SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!All good things are wild and free.![]()
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk gewoon geen zin hebt om uit te gaan!?
Ik word een huismus
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Boerinnen
Overigens ben ik weg. Een fijne dondernacht, sletjes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
deze man lkr sletjes schure togquote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Boerinnen
Overigens ben ik weg. Een fijne dondernacht, sletjes.Deathlift or Die.![]()
Genieten buiten A'dam. Dat is als zeggen dat hondenstront prima te vreten is met een beetje peterselie
.
![]()
Kijk echte meisjes op zoek naar zichzelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Juminelle het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk gewoon geen zin hebt om uit te gaan!?
Ik word een huismus
Dafuqik kan nog steeds niet geloven hoe dom sommige zijn
![]()
![]()
Er zijn hier mannen dus er wordt voetbal gekekenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Kijk echte meisjes op zoek naar zichzelf.
Dafuqik kan nog steeds niet geloven hoe dom sommige zijn
Ik word gebasht in mijn eigen huis
Gheheh aahhw. Jammer wel, ik lach me echt doodquote:Op donderdag 5 april 2012 21:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er zijn hier mannen dus er wordt voetbal gekeken
Ik word gebasht in mijn eigen huis
Maar je gaat ook niet uit zo?![]()
![]()
Ik ga het morgen wel terugkijkenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheh aahhw. Jammer wel, ik lach me echt dood
Maar je gaat ook niet uit zo?
En ik ga wel hoor, ik heb alleen niet veel zin nu maar dat komt straks wel als ik eenmaal los aan het gaan ben
Haha en terecht, vieze lapohunter.quote:
Anywayz BraboBritt met haar blauwe haar
Heaven is a place on earth with you![]()
Hey maar ik was niet eens aan het lapohuntenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha en terecht, vieze lapohunter.
Anywayz BraboBritt met haar blauwe haarMaar hoezo slotje dan
![]()
![]()
Denk gewoon een foutjequote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey maar ik was niet eens aan het lapohuntenMaar hoezo slotje dan
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Huh?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nu weer een lapohunter?Wat ben jij toch een achterlijke kut.
Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pff, *popcorn en cola weer wegstoptThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ok, relaxquote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Had al op edit gedrukt. Dacht dat het over mij ging.Heaven is a place on earth with you![]()
Met moeitequote:
Morgen naar ItaliaaaaaaaaI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Cudderquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Loopt facebook bij jullie ook zo te kutten met vastlopen steedsI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Met moeite
Morgen naar Italiaaaaaaaa
En nu ga ik me heerlijk misdragen
Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet. Het is een nacht, die wordt bezongen in het mooiste lied. Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. Maar vannacht beleef ik hem met jouuuuuu.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:29 schreef junamii het volgende:
Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet. Het is een nacht, die wordt bezongen in het mooiste lied. Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. Maar vannacht beleef ik hem met jouuuuuu.![]()
![]()
Ah deze man kent zijn woorden. Restecpquote:
ik heb een fucking dikke kapsalon net op en wel meer na tig maanden, lekker nachtje baggeren hoort te kunnen.
Feyenoord Rotterdam![]()
weet je wat fucked up is,
als je alleen thuis bent laat ik altijd van die geluidloze en stinkende pufjes waar ik niets aan heb aangezien niemand de slachtoffer is, alleen als ik bij mensen zijn zijn ze luidruchtig kkzooi
Feyenoord Rotterdam![]()
Die tot nu toe uitblijft.
Daar heb ik pas een hekel aan, rufu's die noodgedwongen moeten uitblijven voor je ze kan releasenquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:47 schreef o.us het volgende:
weet je wat fucked up is,
als je alleen thuis bent laat ik altijd van die geluidloze en stinkende pufjes waar ik niets aan heb aangezien niemand de slachtoffer is, alleen als ik bij mensen zijn zijn ze luidruchtig kkzooi.
![]()
Klaar, morgen na werk kom ik Dönercity binnen en pop ik dezequote:!
![]()
Genieten dit, ga 'm gewoon weer kijken
.
![]()
Deze manquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sowieso is persian veel lekkerder dan marokkaans voedsel![]()
![]()
![]()
![]()
Baasquote:logisch je bent er mee opgegroeid, net als ik met marokkaans voedselquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sowieso is persian veel lekkerder dan marokkaans voedsel
maar 1 ding hebben ze overeen, beide zijn erg te pruimen
Feyenoord Rotterdam![]()
niet bij mij couscous etenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:02 schreef Sala-adin het volgende:
Eerlijk, toen ik voor eerst couscous had geproefd leek net of ik een hap zand in mijn mond namw
faalhaas
Feyenoord Rotterdam![]()
Maar bruur, mocro matties en neger matties die eten van mijn mams hebben gegeten die zweren er echt bijquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Baas
[..]
logisch je bent er mee opgegroeid, net als ik met marokkaans voedsel
maar 1 ding hebben ze overeen, beide zijn erg te pruimen![]()
![]()
cholo kebab bruurquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar bruur, mocro matties en neger matties die eten van mijn mams hebben gegeten die zweren er echt bij
zevende hemelFeyenoord Rotterdam![]()
Ghehehe ik lig ook al in bedquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, martel mezelf gewoon met dit
Dilemma alweer, opstaan en iets te eten pakken of gewoon blijven liggen![]()
Ik heb nog een beetje Bastani in mijn vriezerquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:07 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe ik lig ook al in bed
Dilemma alweer, opstaan en iets te eten pakken of gewoon blijven liggen![]()
![]()
Ik kom NU naar je toequote:Op vrijdag 6 april 2012 02:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje Bastani in mijn vriezer![]()
![]()
Ik heb vroeger toen ik 10 was enkele lessen gevolgd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Kan jij het ook niet lezen/schrijven?
De alom bekende zinnen als ''Baba aab dad'' etc geleerdMaar ben er niet verder mee gegaan
![]()
![]()
de shahada. is een islamitisch gezegde, vind je ook terug op de saudische vlag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RAWR. Vind ik leuk. Wat staat er?Feyenoord Rotterdam![]()
Kill, wanneer je het eet moet je pas pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kill, wat is dat voor koeievlaai.
![]()
![]()
Ela Hayawanquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:11 schreef o.us het volgende:
kkzooi heb net een grote kapsalon op met extra doner en heb alweer honger![]()
![]()
Ah, interesting, dank u.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef o.us het volgende:
[..]
de shahada. is een islamitisch gezegde, vind je ook terug op de saudische vlag.Dit is de derde keer dat ik je dit zie posten. Je weet wat dit betekent hè? Driemaal is scheepsrecht, nu moet je het voor me maken.quote:
full stops and exclamation marks![]()
ik weet het goed gemaakt. als er ooit een meet komt maak ik speciaal bastilla voor jullie.
Feyenoord Rotterdam![]()
Bastilla is spang jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:13 schreef o.us het volgende:
ik weet het goed gemaakt. als er ooit een meet komt maak ik speciaal bastilla voor jullie.
![]()
![]()
Baba aab dad ghehehequote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toen ik 10 was enkele lessen gevolgd.
De alom bekende zinnen als ''Baba aab dad'' etc geleerdMaar ben er niet verder mee gegaan
ik heb ergens nog van die kinderboeken waar ik het uit kan leren, maar ben te lui/geen zin meer in nu.
Ik kan m'n naam wel schrijven
En tevens, delen die bastani gemenerd![]()
![]()
boh, mijn ma maakt altijd de spangste bastilla ever. extra veel kip en amandelen terwijl andere mocro's fucking gierig met de kip doen. fucking sweetquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb een zilveren ketting/hanger met m'n naam in het Arabisch.quote:![]()
Donder met niggers!quote:Laat me bij je komen chillen danquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:16 schreef o.us het volgende:
[..]
boh, mijn ma maakt altijd de spangste bastilla ever. extra veel kip en amandelen terwijl andere mocro's fucking gierig met de kip doen. fucking sweet![]()
![]()
Kankerterroristen.
En mike. ging jij niet chillen ipv autisten?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Jullie komen dichter bij Afrika vandaan dan ikquote:.
Ik ben al terug dude, morgen 10:30 werkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:21 schreef Chocolatebear het volgende:
En mike. ging jij niet chillen ipv autisten?.
![]()
Je komt er uit zelfs, verrader.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jullie komen dichter bij Afrika vandaan dan ik.
ik heb een zilveren ketting met de marokkaanse sterquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb een zilveren ketting/hanger met m'n naam in het Arabisch.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 06-04-2012 02:23:02 ]Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: