Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Maandban voor SBquote:
Is dat geen kluski?quote:
Aha, nog nooit gegetenquote:
Okugo uit de MLSquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Wat is voor jullie de meest scorende CM/CDM en wat voor gemiddelde heeft hij (online uiteraard)? Ben ik wel benieuwd naar
Bij mij hebben de meeste middenvelders echt een kutgemiddelde..Sneijder heeft 15 uit 110 ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Okugo uit de MLS5 uit 30
of Jermaine Jones, loopt 3 uit 5
Mijn cola wat doe jequote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Joodnl het volgende:
Wat een goal...
Wist niet of deze al geshowd was hier... maar wilde jullie deze niet ontnemen :p
Nope, helemaal niets bijgewerktquote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef DutchSL het volgende:
Als je een IF of UP laat invallen gaat er geen contract van af toch? Maar worden zijn goal/wedstrijd statistieken wel bijgewerkt ?
Dus attribute cards gaan niet weg als je een UP/IF wisselt in de wedstrijd?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets bijgewerkt
Voordeel: fitness en contracts en attribute cards
Nadeel: stats
Het was Modric bij mijn Joegoslaven (die liep ongeveer 30 op 60, eerst 3-4-1-2 en later 5-2-1-2), maar dat team heb ik verkocht.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Wat is voor jullie de meest scorende CM/CDM en wat voor gemiddelde heeft hij (online uiteraard)? Ben ik wel benieuwd naar
Toen ik nog met Bale - Ba - Valencia voorin speelde was Gerrard mijn meest scorende CM.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Als je hem in laat vallen niet nee, daarom hebben veel kneusjes (en Toefjesquote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus attribute cards gaan niet weg als je een UP/IF wisselt in de wedstrijd?
Misschien is de kaart slechter geworden sinds hij meer in packs zitquote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen ik nog met Bale - Ba - Valencia voorin speelde was Gerrard mijn meest scorende CM.
33 goals in 200 wedstrijden ofzo maar sinds ik mijn team had veranderen is hij nooit meer de oude geworden.
Aaaahhh! Dit maakt een heleboel duidelijk...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je hem in laat vallen niet nee, daarom hebben veel kneusjes (en Toefjes) hun bank vol zitten met UP/IF spelers met attribute kaartjes
Of misschien ben ik wel slecht geworden....quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is de kaart slechter geworden sinds hij meer in packs zit
In skillen niet toch, maar daar heb je weinig aan bij Gerrardquote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of misschien ben ik wel slecht geworden....
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Joodnl het volgende:
Wat een goal...
Wist niet of deze al geshowd was hier... maar wilde jullie deze niet ontnemen :p
Zo ff clubs?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
IK WIL BEST REVANCHE ALS JIJ DAT GOED VINDT...
Ke lama ga ma tegen pascal
Erger, wel beter in fifa trouwens.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat neefje van VDM lijkt wel net zo erg als VDM zelf
Waarom zet je in godsnaam in op dat soort wedstrijden?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:53 schreef Joodnl het volgende:
Zooooo... we hebben maar weer eens ingezet op een weddenschapje....
Vanmiddag helaas wat geld verloren door slecht voetballende dames![]()
Maar wel wat gewonnen door Deense mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |