SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!All good things are wild and free.![]()
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk gewoon geen zin hebt om uit te gaan!?
Ik word een huismus
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Boerinnen
Overigens ben ik weg. Een fijne dondernacht, sletjes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
deze man lkr sletjes schure togquote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Boerinnen
Overigens ben ik weg. Een fijne dondernacht, sletjes.Deathlift or Die.![]()
Genieten buiten A'dam. Dat is als zeggen dat hondenstront prima te vreten is met een beetje peterselie
.
![]()
Kijk echte meisjes op zoek naar zichzelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Juminelle het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk gewoon geen zin hebt om uit te gaan!?
Ik word een huismus
Dafuqik kan nog steeds niet geloven hoe dom sommige zijn
![]()
![]()
Er zijn hier mannen dus er wordt voetbal gekekenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Kijk echte meisjes op zoek naar zichzelf.
Dafuqik kan nog steeds niet geloven hoe dom sommige zijn
Ik word gebasht in mijn eigen huis
Gheheh aahhw. Jammer wel, ik lach me echt doodquote:Op donderdag 5 april 2012 21:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Er zijn hier mannen dus er wordt voetbal gekeken
Ik word gebasht in mijn eigen huis
Maar je gaat ook niet uit zo?![]()
![]()
Ik ga het morgen wel terugkijkenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheh aahhw. Jammer wel, ik lach me echt dood
Maar je gaat ook niet uit zo?
En ik ga wel hoor, ik heb alleen niet veel zin nu maar dat komt straks wel als ik eenmaal los aan het gaan ben
Haha en terecht, vieze lapohunter.quote:
Anywayz BraboBritt met haar blauwe haar
Heaven is a place on earth with you![]()
Hey maar ik was niet eens aan het lapohuntenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha en terecht, vieze lapohunter.
Anywayz BraboBritt met haar blauwe haarMaar hoezo slotje dan
![]()
![]()
Denk gewoon een foutjequote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey maar ik was niet eens aan het lapohuntenMaar hoezo slotje dan
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Huh?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nu weer een lapohunter?Wat ben jij toch een achterlijke kut.
Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pff, *popcorn en cola weer wegstoptThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ok, relaxquote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Had al op edit gedrukt. Dacht dat het over mij ging.Heaven is a place on earth with you![]()
Met moeitequote:
Morgen naar ItaliaaaaaaaaI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Cudderquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Loopt facebook bij jullie ook zo te kutten met vastlopen steedsI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Tof!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Met moeite
Morgen naar Italiaaaaaaaa
En nu ga ik me heerlijk misdragen
Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet. Het is een nacht, die wordt bezongen in het mooiste lied. Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. Maar vannacht beleef ik hem met jouuuuuu.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:29 schreef junamii het volgende:
Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet. Het is een nacht, die wordt bezongen in het mooiste lied. Het is een nacht waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou. Maar vannacht beleef ik hem met jouuuuuu.![]()
![]()
Ah deze man kent zijn woorden. Restecpquote:
ik heb een fucking dikke kapsalon net op en wel meer na tig maanden, lekker nachtje baggeren hoort te kunnen.
Feyenoord Rotterdam![]()
weet je wat fucked up is,
als je alleen thuis bent laat ik altijd van die geluidloze en stinkende pufjes waar ik niets aan heb aangezien niemand de slachtoffer is, alleen als ik bij mensen zijn zijn ze luidruchtig kkzooi
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: