Neenquote:
Bij de Vissersbuurt achter die flats bij de Huissensestraat ter hoogte van de Texaco (die is nu inmiddels al weg tho).quote:
Oh dat is best dichtbijquote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij de Vissersbuurt achter die flats bij de Huissensestraat ter hoogte van de Texaco (die is nu inmiddels al weg tho).
Niet te verwarren met 'tough' en "thug" uiteraardquote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Komt van het Engelse woord 'though'
Hehe, eerst woonde ik in Malburgen en Lot in de spijkerbuurt. (toch Lot?) En toen ging ik verhuizen naar de spijkerbuurt en kwam lot wonen in Malburgen. Waar woonde jij ook alweer Jumi? Bij mij was dat 2 jaar terug, tot afgelopen juli dat ik daar gewoond heb.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat? In Malburgen? Had ik je nou verteld dat ik ook gewoon een paar honderd meter achter je heb gewoond? Weet niet of dat op hetzelfde moment was als dat jij daar woonde tho.
True maar ik kan me tenminste wel door krio laten neuken zonder dat het leeftijdsverschil te nasty isquote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee hij is echt weg.Maar he, jij bent echt al achterlijk oud he. Toen jij er werkte moest je dat ding zeker helemaal aanzwengelen en shit.
Props voor jouquote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
TT aangepast props voor mij
leg faraoswag eens uitjij kwam toch niet uit Egypte
Nope. Zeker niet omdat ik Engels geefquote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet te verwarren met 'tough' en "thug" uiteraard
Dan woonde je echt achter mijquote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij de Vissersbuurt achter die flats bij de Huissensestraat ter hoogte van de Texaco (die is nu inmiddels al weg tho).
Idd, als ik een ijsje wil eten met mijn prooi doe ik datquote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
een killerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Straks ben ik wel 8587373638958473 x langs een aantal van jullie heen gelopen destijds.. Eng hoorquote:
Ik ook hoor. Heb het al ondervonden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True maar ik kan me tenminste wel door krio laten neuken zonder dat het leeftijdsverschil te nasty is
Was het lekker?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nope. Zeker niet omdat ik Engels geef![]()
Klopt!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, eerst woonde ik in Malburgen en Lot in de spijkerbuurt. (toch Lot?) En toen ging ik verhuizen naar de spijkerbuurt en kwam lot wonen in Malburgen. Waar woonde jij ook alweer Jumi? Bij mij was dat 2 jaar terug, tot afgelopen juli dat ik daar gewoond heb.
Ik wil ook een bad.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef Adolecens het volgende:
Weekend! Lekker in bad zittend en de koffie komt er zo aan
Dat is echt heel dichtbij jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan woonde je echt achter mijKon ik zo je straat in kijken. Ik woonde op 129 in de Huissensestraat, paar van die hoge flats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |