpt moet ik je helaas doorverwijzen naar de Jellinek.
Maarre gezien jij het als naam hebt, vers van de rehab ja?![]()
gwn lkkr snuiven en naar de kk haha jatog hehe :pquote:Op vrijdag 6 april 2012 03:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik m niet zou begrijpen zou ik een klein vermogen aan studiegeld hebben weggegooid.
Maarre gezien jij het als naam hebt, vers van de rehab ja?![]()
ervaringen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 03:45 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Je hebt aan het einde zo'n driesplitsing, rechts centraal station en links naar de vergetelheid, op die hoek!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
K ja hihiquote:Op vrijdag 6 april 2012 04:00 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
gwn lkkr snuiven en naar de kk haha jatog hehe :p![]()
Zit je Jackie te plagen, MethylaminoCyclohexan?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ziek zijn als je een paar vrije dagen hebt
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ze teasen mij 24/7.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef BobbyB het volgende:
Zit je Jackie te plagen, MethylaminoCyclohexan?
En als ik ze dan ga stalken ben ik natuurlijk weer de bad guy.
![]()
Zo zijn vrouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:05 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Ze teasen mij 24/7.
En als ik ze dan ga stalken ben ik natuurlijk weer de bad guy.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Whut, zo'n bucket met 18 stuks eet ik in mijn eentje opquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Variety Bucket: 3 kipstukken, 6 Hot Wings, 4 Crispy Strips, 2 medium frites, 2 coleslaw.
Oohhh, da's nog wel weg te krijgen. Maar zo'n emmer met 18 stuks, dat gaat te furr
.
Ik ben eens 2de geworden met een frikandellenwedstrijdquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, zo'n bucket met 18 stuks eet ik in mijn eentje op![]()
![]()
Ik had 'm gezien jaquote:Daar moet ik sowieso heen.
En Noel, frikandellen zijn kankersmerig
Was de nr. 1 een fatty?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben eens 2de geworden met een frikandellenwedstrijd![]()
Wat is Mark Wahlberg toch een baas he.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Echt waar laat je het, zit na 2 al vol, soms prop ik er een derde bij maar dan ben ik de rest van de tijd misselijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, zo'n bucket met 18 stuks eet ik in mijn eentje op
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef BobbyB het volgende:
Zit je Jackie te plagen, MethylaminoCyclohexan?Vind ik niet leuk. Zal nog eens wat aardigs zeggen.
![]()
Mensen die een maag ter grootte van een erwt hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt waar laat je het, zit na 2 al vol, soms prop ik er een derde bij maar dan ben ik de rest van de tijd misselijk![]()
![]()
Twee buckets bedoel je. Schransaap
Fattyquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb gister 9 hotwings gehadVeel te weinig.
![]()
Jackie, huillach even met me mee:quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:09 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten wat voor kleur een negerin haar vagina van binnen is? Even serieus zeg. Had ook best zwart kunnen zijn. Gingers hebben ook rood schaamhaar.![]()
lolI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zijn er foto's van die cher?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee wil ze niet laten zien maar ondertussen noemt ze wel iedereen lelijkquote:Ik weet genoeg want ze is 48 kilo en is 18 jaar.
![]()
Tuurlijk, geloof er helemaal niks vanquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wil ze niet laten zien maar ondertussen noemt ze wel iedereen lelijkIk weet genoeg want ze is 48 kilo en is 18 jaar.
![]()
![]()
vaseline_ is kaal??I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:. Wat ik altijd heb is dat het bloed uit mijn armen stroomt en me armen gevoelloos worden.
If not now, then when.![]()
eh mattie hjb hoor gr gr 33cm bisepsquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mietje. ben je ecto ofzo. kan ie gvd niet eens z'n eigen telefoon vasthouden.Deathlift or Die.![]()
Ik ga denk ik vanaf nu elke avond squatten om de kont van JB te krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eh mattie hjb hoor gr gr 33cm biseps![]()
wajooooooooo. We've got a situation going on here.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eh mattie hjb hoor gr gr 33cm biseps![]()
Iedere keer als ik that ass zie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik vanaf nu elke avond squatten om de kont van JB te krijgen.
Deathlift or Die.![]()
deze bwoi, 14kg curlsquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wajooooooooo. We've got a situation going on here.Deathlift or Die.![]()
Oh lawdquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik vanaf nu elke avond squatten om de kont van JB te krijgen.![]()
34cm bicepsen maar wel t-rex benen. gr grThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zou eigenlijk wat aan m'n vp moeten werken maar het gaat wel lekker nu. 84 kg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
Al semi-ripped, Etha? Ik heb flink wat LEAN MASS going on here.
Meso gens alles.Helpt trouwens ook niet dat ik dik gefeed word
maand voor lloret gwn anavar kuurtje tog
Deathlift or Die.![]()
Mijn biceps zijn ook 34 cm
Dikke wheels is enige wat telt, hoeveel zijn jullie bovenbenen? post cm's![]()
Ik ga zo mijn tattoo laten zetten. Wie gaat er mee?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waar en wat voor één?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga zo mijn tattoo laten zetten. Wie gaat er mee?Deathlift or Die.![]()
"Erudiet & eloquent. Abject & infaam" op mijn smakelijke pecs.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wou net zeggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wat aan m'n vp moeten werken maar het gaat wel lekker nu. 84 kg.
Meso gens alles.[ afbeelding ] Helpt trouwens ook niet dat ik dik gefeed word![]()
![]()
Armpjedruk lief?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:40 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn biceps zijn ook 34 cm
Dikke wheels is enige wat telt, hoeveel zijn jullie bovenbenen? post cm's![]()
Paupermuis. hoe gaan je squats. gr grThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat weet jij goed?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens Vas als je gaat paardrijden hoef je niet meer te squatten hor!![]()
![]()
Bekken ja. Die voelde ik vorige week ook kk erg na maanden niet gereden te hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Je krijgt van paardrijden toch ook een enorm gespierde pussy?
![]()
![]()
Deze is te makkelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bekken ja. Die voelde ik vorige week ook kk erg na maanden niet gereden te hebbenDeathlift or Die.![]()
Graag.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Vol na 2 hotwings? Wat!?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt waar laat je het, zit na 2 al vol, soms prop ik er een derde bij maar dan ben ik de rest van de tijd misselijk
Dat fucking meen je nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, zo'n bucket met 18 stuks eet ik in mijn eentje op![]()
.
![]()
Is niets vreemds aan hoorquote:Er zit nauwelijks vlees aan die dingen.
Uhu.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet ze ook niet. Ze moet zich even bewijzen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik had een paar dagen geleden zo'n unit met 10 hot wings, patat en cola. Tonnetjerond.quote:
Juminelle moet van die eetwedstrijden gaan doen, meestal zijn het van die slanke dennen die iedereen wegeten!
![]()
Maar die vettige krokante laag, dat vult toch ook als een gek? En aan die boutjes zit iets meer vleesquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is niets vreemds aan hoorEr zit nauwelijks vlees aan die dingen.
. Respect wel, je zou me er gewoon uitknagen in een contest
.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:39 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen geleden zo'n unit met 10 hot wings, patat en cola. Tonnetjerond.. Weet je wat hard is, chillen in de waggie en dan als de vreetkick op begint te komen een Plan van Aanpak schrijven voor een KFC drive-through
!
![]()
Oh nee had het over die gewone stukken. Ik hou niet zo van hotwings eigenlijk, te weinig vleesquote:![]()
![]()
Die gewone stukken vind ik juist niet lekker. Hotwings daarentegenMaar zit inderdaad bijna geen vlees aan.
Meti op die bowtuquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh nee had het over die gewone stukken. Ik hou niet zo van hotwings eigenlijk, te weinig vlees!
![]()
KIP!? net bij de poelier 2 kippenborsten gehaalfd met piri piri en 2 vaddsige kippepoten
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
CURTIIIISquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:47 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ik weet dat je dit wilt zien, dWc!
!
![]()
Genieten dat nummer.quote:
Ik moest gisteren superhard lachen om 0:13, ''Suck a dick, no homo''!
![]()
Ook echt een nice move van 50 Cent om Mobb Deep en M.O.P. toentertijd te signen, toen mensen haatten dat G-Unit niet hiphop genoeg was enz. Mooie tracks uit voorgekomen ook wel!
![]()
HELL RELL! YOU CAN GARGLE CUM MA, WHY SIP SODA?!
De remix van Get 'Em Daddy is ook ZIEK, wel eens gehoord?
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohhh shit, da's soms ook zo ziekelijk lekker. Lekker gekruid vers uit zo'n draaigrilllding.
Dit ja, die geur als je langs dat ding loopt
.
Of van die spareribs van de slager en dan in de oven, hadden we van de week![]()
![]()
Eckte eckten eten vandaag geen vlees hè jongedame, Goede Vrijdag jwz.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Dit ja, die geur als je langs dat ding loopt
.
Of van die spareribs van de slager en dan in de oven, hadden we van de week![]()
JUWEETSquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohhh shit, da's soms ook zo ziekelijk lekker. Lekker gekruid vers uit zo'n draaigrilllding.
draaigrilldingen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Waarom zou dat niet mogen?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik weet het. Eet vandaag eigenlijk bij m'n ouders maar overweeg onderweg langs iets te rijden. Leven op soepquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eckte eckten eten vandaag geen vlees hè jongedame, Goede Vrijdag jwz.![]()
![]()
Wat? op goede vrijdag geen vlees? watsdit?!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dat is hetzelfde nummerquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HELL RELL! YOU CAN GARGLE CUM MA, WHY SIP SODA?!
De remix van Get 'Em Daddy is ook ZIEK, wel eens gehoord?.
![]()
Ik zie geen haat hoor.quote:Soep als hoofdgerecht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik weet het. Eet vandaag eigenlijk bij m'n ouders maar overweeg onderweg langs iets te rijden. Leven op soep
hou j ebek hommoquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Geen stevige soep serveren, hoe danquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik weet het. Eet vandaag eigenlijk bij m'n ouders maar overweeg onderweg langs iets te rijden. Leven op soep. Je lepel moet er rechtop in kunnen staan!
Vasten hoort van oudsher bij het christen zijn. In het Oude Testament is er meermalen sprake van. In het Nieuwe Testament [zie het evangelie van Matteüs, hoofdstuk 4] lezen we dat Jezus zich, voor zijn optreden in het openbaar, terugtrok in de woestijn en veertig dagen lang vastte. De jonge Kerk nam het gebruik om zich te onthouden van voedsel over en propageerde de vasten, vooral gedurende de grote vasten- of veertigdagentijd, de tijd, waarin de gelovigen zich voorbereiden op Pasen, het feest van de verlossing en op de vrijdag, de dag van Jezus’ kruisdood.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:57 schreef 2NutZ het volgende:
Wat? op goede vrijdag geen vlees? watsdit?!
Ik ben overigens niet gelovig hoor, heb het van m'n moeder die het weer van haar moeder heeft.
Nee man, andere tekst en in die andere zitten JR Writer en Jim Jones ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:58 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde nummer.
.
![]()
Kom maar eens hier, dan zal ik wat vlees door je strot duwen, trut.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:57 schreef 2NutZ het volgende:
Wat? op goede vrijdag geen vlees? watsdit?!With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Misschien als je er eens over op houdt dat het er niet meer is.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Compleet nieuw voor mij. Maar ik heb persoonlijk ook schijt aan alle religies.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen stevige soep serveren, hoe dan. Je lepel moet er rechtop in kunnen staan!
[..]
Vasten hoort van oudsher bij het christen zijn. In het Oude Testament is er meermalen sprake van. In het Nieuwe Testament [zie het evangelie van Matteüs, hoofdstuk 4] lezen we dat Jezus zich, voor zijn optreden in het openbaar, terugtrok in de woestijn en veertig dagen lang vastte. De jonge Kerk nam het gebruik om zich te onthouden van voedsel over en propageerde de vasten, vooral gedurende de grote vasten- of veertigdagentijd, de tijd, waarin de gelovigen zich voorbereiden op Pasen, het feest van de verlossing en op de vrijdag, de dag van Jezus’ kruisdood.
Ik ben overigens niet gelovig hoor, heb het van m'n moeder die het weer van haar moeder heeft.
[..]
Nee man, andere tekst en in die andere zitten JR Writer en Jim Jones ook.
Doe maar zo'n kobi biefstukquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom maar eens hier, dan zal ik wat vlees door je strot duwen, trut.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Maar ik vond het zo geil.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Misschien als je er eens over op houdt dat het er niet meer is.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
genre?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:07 schreef JackieBrown het volgende:
Filmtips voor mij anybody? Zo nieuw mogelijk gaarneBvd.
![]()
Dont be affraid of the dark was wel grappig. Vorige week gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:07 schreef JackieBrown het volgende:
De "gepost vanuit de Bible Belt" mist.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Gefeliciteerd met de kruisiging van jesesss![]()
fawaka Gquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De "gepost vanuit de Bible Belt" mist.
vanavond scarface kijken met m'n sma. heeft ze nog nooit gezien![]()
![]()
Oh, I seequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, andere tekst en in die andere zitten JR Writer en Jim Jones ook.
. Ik weet nog wel dat iedereen Hell Rell aan het dissen was omdat hij 50 lijkt
!
Leeft Jim Jones nog?![]()
Ga dan maar lekker the notebook kijken ofsoquote:
Dit niet dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dont be affraid of the dark was wel grappig. Vorige week gezien.Die kan ik inmiddels al meepratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker the notebook kijken ofso![]()
![]()
'Sup 'sup, hoe danquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fawaka G
vanavond scarface kijken met m'n sma. heeft ze nog nooit gezien. Nouja boeiend, die film kan je niet vaak genoeg zien imo
.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:13 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Y'all ain't ready for this one!! Did I miss a punchline? Mwhehe
.
![]()
Boogie Nightsquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:07 schreef JackieBrown het volgende:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mulholland Drive al gezien?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Al gezien. Daarom zo nieuw mogelijk, ouder heb ik waarschijnlijk al gezien
(niet dat die zo nieuw is)I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
The Prestige?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Al gezien. Daarom zo nieuw mogelijk, ouder heb ik waarschijnlijk al gezien
Scarlet zit er in.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
The Prestige is best kut. Het boek ook trouwens.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
The Mechanic.
Omdat Jason Statham.
Ik zou homo worden voor hem.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haten opquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker the notebook kijken ofsoThe Notebook
.
Ik ook van jou.quote:
terechte full hommoquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
The Mechanic.
Omdat Jason Statham.
Ik zou homo worden voor hem.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Happiness van Todd Solondz is ook een aanraderI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik haat niet. Was gewoon een inkoppertje...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Haten opThe Notebook
. [ afbeelding ]
[..]
Ik ook van jou.
Heb hem niet eens gezien
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik haat niet. Was gewoon een inkoppertje...
Heb hem niet eens gezienfull stops and exclamation marks![]()
Kenners kennenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Haten opThe Notebook
. [ afbeelding ]
Prestige al gezien omdat Christian Bale en Hugh Jackmanvond The Illusionist met Edward Norton leuker, die kwam rond dezelfde tijd uit.
Mechanic al gezien omdat Jason![]()
Happiness ben ik nu aan het downloaden.
Ik download ook The Grey, iemand al gezien?![]()
LOL, een vrouw in de tram: "Ik hou niet van de tevredenheid die er in Amsterdam gezongen wordt. Ik bedoel, ik hou ook heel erg van Arnhem".
Ik citeer letterlijk..
![]()
Gooi The Grey alsjeblieft uit je downloads, wat een ruk film.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kenners kennen
Prestige al gezien omdat Christian Bale en Hugh Jackmanvond The Illusionist met Edward Norton leuker, die kwam rond dezelfde tijd uit.
Mechanic al gezien omdat Jason![]()
Happiness ben ik nu aan het downloaden.
Ik download ook The Grey, iemand al gezien?All good things are wild and free.![]()
Ik eis de lapo op.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Abject en infaam op mijn pielemans.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Stoer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Abject en infaam op mijn pielemans.Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: