Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Maandban voor SBquote:
Is dat geen kluski?quote:
Aha, nog nooit gegetenquote:
Okugo uit de MLSquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Wat is voor jullie de meest scorende CM/CDM en wat voor gemiddelde heeft hij (online uiteraard)? Ben ik wel benieuwd naar
Bij mij hebben de meeste middenvelders echt een kutgemiddelde..Sneijder heeft 15 uit 110 ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Okugo uit de MLS5 uit 30
of Jermaine Jones, loopt 3 uit 5
Mijn cola wat doe jequote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Joodnl het volgende:
Wat een goal...
Wist niet of deze al geshowd was hier... maar wilde jullie deze niet ontnemen :p
Nope, helemaal niets bijgewerktquote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef DutchSL het volgende:
Als je een IF of UP laat invallen gaat er geen contract van af toch? Maar worden zijn goal/wedstrijd statistieken wel bijgewerkt ?
Dus attribute cards gaan niet weg als je een UP/IF wisselt in de wedstrijd?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets bijgewerkt
Voordeel: fitness en contracts en attribute cards
Nadeel: stats
Het was Modric bij mijn Joegoslaven (die liep ongeveer 30 op 60, eerst 3-4-1-2 en later 5-2-1-2), maar dat team heb ik verkocht.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Wat is voor jullie de meest scorende CM/CDM en wat voor gemiddelde heeft hij (online uiteraard)? Ben ik wel benieuwd naar
Toen ik nog met Bale - Ba - Valencia voorin speelde was Gerrard mijn meest scorende CM.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Als je hem in laat vallen niet nee, daarom hebben veel kneusjes (en Toefjesquote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus attribute cards gaan niet weg als je een UP/IF wisselt in de wedstrijd?
Misschien is de kaart slechter geworden sinds hij meer in packs zitquote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen ik nog met Bale - Ba - Valencia voorin speelde was Gerrard mijn meest scorende CM.
33 goals in 200 wedstrijden ofzo maar sinds ik mijn team had veranderen is hij nooit meer de oude geworden.
Aaaahhh! Dit maakt een heleboel duidelijk...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je hem in laat vallen niet nee, daarom hebben veel kneusjes (en Toefjes) hun bank vol zitten met UP/IF spelers met attribute kaartjes
Of misschien ben ik wel slecht geworden....quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is de kaart slechter geworden sinds hij meer in packs zit
In skillen niet toch, maar daar heb je weinig aan bij Gerrardquote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of misschien ben ik wel slecht geworden....
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Joodnl het volgende:
Wat een goal...
Wist niet of deze al geshowd was hier... maar wilde jullie deze niet ontnemen :p
Zo ff clubs?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
IK WIL BEST REVANCHE ALS JIJ DAT GOED VINDT...
Ke lama ga ma tegen pascal
Erger, wel beter in fifa trouwens.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat neefje van VDM lijkt wel net zo erg als VDM zelf
Waarom zet je in godsnaam in op dat soort wedstrijden?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:53 schreef Joodnl het volgende:
Zooooo... we hebben maar weer eens ingezet op een weddenschapje....
Vanmiddag helaas wat geld verloren door slecht voetballende dames![]()
Maar wel wat gewonnen door Deense mannen
Heb je nog een reden om iets om die uitslagen te gevenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:23 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Waarom zet je in godsnaam in op dat soort wedstrijden?
Wel wanneer je er geld op inzet lijkt me he chef..quote:Op donderdag 5 april 2012 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je nog een reden om iets om die uitslagen te geven
Hij mag langer dan jou afblijven.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat neefje van VDM lijkt wel net zo erg als VDM zelf
Deze snap ik nietquote:
Gerrardquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Mensen voor homo uitschelden terwijl je net zegt dat je 2 vaders hebt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje debielen op FUT
Ik stuur: sweaty cunt
Hij stuurt: your mum has a sweaty cunt after i fucked her
Ik stuur: too bad i have 2 dads, u homo
Hij stuurt: how can he give birth to you
Ik moest hem op de een of andere manier dissenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mensen voor homo uitschelden terwijl je net zegt dat je 2 vaders hebt.
Omdat het lekker aan kan tikken....quote:Op donderdag 5 april 2012 19:23 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Waarom zet je in godsnaam in op dat soort wedstrijden?
Toen ik nog een Eredivisieteam had, Overtoom als RCM 20 uit 100 ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje debielen op FUT
Ik stuur: sweaty cunt
Hij stuurt: your mum has a sweaty cunt after i fucked her
Ik stuur: too bad i have 2 dads, u homo
Hij stuurt: how can he give birth to you
Bij mij is het Di Natale. Geef die man de bal en hij sprint richting t goal en knalt m er inquote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
GerrardOp RCM ruim 1 op 2. 60 wedstrijden. Verder lopen de meesten zo'n 1:4 of 1:5. IF Fer 9 uit 25.
Ik moest er ook om lachenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moest hem op de een of andere manier dissen
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij verwacht dat 'ie een positief berichtje stuurt als jij begint met zo'n bericht?
Ja klopt, zat de heletijd berichten over en weer te sturenquote:
Ik lees het altijd als "Jo" op zn nederlands. En dan moet ik meteen denken aan sugar lee hooper.. Joo met de banjoquote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118754305
Voor wie nog twijfelt aan het afstandschot van Jo
Okeeequote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik lees het altijd als "Jo" op zn nederlands. En dan moet ik meteen denken aan sugar lee hooper.. Joo met de banjo
Fellaini knikt bij mij best veel corners binnen en kan ook wel redelijk knallen. Curve is wel brak bij hem.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Toen ik nog een Eredivisieteam had, Overtoom als RCM 20 uit 100 ofzo.
Daarna Bradley en Ibarbo met beide 15 uit 50.
Nu Fetfatzidis met 1 uit 3. Maar die komt op de ene op andere manier altijd erg veel mee naar voren. Al een paar leuke skillmoves mee gedaan door gewoon aan de knoppen te draaien. Dus ik denk dat hij wel een goed gemiddelde gaat krijgen.
Fellaini heeft in 50 wedstrijden pas 1 goal.
Wedden op Sport #1318 Wedden is alleen voor intelligente mensen!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef Joodnl het volgende:
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
FC Magdeburg - VfL Wolfsburg II Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
'
2,45 5-4-12
'
VFC Plauen - Berlin Ankaraspor Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
'
3,10 5-4-12
'
Je weddenschap: tweevoudig ¤ 2,00 7,60 0 / 2 Lopend
http://www.livescore.in/nl/duitsland/
Sta er goed voor
Dit was alleen voor iemand die reageerde op mij... ga niet meteen piepen met een linkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wedden op Sport #1318 Wedden is alleen voor intelligente mensen!
oh zo bedoelde ik het helemaal niet, meer dat er een reeks op FOK is waar ik zelf ook in postquote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dit was alleen voor iemand die reageerde op mij... ga niet meteen piepen met een link
Owwwwwwwwwwww...excuses voor mijn reactie danquote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh zo bedoelde ik het helemaal niet, meer dat er een reeks op FOK is waar ik zelf ook in post
Ik was alleen te lui om meer te typen
Vaak ben ik wel een botte lul, dus ik neem het je niet kwalijkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwww...excuses voor mijn reactie dan
Hahahaha
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaak ben ik wel een botte lul, dus ik neem het je niet kwalijk
Tim, kan je dat team eens posten met Ronaldo? Ik heb namelijk zelfde voorhoede en bij mij lopen alle 3 beter dan 1 op 1quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Mijn bazenteam heeft sowieso wel zieke gemiddeldes..C-Ron, Benzema en Hulk lopen allemaal ongeveer 1 op 1 en 2 van de 3 middenvelders lopen 1 op 3 en dan koppen de verdedigers ook nog flink wat binnen
Corners heb ik Kompany voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fellaini knikt bij mij best veel corners binnen en kan ook wel redelijk knallen. Curve is wel brak bij hem.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Erger, wel beter in fifa trouwens.
Cordoba is 1,73. Ik zou daar Lucio neerzetten. En als je een klein budget hebt Caceres.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jgk5ZoC4bdg3T
totaal niet origineel nee, maar speelt wel lekker. heb nog 60k over, wie vervangen voor wie?
Ik heb vandaag 1 wedstrijd met mijn Fransen uitgespeeld en dat was 8-1 gewonnen, de overige 6 quitte de tegenstander voor rust alquote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
"Je tegenstander heeft de wedstrijd verlaten."
http://www.futhead.com/12/squad/132059quote:Op donderdag 5 april 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tim, kan je dat team eens posten met Ronaldo? Ik heb namelijk zelfde voorhoede en bij mij lopen alle 3 beter dan 1 op 1
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie heeft er nog een account met 5k oid om een autobuyer op te testen?
Als 'ie werkt post ik hem hier
Hij wil stats zien denkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/132059
Speel op dit moment zonder Chiellini en Buffon (met Cech + Luiz) ivm dat 2 league toernooi.
Graagquote:
Wat zijn we weer aardigquote:Op donderdag 5 april 2012 20:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik hoop dat je een ban krijgt!
Had precies hetzelfde, wat een wereldgoal van die vent hahaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Omdat het lekker aan kan tikken....![]()
Maar zet ook gewoon in op wedstrijden van vanavond hoor...
Was alleen bijna gisteren me inleg kwijt, maar Meireiles redde me hachie
Voor autobuyen?quote:
Beide 0-1 gebleven...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef Joodnl het volgende:
FC Magdeburg - VfL Wolfsburg II Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
'
2,45 5-4-12
'
VFC Plauen - Berlin Ankaraspor Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
'
3,10 5-4-12
'
Je weddenschap: tweevoudig ¤ 2,00 7,60 0 / 2 Lopend
http://www.livescore.in/nl/duitsland/
Sta er goed voor
Nu ga ik weer twijfelenquote:
Doe gewoon, maak een tweede account aan en zet daar 5K op. En kijk of het werkt!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu ga ik weer twijfelen
Toch maar niet doen?
Als het geen virus is zou ik het gewoon doen. EA boeit het geen reet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu ga ik weer twijfelen
Toch maar niet doen?
als je iemand anders zijn account gebruikt kunnen die account en zijn hoofdaccount geband wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu ga ik weer twijfelen
Toch maar niet doen?
Hoofdaccount ookquote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je iemand anders zijn account gebruikt kunnen die account en zijn hoofdaccount geband worden
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hcUrvWKRbdg5pquote:
Toch maar Fernandez st trouwensquote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/376365
Eredivisie 4-3-2-1, iemand suggesties?
Van Aanholt LB, Oar LW, Verhoek RW, Anderson RCM. En ik zou Altidore in de spits gooien!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Duuc-nl het volgende:
Van Aanholt is toch een LB?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van Aanholt RB, Oar LW, Verhoek RW, Anderson RCM. En ik zou Altidore in de spits gooien!
flikker op kent je lult poep.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van Aanholt RB, Oar LW, Verhoek RW, Anderson RCM. En ik zou Altidore in de spits gooien!
3-5-2 is de meest verdedigende formatie in FIFA imo. Altijd kutwedstrijden met in de praktijk 5 tot 7 at the back (afhankelijk van de workrates). Die CDM's staan echt vlak voor de verdediging, hele as staat bombol. Altijd 60% balbezit of meer voor mij als ik er tegen speel, altijd kutwedstrijdenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef Confetti het volgende:
Is 3-5-2 eigenlijk een goede formatie? Op het EA forum is het erg populair geworden de laatste paar weken.
Van 3-4-2-1 werd ik helemaal gek op het middenveld. Zelfs de grootste sukkel kon de bal makkelijk rondtikken.
Ja, ik bedoelde LB Van Aanholt.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Als het niet per se Eredivisie moet zijn zou ik voor Castaignos in de spits gaan. Wat een fenomeen
En verder van wat detennismaster zegt: Aanholt LB (niet RB) en Andersson op het middenveld.
Cabral is wel 100 keer beter dan Oar though. Imo is Beerens de beste RW, Verhoek op 2.
Ok, toch maar eens proberenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 is de meest verdedigende formatie in FIFA imo. Altijd kutwedstrijden met in de praktijk 5 tot 7 at the back (afhankelijk van de workrates). Die CDM's staan echt vlak voor de verdediging, hele as staat bombol. Altijd 60% balbezit of meer voor mij als ik er tegen speel, altijd kutwedstrijden
http://www.futhead.com/12/squad/376481quote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Duuc-nl het volgende:
zo zou je het moeten doen ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/376481
Zo zou je het kunnen doen.
Wrong Beerensquote:Op donderdag 5 april 2012 21:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/376481
Zo zou je het kunnen doen.
Huh? Ben je er helemaal bij?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wrong Beerens
Verder klopt hij ja. Ik heb zelf Overtoompje en Andersson andersom staan.
thxquote:Op donderdag 5 april 2012 21:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Huh? Ben je er helemaal bij?
Ik had op de verkeerde link geklikt, dat was van iemand met een gold Beerensquote:Op donderdag 5 april 2012 21:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Huh? Ben je er helemaal bij?
Ik wil snel antwoord!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had op de verkeerde link geklikt, dat was van iemand met een gold Beerens
En je hoeft niet iedere post die aan mij is gericht ook te dm'en hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, dat ik niet op inzet had gedrukt.quote:
quotering was 1,45.. maarja als psv wint heb ik die quotering van 6,0 binnenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jammer, dat ik niet op inzet had gedrukt.
Ja, maar het was dus 1,81 met Barca erbij.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
quotering was 1,45.. maarja als psv wint heb ik die quotering van 6,0 binnen
Nee hoor, tegen Udine stonden we ook 2-0 achter. Valencia heeft geen di Natale, en wij staan nu in tegenstelling tot Udinese-AZ nog met 11 man.quote:
Ja, Alexis Sanchez.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef Coenehv het volgende:
Is er weer een nieuwe pricefix geweest?
Valencia heeft wel Soldado.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Udine stonden we ook 2-0 achter. Valencia heeft geen di Natale, en wij staan nu in tegenstelling tot Udinese-AZ nog met 11 man.
wat is de aggregate nu dan? Ik ben lui, sorryquote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Udine stonden we ook 2-0 achter. Valencia heeft geen di Natale, en wij staan nu in tegenstelling tot Udinese-AZ nog met 11 man.
Ik word altijd redelijk pissed als de tegenstander scoort hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3-2 Valenciaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is de aggregate nu dan? Ik ben lui, sorry
Ik ben vooral trots dat ze er staan. Na alles wat er gebeurd is sinds het Scheringa-debacle is elk mooi moment meegenomen. In de eredivisie ben ik wel fanatieker, dit is meer genieten. Bij een 3-0 is het wel voorbij, het is te hopen dat Valencia op 2 gedachtes gaat hinken, dan hebben we nog een kansje.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik word altijd redelijk pissed als de tegenstander scoort hoor
En eerlijkheidshalve hoop ik dat Soldado ook nog scoort....Sorry Toef.....quote:
Hij mag de 5-6 maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Joodnl het volgende:
[..]
En eerlijkheidshalve hoop ik dat Soldado ook nog scoort....Sorry Toef.....![]()
![]()
Win er dan 20,- mee
handelen is wel een handige manier.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik lees hier al oaar dagen mee, ik denk maak ook maar is een account aan!
Als jullie gaan pricefixxen oid, wil ik best meedoen(geen taiwo's)
Maar ik vroeg me af, wat is een fijne manier om geld te verdienen op fut, had een manier maar die lukt sinds een paar dagen niet meer. Ik zoek dus een nieuwe.
Ik speel trouwens op ps3(weet niet of dit belangrijk is).
In de openingspost staat een goede trading tip. Op die manier handel ik zelf al 2 jaar, werkt prima.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
Ik lees hier al oaar dagen mee, ik denk maak ook maar is een account aan!
Als jullie gaan pricefixxen oid, wil ik best meedoen(geen taiwo's)
Maar ik vroeg me af, wat is een fijne manier om geld te verdienen op fut, had een manier maar die lukt sinds een paar dagen niet meer. Ik zoek dus een nieuwe.
Ik speel trouwens op ps3(weet niet of dit belangrijk is).
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-04-2012 om 19:46:49JaJa heerlijk thuis sla met lamskoteletjes gemaakt🍴 #waslekker Straks Fifa Ultimate Team en daarna film kijken.! Iemand een aanrader? #thnx reageer retweet
wie wil er nou tegen die klapjosti fifa'enquote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef zerokil het volgende:
Voor de gene die met Pieters willen Fifa'entwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-04-2012 om 19:46:49JaJa heerlijk thuis sla met lamskoteletjes gemaakt🍴 #waslekker Straks Fifa Ultimate Team en daarna film kijken.! Iemand een aanrader? #thnx reageer retweet
Dankje, zal het even opzoeken!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de openingspost staat een goede trading tip. Op die manier handel ik zelf al 2 jaar, werkt prima.
Geduldig zoeken. Je kan niet non-stop koopjes ophalen, die moet je vinden...dat is juist de kunst.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
Heb het gelezen, maar komoany in bv 4-2-3-1 is 6k waard. Ik vind hem nergens voor 5k, hoe doen julliendit dan?
Ik heb geretweetquote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef zerokil het volgende:
Voor de gene die met Pieters willen Fifa'entwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-04-2012 om 19:46:49JaJa heerlijk thuis sla met lamskoteletjes gemaakt🍴 #waslekker Straks Fifa Ultimate Team en daarna film kijken.! Iemand een aanrader? #thnx reageer retweet
hahaha die was veel leuker geweest inderdaad. Gemiste kans weer!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:06 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Waren je lamskoteletjes lekker?
Waar zoek je dan op? Op bieden? En alleen op kompany dan of op alle bpl spelers?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geduldig zoeken. Je kan niet non-stop koopjes ophalen, die moet je vinden...dat is juist de kunst.
Bieden en alleen Kompany.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar zoek je dan op? Op bieden? En alleen op kompany dan of op alle bpl spelers?
Kompany is maar een voorbeeld (en een voorbeeld van vorig jaar zelfs). Je moet zelf gewoon 1 of 2 geschikte spelers uitzoeken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar zoek je dan op? Op bieden? En alleen op kompany dan of op alle bpl spelers?
Ik heb er ook alleen maar ergernis van tot nu toe. Maar zoals ik vanmiddag al zei, het hele team past niet bij hem. Podolski met zn explosieve snelheid is veel beter geschikt. 5 wedstrijden, 2 goalsquote:Op donderdag 5 april 2012 22:07 schreef Rijst het volgende:
Huntelaar weer op de Trade. Hij past niet bij mijn spel en ontbreekt wat pace. In de 16 echt een killer maar daar buiten heb ik echt niets aan hem. Ik wacht wel op de TOTY versie
ik volg jequote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
Mijn eerste tweet
https://twitter.com/#!/rijstball_fifa
Nouja gaatie CopyRightquote:Op donderdag 5 april 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
Mijn eerste tweet
https://twitter.com/#!/rijstball_fifa
Volg me![]()
Elke speler met een bodem en topprijs kun je in tradenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
Oke, dankjulliewel. Ik kan het doen met essien? Dat lijkt me wel een populaire speler.
Kan met iedere speler, maar Essien lijkt me een prima idee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
Oke, dankjulliewel. Ik kan het doen met essien? Dat lijkt me wel een populaire speler.
Eerste tweet? Packs, Wasting 60k!!!, packs, packs, packs.. opzich niet te zien dat je FUT waardeerd hahaquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
Ja sorry. Mijn eerste Tweet ooit en ik wist niet wat ik moest typen. Kreeg helemaal zweethandjes want het was Pieters he dus dan maar copy+paste he harharharhar
dit*quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Rijst het volgende:
Die tellen niet. Dat was via Twitpic xD. Maar deze account was speciaal voor de stream
TrueStory, wat een match Atletic Bilbao - Schalke 2-2 inmiddelsquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
PSV scoorde ook laat in de wedstrijd 2 keer toch?
snachts halen overdag verkopenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar heb 25k atm, ik pak even als voorveeld ramires.
Ramires is 3k in 4-4-2(ik noem maar iets). Dan zie je alle prijzen rond de 2800 minimaal. Dat is dus geen goede, maar wat zijn dan die bodem en topprijzen?
En nog 1 vraag (sorry dat ik zoveel vraag): Wanneee zijn de prijzen het hoogst? Sochtends? Of savonds?
Als je m ziet voor 2200 a 2500 in 4-4-2 heb je een goede deal als 3K zn standaard prijs is. als je m voor 3200 kwijt kunt, heb je 700c a 1000c winst per Ramires. Zo moet je het een beetje zien. Elke formatie heeft zn goede inkoopprijzen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar heb 25k atm, ik pak even als voorveeld ramires.
Ramires is 3k in 4-4-2(ik noem maar iets). Dan zie je alle prijzen rond de 2800 minimaal. Dat is dus geen goede, maar wat zijn dan die bodem en topprijzen?
En nog 1 vraag (sorry dat ik zoveel vraag): Wanneee zijn de prijzen het hoogst? Sochtends? Of savonds?
Hij lachen als hij tegen een team moet met IF Pieters, lekker makkelijk langs rennen met de rechtsbuitenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef DutchSL het volgende:
Pieters moet ook zo'n speciale kaart als Enrique krijgen.
Daarom moet je wachten op het moment dat jou ramiresjes op dat moment voor de laagste prijs waarbij je wel een winst behaald erop komen te staan, kwestie van timenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
Oke bedant!
Ik ben snachts alleen niet op de webapp of ps3 haha, dus dat is lastig.
Als er 10 ramiressen in 4-4-2 opstaan, voor 3000, wordt de mijne met 3200 toch nooit verkocht?
Serie A heeft zat pace middenvelders die kunnen verdedigen en schieten, de BBVA en Bundesliga hebben zo'n speler nodig (alleen IF Keita en een beetje Kuzmanovic).quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)S_Roma_transfer.html
Sissoko in de Serie A zou tof zijn
Wat een pacehoertjequote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Coenehv het volgende:
Pieters zijn fut team: http://yfrog.com/nyv39gobj
Hij moet Carlos Eduardo als CF doenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Coenehv het volgende:
lekker Eto'o met 6 chemquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb SIF Ramires er maar in gezet met 7 chem, met een link naar Gustavo, IF Santana en IF Naldoquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Serie A heeft zat pace middenvelders die kunnen verdedigen en schieten, de BBVA en Bundesliga hebben zo'n speler nodig (alleen IF Keita en een beetje Kuzmanovic).
M'Vila is trouwens heel veel beter IRL, dat wordt een echte wereldtopper.
TOTY please.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)S_Roma_transfer.html
Sissoko in de Serie A zou tof zijn
Luiz ipv Lucio en Cech op doel (of een Braziliaan). Verder een zeer geil team.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Kijk dit dan
![]()
http://www.futhead.com/12/squad/377378
Kun je net zo goed Luiz er in zetten ipv Lucio? En Cech als keeper voor de chemquote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Kijk dit dan
![]()
http://www.futhead.com/12/squad/377378
Jep heb hem al gewijzigd.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz ipv Lucio en Cech op doel (of een Braziliaan)
Goede suggesties!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz ipv Lucio en Cech op doel (of een Braziliaan). Verder een zeer geil team.
Niet doen. Hij heeft echt niets klem.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier al met IF Helton gespeeld? Lijkt me wel een baas
Haha, iemand koopt nu gelijk alle Cuesta's XDquote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klasse, over gelukte PF's gesproken
jammahquote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet doen. Hij heeft echt niets klem.
Goed zoquote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb er net een opgepikt voor 2k, staat erop voor 9
als we het nou slim aanpakken kan dit nog wat wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, iemand koopt nu gelijk alle Cuesta's XD
Ik zal gelijk eens kijken op wat voor prijs Cuesta op de PS3 staat.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, iemand koopt nu gelijk alle Cuesta's XD
staat bijna niks meer op onder 9k binquote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Gewoon een paar dagen laten rotten op je TP en tel uit je winst.
Klopt, met een open bid in 4-3-2-1, aflopend over een minuut of 20.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zal gelijk eens kijken op wat voor prijs Cuesta op de PS3 staat.
Misschien valt daar nog wel een PFje uit te voeren
Laat maar hij staat al op 7k
Er komen er dagelijks 5 á 10 bij en een andere pricefixers heeft laatst al z'n Cuesta's eraf gehaald van 10k, omdat ik 'm ging undercutten.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als we het nou slim aanpakken kan dit nog wat worden
Ik vond eigenlijk van niet. Mja, dat is bijna bij iedere IF zo, behalve Lavezzi, die IF is echt baas!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
Boateng why u so duur? Is de IF het waard?
Weet niet wat hij nu kost..ik had hem rond de 85K. Is hij niet echt waard eigenlijk. Hij is zelfs rond de 130/140K geweest geloof ikquote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
Boateng why u so duur? Is de IF het waard?
Jep, gelijk maar een redelijk bedragje gebodenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, met een open bid in 4-3-2-1, aflopend over een minuut of 20.
Dat is een aardig bedrag inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jep, gelijk maar een redelijk bedragje geboden
Die is al een tijdje 25k geweest op de PS3quote:Op donderdag 5 april 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu we het toch over Cuesta hebben schiet me opeens het idee binnen om Olave te priceifxen. Je kunt zijn prijs makkelijk naar de 20k ophalen. 79 pace, 80 def en 78 heading!
Ik ga niet meer in forum verband fixen, via de DM in een zeer select clubje ben ik nog wel te porren voor het 1 en ander wellichtquote:Op donderdag 5 april 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu we het toch over Cuesta hebben schiet me opeens het idee binnen om Olave te priceifxen. Je kunt zijn prijs makkelijk naar de 20k ophalen. 79 pace, 80 def en 78 heading!
Hij gaat nu voor 90k. Ik haal hem wel gewoon. Zijn prijs zal toch niet zakken...................quote:Op donderdag 5 april 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet wat hij nu kost..ik had hem rond de 85K. Is hij niet echt waard eigenlijk. Hij is zelfs rond de 130/140K geweest geloof ik
En aan het begin was hij mega lang 45K
Klopt, maar een speler als Olave is opzich nog wel in je eentje te doen ook. Als je 4 accounts hebt tenminstequote:Op donderdag 5 april 2012 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in forum verband fixen, via de DM in een zeer select clubje ben ik nog wel te porren voor het 1 en ander wellichtBedenk wel dat dit de kutste tijd is om te pricefixen trouwens...
Ik had 'm voor 93k en ik verkocht 'm voor 104k, dus 90k is een hele nette prijs.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij gaat nu voor 90k. Ik haal hem wel gewoon. Zijn prijs zal toch niet zakken...................
Juist als je een speler gaat pricefixen gaan mensen die speler op de markt zetten om de pricefix te laten mislukken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Van zilveren spelers zijn er minder en je wordt niet undercut door mongolen.
Precies maar dat gebeurt vooral bij gouden. Van een zilveren speler zijn er simpelweg te weinig om te undercuttenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Juist als je een speler gaat pricefixen gaan mensen die speler op de markt zetten om de pricefix te laten mislukken.
Uh, of gewoon om zelf te cashen? Lijkt me toch iets logischer...quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Juist als je een speler gaat pricefixen gaan mensen die speler op de markt zetten om de pricefix te laten mislukken.
Ik ging toen Indio de hele tijd inkopen maar er werden toch elke keer genoeg opgezet voor een lagere prijs.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Precies maar dat gebeurt vooral bij gouden. Van een zilveren speler zijn er simpelweg te weinig om te undercutten
Dat ook ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uh, of gewoon om zelf te cashen? Lijkt me toch iets logischer...
Beviel ie niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga Huntelaar verkopen. Hij heeft nog 1 contract en ik heb geen zin om nog in hem te investeren.
Er zijn genoeg opties om een pricefix wel te laten slagen, al word je undercut.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar heb een rechtspoot op links lopen en een linkspoot op rechts, dus weinig aanvoer vanuit assists. SIF Podolski is beter geschikt, gewoon keihard rennen en knallen, voorzetten in fifa 12 gaan me toch erg slecht af.quote:
Op dit moment ja...maar er blijven gewoon steeds Olave's bijkomen natuurlijk. Die Taiwo markt leegkopen was ook geen probleem, het gaat erom dat je hem leeg kan houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Er staan op dit moment 27 Olave's op. 27x 6000= 162000, budget momenteel op 1e account= 224000. Genoeg voor een tijdje dus.
Het grootste probleem is nog om de stap te zetten
Ja maar ik denk niet dat er nog heel veel meer Olave's op de markt zijn, de meeste mensen gebruiken hem in hun team.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op dit moment ja...maar er blijven gewoon steeds Olave's bijkomen natuurlijk. Die Taiwo markt leegkopen was ook geen probleem, het gaat erom dat je hem leeg kan houden.
De Taiwo markt was ook zo aangevuld. Ze hadden berekend dat als ik er een miljoen in had gestopt, het allemaal goed zou komen. Mooi niet dus, de volgende dag meer pagina's. Ben blij dat ik dat niet gedaan heb, anders had ik echt flink veel moeten inleveren. Het kan dweilen met de kraan open zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Er staan op dit moment 27 Olave's op. 27x 6000= 162000, budget momenteel op 1e account= 224000. Genoeg voor een tijdje dus.
Het grootste probleem is nog om de stap te zetten, als je eenmaal besluit om ze te kopen kom je daar niet zo gemakkelijk weer vanaf is wel bewezen![]()
Tja, veel plezier met je ¤ 12,80quote:Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef Joodnl het volgende:
Sorry Toef:
Valencia - AZ Correcte ScoreCorrecte Score Je weddenschap: Enkelvoudig, 4-0 ¤ 2,00 6,40 4-0 ¤ 12,80
![]()
![]()
![]()
maak een accountje aan op betfair, kun je tijdens de wedstrijd nog traden ook, kun je de uitslag in den beginne fout hebben, maar toch flinke winsten halen..quote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik had ook 2 euro ingezet op 0-2 voor Az hoor..
Dan zou ik 72,- krijgen
Misschien is het verstandig om te wachten op de marktcrash, al denk ik eigenlijk niet dat dat veel invloed zal hebben op Olave's prijsquote:Op donderdag 5 april 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Taiwo markt was ook zo aangevuld. Ze hadden berekend dat als ik er een miljoen in had gestopt, het allemaal goed zou komen. Mooi niet dus, de volgende dag meer pagina's. Ben blij dat ik dat niet gedaan heb, anders had ik echt flink veel moeten inleveren. Het kan dweilen met de kraan open zijn.
Owkee...zal er eens kijken..quote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maak een accountje aan op betfair, kun je tijdens de wedstrijd nog traden ook, kun je de uitslag in den beginne fout hebben, maar toch flinke winsten halen..
Vet team man.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/377592
Dit team wil ik gaan maken,
Had eigenlijk iemand anders rw gewild (valencia ) maar die had dan maar 7 chem! Dit is net binnen mijn budget en wil graag boateng erin,
Iemand tipsnom hem op 9 chem tebkrijgen?
Betfair is honderd keer beterquote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owkee...zal er eens kijken..
Ben net pas begonnen op Unibet!
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/377592
Dit team wil ik gaan maken,
Had eigenlijk iemand anders rw gewild (valencia ) maar die had dan maar 7 chem! Dit is net binnen mijn budget en wil graag boateng erin,
Iemand tipsnom hem op 9 chem tebkrijgen?
Dankje heb nu gewoon een bpl team, maar wil graag lavezzi en boateng, dus dacht ga ff sleutelen!quote:
Wat is er?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/132059
Speel op dit moment zonder Chiellini en Buffon (met Cech + Luiz) ivm dat 2 league toernooi.
die koop ik net voor 4kquote:
Is ie nu ook 5*?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zaha is volgend jaar waarschijnlijk silver, Engels en 5*
geen 1 bronze met 5quote:
Nee, nu 4* maar door die update was hij heel even 5*. Als je de laatste update nooit hebt geinstalleerd is hij wel 5*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |