Neenquote:
Bij de Vissersbuurt achter die flats bij de Huissensestraat ter hoogte van de Texaco (die is nu inmiddels al weg tho).quote:
Oh dat is best dichtbijquote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij de Vissersbuurt achter die flats bij de Huissensestraat ter hoogte van de Texaco (die is nu inmiddels al weg tho).
Niet te verwarren met 'tough' en "thug" uiteraardquote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Komt van het Engelse woord 'though'
Hehe, eerst woonde ik in Malburgen en Lot in de spijkerbuurt. (toch Lot?) En toen ging ik verhuizen naar de spijkerbuurt en kwam lot wonen in Malburgen. Waar woonde jij ook alweer Jumi? Bij mij was dat 2 jaar terug, tot afgelopen juli dat ik daar gewoond heb.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat? In Malburgen? Had ik je nou verteld dat ik ook gewoon een paar honderd meter achter je heb gewoond? Weet niet of dat op hetzelfde moment was als dat jij daar woonde tho.
True maar ik kan me tenminste wel door krio laten neuken zonder dat het leeftijdsverschil te nasty isquote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee hij is echt weg.Maar he, jij bent echt al achterlijk oud he. Toen jij er werkte moest je dat ding zeker helemaal aanzwengelen en shit.
Props voor jouquote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
TT aangepast props voor mij
leg faraoswag eens uitjij kwam toch niet uit Egypte
Nope. Zeker niet omdat ik Engels geefquote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet te verwarren met 'tough' en "thug" uiteraard
Dan woonde je echt achter mijquote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij de Vissersbuurt achter die flats bij de Huissensestraat ter hoogte van de Texaco (die is nu inmiddels al weg tho).
Idd, als ik een ijsje wil eten met mijn prooi doe ik datquote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
een killerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Straks ben ik wel 8587373638958473 x langs een aantal van jullie heen gelopen destijds.. Eng hoorquote:
Ik ook hoor. Heb het al ondervonden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True maar ik kan me tenminste wel door krio laten neuken zonder dat het leeftijdsverschil te nasty is
Was het lekker?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope. Zeker niet omdat ik Engels geef![]()
Klopt!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, eerst woonde ik in Malburgen en Lot in de spijkerbuurt. (toch Lot?) En toen ging ik verhuizen naar de spijkerbuurt en kwam lot wonen in Malburgen. Waar woonde jij ook alweer Jumi? Bij mij was dat 2 jaar terug, tot afgelopen juli dat ik daar gewoond heb.
Ik wil ook een bad.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef Adolecens het volgende:
Weekend! Lekker in bad zittend en de koffie komt er zo aan
Dat is echt heel dichtbij jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan woonde je echt achter mijKon ik zo je straat in kijken. Ik woonde op 129 in de Huissensestraat, paar van die hoge flats.
Wij hebben een bad, maar ik pas er niet normaal inquote:
quote:
Hoe ik erop kom dat je niet uit Egypte zou komen? Of snap ik t nietquote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Props voor jou
Hoe kom je daar op?
Deze is 12x harder.quote:
Malburgen was idd best wel een ghetto jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt heel dichtbij jaIk woonde er niet op dat moment hoor.
Wel tof, Malburgen ghetto bitches hier op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe ik erop kom dat je niet uit Egypte zou komen? Of snap ik t niet![]()
Whehe, ik merk dat ik het echt veel te vaak zeg jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet 'tho™' zeggen, registered trademark by Jumi.
bad things happenquote:
Moet wel zeggen dat ik er veel fijner woon, voel me er een stuk veiliger ook al woon ik tegenover een coffeeshop en je zult denken dat je dan juist overlast hebt.quote:
hahaha ja die ken ik, die is geniaal. Maar dat ding duurt 10 uur ..quote:
Cookie thoughquote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik merk dat ik het echt veel te vaak zeg ja
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Malburgen was idd best wel een ghetto jaIk vond het daar ook wel tof eigenlijk. Heb nooit last gehad van die tokkies daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja ik vind Malburgen ook verschrikkelijk maar onze wijk is nog wel leukquote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik er veel fijner woon, voel me er een stuk veiliger ook al woon ik tegenover een coffeeshop en je zult denken dat je dan juist overlast hebt.Vond Malburgen verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Heb het al ondervonden.
quote:
Viel mee op zich, maar wel paar x gehad dat er een steen door de ruiten vloogquote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vond het daar ook wel tof eigenlijk. Heb nooit last gehad van die tokkies daar
Komt omdat jij altijd mensen zat te stangen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viel mee op zich, maar wel paar x gehad dat er een steen door de ruiten vloog![]()
Praktisch buren.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh ja ik wist dat niet
Ik kom uit Brabant, aangenaam
Ik vond die zachte G echt NIET opwindend.quote:
Stil nouquote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt omdat jij altijd mensen zat te stangen.
Kom hier in bad!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij hebben een bad, maar ik pas er niet normaal in
Gaarnequote:
Goedenavondquote:
Toen ik daar woonde werd er in het huis achter mij een handgranaat naar binnen gegooid. Ging ik buiten kijken lag die man daar dood op straat terwijl zijn ingewanden over de stoep gespreid lagenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viel mee op zich, maar wel paar x gehad dat er een steen door de ruiten vloog![]()
Ja jij woont net in een fijn blok. Maar ga je meer richting Jan Linders word het weer ruk.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik vind Malburgen ook verschrikkelijk maar onze wijk is nog wel leukIk zou zeker niet in Oost willen wonen of verder naar het zuiden in West
Hahahaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Maisnon het volgende:
L0t ik móet echt die shampoo en conditioner hebben, mn haar is zo veel beter nu
Weet je hoe duur het stiekem is?
Gewoon op z'n gezicht zitten tochquote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vond die zachte G echt NIET opwindend.
Whut?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ik daar woonde werd er in het huis achter mij een handgranaat naar binnen gegooid. Ging ik buiten kijken lag die man daar dood op straat terwijl zijn ingewanden over de stoep gespreid lagen
watquote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ik daar woonde werd er in het huis achter mij een handgranaat naar binnen gegooid. Ging ik buiten kijken lag die man daar dood op straat terwijl zijn ingewanden over de stoep gespreid lagen
Ja maar doe jij er ook niet korter mee met je superintensief haarwas schemaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HahahaNou volgens mij zijn ze allebei iets van 8,50 ofzo, wel echt kneiterduur
Wtf serieus?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, halverwege bij de Snoekstraat daarquote:
8,50 is toch niet duur voor shampoo?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HahahaNou volgens mij zijn ze allebei iets van 8,50 ofzo, wel echt kneiterduur
Ja idd, kutbuurtquote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jij woont net in een fijn blok. Maar ga je meer richting Jan Linders word het weer ruk.
Beertjequote:
MOET ZE DAN ZO TYPEN?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij moet je harder praten .. de monitor staat te zacht![]()
![]()
Je verzonnen verhaal klopt niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, halverwege bij de Snoekstraat daar
Uhmm jawelquote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar doe jij er ook niet korter mee met je superintensief haarwas schema
Heb jij in allemaal van dat soort obscure plaatsjes gewoond?!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Dqod het volgende:
Rijkerswoerd was chiller wat dat betreft vond ik
ja lekker ...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef Adolecens het volgende:
En de catering brengt de koffie net langs
Watquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je verzonnen verhaal klopt niet.
Ja dat heb ik ook gehoord, was net voor dat ik er kwam wonen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wtf serieus?
Ik hoorde wel eens van mijn ex dat, voor ik daar kwam, er eens een schietpartij was geweest ook in die straat waar wij woonden
Dat was een gedeelte van Arnhem ehquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb jij in allemaal van dat soort obscure plaatsjes gewoond?!
Er wordt een granaat naar binnen gegooid waarna jij constateert dat er een man opgereten buiten ligt.quote:
Nou ik vind dat best wel duur hoor, gebruik nu die simpele gele fles van Palmolive van 1,80 ofzo, daar ben ik eigenlijk best tevreden overquote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
8,50 is toch niet duur voor shampoo?
Zou best kunnen, is iig al ff geledenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord, was net voor dat ik er kwam wonen.Die flats zijn nu plat gegooid. In die wijk staan nu nieuwe huizen en die zijn best leuk
Palmolive is sexyquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou ik vind dat best wel duur hoor, gebruik nu die simpele gele fles van Palmolive van 1,80 ofzo, daar ben ik eigenlijk best tevreden over
Wou een vriendin een keer verrassen, kocht ik die John Frieda shit. Ook een rib uit m'n lijfquote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
8,50 is toch niet duur voor shampoo?
Heb je in ieder geval wel geneukt?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een vriendin een keer verrassen, kocht ik die John Frieda shit. Ook een rib uit m'n lijf.
Wie zegt dat mij een lang leven beschoren is?quote:
Nee, ik zei het voor den gaRpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja, weet ik veelquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was een gedeelte van Arnhem eh
Een obscuur plaatsje maar![]()
Welk merk is het dan? Ik heb bij Salon B wat proefjes mee gekregen en die shampoo heb ik nu gekocht 17 euries.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou ik vind dat best wel duur hoor, gebruik nu die simpele gele fles van Palmolive van 1,80 ofzo, daar ben ik eigenlijk best tevreden over
Dank je.. K moet ook alles uitleggen/verantwoordenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef remi1986 het volgende:
nou jongens niet allemaal fappen op een fles palmolive .. dat bedoelt ze niet
Wel een aanrader idd, JF = gegarandeerd pussy.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval wel geneukt?
Vertelquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je verzonnen verhaal klopt niet.
Haha woensel moet idd erg zijn, volgens "verhalen"quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Ik heb in Eindhoven ook in n slechte buurt gewoond, woensel west, tussen de hoeren
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie zegt dat mij een lang leven beschoren is?
[..]
Nee, ik zei het voor den gaRpja, weet ik veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb weinig aan shampoo he
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
zolang je maar scheert is het goedquote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie zegt dat mij een lang leven beschoren is?
Dure hoer.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel een aanrader idd, JF = gegarandeerd pussy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |