Dunno ik heb gister een update gedaan en geen last van gehad meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Komt dat vanzelf weer goed of moet ik iets doen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is gewoon chill als je op de fiets naar je chick kan. Dan hoef je ook niet elke keer helemaal 'af te spreken' ofzo. Gewoon ff langs wippen.Ja precies. Dat gedoe met treinen is ook bagger natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
proquote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit hier nog steeds in mijn boxer voor de computer. Hele dag nog niet vandaan geweest.
Autisten lvl 999999
woon er pas net vind het minder aangenaam dan utrechtquote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow jaaa joh? Heb je een echt Haags accent? en waarom de
Dit zou ik stil hebben gehouden, maar goed wie ben ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit hier nog steeds in mijn boxer voor de computer. Hele dag nog niet vandaan geweest.
Autisten lvl 999999
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit zou ik stil hebben gehouden, maar goed wie ben ik.
Ok, moet je je draai nog vinden? Of vind je het echt beperkt prettig?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:46 schreef n8n het volgende:
[..]
woon er pas net vind het minder aangenaam dan utrecht
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 17:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
draai is er wel maar den haag is wat lafquote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok, moet je je draai nog vinden? Of vind je het echt beperkt prettig?
Ohoo, we got a badass over here.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef n8n het volgende:
[..]
draai is er wel maar den haag is wat laf
uitgaan, winkelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ohoo, we got a badass over here.![]()
Wat is er laf aan dan?
Aha, da's wel jammer dan. En verhuisd voor je werk of zo?quote:
Beetje karige maaltijd wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gister al pasta met tomatensaus gegeten.
voor mijn opleiding dat is ook het centrum van mijn den haagquote:Op donderdag 5 april 2012 17:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aha, da's wel jammer dan. En verhuisd voor je werk of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |