Oh wel beterquote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
6 maanden per jaar. En ze komt dit jaar hier wonen
Het is goedkoper om naar Zweden te vliegen dan naar Groningen op en neer met de treinquote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef remi1986 het volgende:
Kameraad van me had een chick ontmoet op een chatbox en die woonde in Mexico. Die is hier met WK2010 geweest. En die 2 hebben nog 1,5 jaar een relatie gehad. HIj is ook nog regelmatig daarheen gegaan. Leuke meid, maar damn, ligt niet echt naast de deur.
niet als je een studenten-ov hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is goedkoper om naar Zweden te vliegen dan naar Groningen op en neer met de trein
Mijn ex woonde in Almere, dat vond ik al irritantquote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef Silentalarm het volgende:
En ik vond een vriendin in Friesland al veel te ver
heb je ook wel weer een .quote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is goedkoper om naar Zweden te vliegen dan naar Groningen op en neer met de trein
Omgeving 's-Hertogenbosch hou het maar opquote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef n8n het volgende:
handig al die plaatsen zonder te weten waar men zelf woont
Diemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef n8n het volgende:
Ja hier soms ookquote:Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom doet mijn whatsapp zo kanker wazig? Ik zie het niet als ik een bericht krijg, dan moet ik eerst helemaal op dat gesprek drukken.
Damscooooquote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef n8n het volgende:
Arnhem. Jij dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef n8n het volgende:
Een ander land is iets anders dan een andere stad in zo'n vergelijking, dan reken ik friesland even bij nederlandquote:Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omgeving 's-Hertogenbosch hou het maar op
Het is gewoon chill als je op de fiets naar je chick kan. Dan hoef je ook niet elke keer helemaal 'af te spreken' ofzo. Gewoon ff langs wippen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn ex woonde in Almere, dat vond ik al irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emmen, lekker ver weg van julliequote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef n8n het volgende:
Ow jaaa joh? Heb je een echt Haags accent? en waarom dequote:
Uiteraard, maar met de trein naar Groningen duurt 2 uur? Geen idee ben er nog nooit geweest. Ik rijd naar Duitsland (uur) - uur vliegen - uur in de auto naar haar huis. Al met al ben ik 1 - 1,5 uur langer onderweg en het is goedkoper.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Een ander land is iets anders dan een andere stad in zo'n vergelijking, dan reken ik friesland even bij nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |