Maar het kan wel?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Staat er een vraagteken? Nee.
Dan hoef je ook niet te reageren.
Accepteren en waarschijnlijk een traantje wegplinken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat moet ik met jouw reactie?
Sinaasappels die in de tropen zijn gegroeid, zijn groen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het kan wel?
Nog meer nutteloze informatie die je wilt delen?
Je bent echt dom he?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het kan wel?
Ja ik ben heel domquote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent echt dom he?
Mij aanspreken dat ik een reactie geef, ondertussen reageer je weer 2x op me.
Bijt jij wel eens een keertje niet in je eigen schaduw?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Staat er een vraagteken? Nee.
Dan hoef je ook niet te reageren.
Nog maar 3 dagen, dus nee.
Wanneer tyf jij eens een keertje op?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bijt jij wel eens een keertje niet in je eigen schaduw?
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat moet ik met jouw reactie?
Je hebt een basic account, please block me.![]()
Ik vroeg je wat ik met je reactie moet, niet omdat je uberhaupt een reactie geeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent echt dom he?
Mij aanspreken dat ik een reactie geef, ondertussen reageer je weer 2x op me.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bijt jij wel eens een keertje niet in je eigen schaduw?
Pas op als je het trappetje afloopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haal je hoofd alsjeblieft uit haar kontgat?
Ieder ander had normaal gereageerd op mijn reactie. Jij moet er weer zo dom over gaan doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou ik hier niet kunnen reageren zonder dat er normaal terug gereageerd wordt en niet een of ander relletje wordt uitgelokt?
nee vandaag nietquote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je vertellen hoeveel je kan bankdrukken?
Het duidt haast op een gedragsprobleem de manier waarop je altijd agressief en verzuurd reageert op een post van een ander. Is er ooit wel eens vreugde en blijdschap in je leven?quote:
Ik heb gewoon een hekel aan jouw grafreacties. Om dat te melden maakt mij nog niet dom.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieder ander had normaal gereageerd op mijn reactie. Jij moet er weer zo dom over gaan doen.
Nee, de melding niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan jouw grafreacties. Om dat te melden maakt mij nog niet dom.
quote:
Lees je in.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het kan wel?
grappig is dat altijd hoe jij altijd tegen mensen zegt dat ze moeten lezen.. misschien moet JIJ eens leren lezen.quote:
Prima, ik kan je hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben sws aan de kant van kingtoppie als de beef uitbreekt
Paella?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:05 schreef twi het volgende:
Ik ga even wat te eten maken, breken jullie de tent niet af liefjes?
Neem gelijk een biertje mee als je toch richting de koelkast gaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:05 schreef twi het volgende:
Ik ga even wat te eten maken, breken jullie de tent niet af liefjes?
Oh jammerquote:Op donderdag 5 april 2012 17:08 schreef twi het volgende:
[..]
Spaghetti, sorry. Volgende keer gebruik ik weer elleboogjes.
Of niet
Ben je voor team toppie of team joy?quote:
Wie is het sterkste?quote:
Toppie kan mij optillen, of Joy dat ook kan weet ik nog nietquote:
Ik zeg team Joy.quote:
Eerst maar eens zoenen hequote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toppie kan mij optillen, of Joy dat ook kan weet ik nog niet
Als hij team KT kiest kan hij die zoenen van mij vergeten, dus lijkt me duidelijk waar hij voor gaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toppie kan mij optillen, of Joy dat ook kan weet ik nog niet
Kreequote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef kree het volgende:
Ah heerlijk ouderwetse gezelligheid hier
Goeiemiddag allen trouwens
ik heb 11 jaar ervaring met vechtsportenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als hij team KT kiest kan hij die zoenen van mij vergeten, dus lijkt me duidelijk waar hij voor gaat.
En team KT is DG, P_Z en KT, die kan ik in mijn eentje nog wel hebben.
Warmte.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef kree het volgende:
Dat is knap, als je pas 14 bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar ervaring met vechtsporten
Hoi kreequote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef kree het volgende:
Buurmeisjeee, vertel me alles!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef kree het volgende:
Ik kijk ook al heel lang naar eurosport.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar ervaring met vechtsporten
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kijk ook al heel lang naar eurosport.
Nou nadat ze bij me aanklopte van de week en vroeg of ze weer een bakkie kon komen doen...quote:
Joy is wel eng.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Plastic_zak het volgende:
maar ik vecht niet met jullie omdat ik bang ben
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nadat ze bij me aanklopte van de week en vroeg of ze weer een bakkie kon komen doen...
Wij zoenen en daarna sleurde ze me het bed in, de dagen daarna keiharde neukseks gehad.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nadat ze bij me aanklopte van de week en vroeg of ze weer een bakkie kon komen doen...
Wij zoenen en daarna sleurde ze me het bed in, de dagen daarna keiharde neukseks gehad.
Van streetfighter tot Tekken5, hij heeft ze allemaal uitgespeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:25 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Hij kwam met een flying kick de vagina uit
Ik stel voor dat je me optilt en dat we dan gaan zoenen, en we dat stelletje hier het lekker zelf uit laten zoeken.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:36 schreef Patje1987 het volgende:
Oja kt tilt gewoon mijn vriendin op, en moet zoenen met mur dus ga voor team mur
goed plan.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je me optilt en dat we dan gaan zoenen, en we dat stelletje hier het lekker zelf uit laten zoeken.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als hij team KT kiest kan hij die zoenen van mij vergeten, dus lijkt me duidelijk waar hij voor gaat.
En team KT is DG, P_Z en KT, die kan ik in mijn eentje nog wel hebben.
Aspergesquote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef twi het volgende:
Ik wil morgen asperges eten.
Einde Twitterbericht.
Gelukkig hecht jij daar geen waarde aan heh schat?quote:
ik ook, zullen we trouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Gedver ik heb patat op... teveel. Nu voel ik me schuldig
Dat doe ik elke zaterdag. Zaterdag is m'n zondig-dag (zondig-dag ja). "Nee, als ik vol zit stop ik echt met eten!"quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik elke zaterdag. Zaterdag is m'n zondig-dag (zondig-dag ja). "Nee, als ik vol zit stop ik echt met eten!"
Iemand die mijn Het is zonde om weg te gooien-ziekte over wil nemen?
Patat was lekker jaquote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
jammer, weer net niet getrouwd. Was de friet wel lekker?
Hier gaan ze ook patat eten, maar ze zijn pas laat, dus ik kan niet mee-eten.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
hoezo kan je niet mee eten? Of moet je wegquote:Op donderdag 5 april 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier gaan ze ook patat eten, maar ze zijn pas laat, dus ik kan niet mee-eten.Daar gaat me patatje stoofvlees.
Vechtersbazen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Hi lekkere frietjes en grietjes. Tevens hallo vechtersbazen
Xfriend! Als ik ooit echt moet vechten bel ik jou als eerste op denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Of bedoel je patatjes en smatjes?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Nah, Drommel is packing more weight and muscle denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Xfriend! Als ik ooit echt moet vechten bel ik jou als eerste op denk ik.
Ik ben zo duf als een konijn man. Maar welke bandjes dan en waar?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
Vanavond bandjes kijken.
Ga je mee Twi?
Dat zegt niks hequote:Op donderdag 5 april 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, Drommel is packing more weight and muscle denk ikMaar ik wil best helpen
Niet van het UWV, dat krijg je van ons vieze profiteur! Beetje patat vreten op onze kosten.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Functiegroep:
Administratief/Secretarieel
Financiele dienstverlening
Dienstverband:Vast
Uren:40 uur per week
Salaris:¤ 1300 - 1500 bruto per maand
Opleidingsniveau:MBO
Carrièreniveau:Ervaren
1300 - 1500 bruto
Ik krijg nu 1350 netto van het UWV
Zijn ze gek geworden ofzo
Owkeeequote:Op donderdag 5 april 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Functiegroep:
1300 - 1500 bruto
ik heb 14 jaar hard gewerkt..... en ontslagen op een achterlijke manier....quote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Niet van het UWV, dat krijg je van ons vieze profiteur! Beetje patat vreten op onze kosten.
Gewoon lekker enveloppen likken jij!
ja tuurlijk... schoolverlaters denk ik, ik vraag me af, is dit het minimun jeugdloon ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Owkeee![]()
Maar ze hebben natuurlijk keus zat, altijd wel iemand te vinden hoor.
Ik zou er heel blij mee zijn ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk... schoolverlaters denk ik, ik vraag me af, is dit het minimun jeugdloon ofzo
Ik zoek weer rustig verder
Bij het UWV bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Functiegroep:
1300 - 1500 bruto
Hoe is je engels?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk... schoolverlaters denk ik, ik vraag me af, is dit het minimun jeugdloon ofzo
Je bent weer beter merk ik?quote:
Ja sorry kan er ook niks aan doen... dit is mijn WW uitkering, wat dus afhankelijk was van mijn Rabo Salarisquote:
Ja maar jij bent nog jongquote:
Mijn Engels is prima...quote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe is je engels?
En wil je minimaal 3 maanden in Ierland bivakkeren?
Betaald murphy's zuipenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn Engels is prima...
Hoezo?? wat dan? Vertel!
Ik ga zo naar een vriend toe.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo kan je niet mee eten? Of moet je weg
Pocket Kings Ltd. zoekt mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn Engels is prima...
Hoezo?? wat dan? Vertel!
hmmzzz lijkt me wel watquote:
Gezelligquote:
Wat moet ik doen dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pocket Kings Ltd. zoekt mensen.
Word je conculega van Barbusse.
En ga ik je stalken met de vraag wanneer mijn geld eens een keer vrijgegeven word.
Zat mensen die het werk keihard nodig hebben, en hier dan ook maar genoegen mee nemen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat was dus ook beetje mijn insteek.. er zijn mensen die minder binnen krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat mensen die het werk keihard nodig hebben, en hier dan ook maar genoegen mee nemen hoor.
IK GELOOOOOOF IN JOU, IK ZIE TOEKOMST VOOR JULLIE ALLEBEEEEEEEIquote:
Supervisor Customer Support geloof ikquote:Op donderdag 5 april 2012 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmzzz lijkt me wel wat
Whahaha
[..]
GezelligNee dan geen patatjes voor jou
[..]
Wat moet ik doen dan?
3 Maaanden is wel erg lang...
Ik woon niet in regenachtig Ierlandquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pocket Kings Ltd. zoekt mensen.
Word je conculega van Barbusse.
En ga ik je stalken met de vraag wanneer mijn geld eens een keer vrijgegeven word.
Maar je werkt in dezelfde branche zeiksnorquote:Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon niet in regenachtig Ierland
ik kon niks vinden op de site?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Supervisor Customer Support geloof ik
Klantenservice enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kon niks vinden op de site?
Even ander vraagje....
Inbound telefonie is toch klantvragen beantwoorden???
jaquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even ander vraagje....
Ik krijg 14 maanden ww, daarna houd het opquote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef Myraela het volgende:
Uitkering houd ook een keer op toch? Maarja, ik zou ook niet zoveel willen dalen in salaris. Zeker niet als je het nu krijgt zonder er iets voor te doen. Maar volgens mij is het in deze tijd best een redelijk iets, als je ziet hoe weinig vaste contracten er sowieso maar gegeven worden. Banen zijn er gewoon niet veel.
Zeiksnor? Moi?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je werkt in dezelfde branche zeiksnor
14 maanden WW met een arbeidsverleden van 15 jaarquote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg 14 maanden ww, daarna houd het op
Hier de link:quote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
hmmmm ok... daar is het salaris al wat hoger van
Onderschat inbound niet. Dat is vooral mensen met klachten, die bijvoorbeeld ook op willen zeggen, toch overtuigen om te blijven. Het is eigenlijk net zo'n harde sales als outbound.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even ander vraagje....
Regel jij ff een baantje dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Kan ze beter kijken naar werk op Malta. Salaris is ongeveer gelijk, maar het leven is hier goedkoper. En zonniger.
Hmmmzz hahaha. Ow ik weet echt niet wat ik wilquote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onderschat inbound niet. Dat is vooral mensen met klachten, die bijvoorbeeld ook op willen zeggen, toch overtuigen om te blijven. Het is eigenlijk net zo'n harde sales als outbound.
heb je nog een baantje voor mij danquote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Kan ze beter kijken naar werk op Malta. Salaris is ongeveer gelijk, maar het leven is hier goedkoper. En zonniger.
thx!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier de link:
http://www.jobs.ie/Jobs.a(...)s=pocket+kings&sort=
Ik heb nog een mooie dorpskroeg te koop voor je, is dat wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmzz hahaha. Ow ik weet echt niet wat ik wil
Ik fietste vandaag langs het uitvaartcentrum. Zie ik het te koop staan. Gelijk weer de gedachte in me hoofd, dat kan een leuk recreatie/partycentrum worden
Maar geen idee of het mag, of dat het een uitvaartcentrum moet blijvenIk wil zo veel
Kreeg een berichtje van een vriendin van mij in Spanje... of ik een groente/fruitzaak over wilde nemenBegin ik daar weer over te twijfelen
![]()
Ik word gewoon gek soms
whutwhat, doe je hem weg?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie dorpskroeg te koop voor je, is dat wat?
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie dorpskroeg te koop voor je, is dat wat?
Ik wil hier best eens voor je navragen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je nog een baantje voor mij dan
Een groente/fruitzaak in Spanje? Awesome!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmzz hahaha. Ow ik weet echt niet wat ik wil
Ik fietste vandaag langs het uitvaartcentrum. Zie ik het te koop staan. Gelijk weer de gedachte in me hoofd, dat kan een leuk recreatie/partycentrum worden
Maar geen idee of het mag, of dat het een uitvaartcentrum moet blijvenIk wil zo veel
Kreeg een berichtje van een vriendin van mij in Spanje... of ik een groente/fruitzaak over wilde nemenBegin ik daar weer over te twijfelen
![]()
Ik word gewoon gek soms
Kom op, je bent net de GVR, maar dan lekker.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, Drommel is packing more weight and muscle denk ikMaar ik wil best helpen
Hahaha, ik zou het wel heerlijk vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil hier best eens voor je navragen hoor
Nog 14? Of totaal?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg 14 maanden ww, daarna houd het op
Ja op Tenerifequote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een groente/fruitzaak in Spanje? Awesome!
Maar Barb, ik zie C_A veel liever voor Full Tilt werken.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil hier best eens voor je navragen hoor
Lees hierin: 250% boven de daadwerkelijke waarde.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar tegen de juiste prijs is alles te koop natuurlijk
Deze omschrijving hoor ik voor het eerst.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom op, je bent net de GVR, maar dan lekker.
Ik moet wat als ik voor mijn 30e miljonair wil zijn hequote:Op donderdag 5 april 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees hierin: 250% boven de daadwerkelijke waarde.
Ik zie C_A veel liever in de zon werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Barb, ik zie C_A veel liever voor Full Tilt werken.
Dan heb ik tenminste een bekende bij wie ik kan zeuren over mijn geld.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Barb, ik zie C_A veel liever voor Full Tilt werken.
Dan heb ik tenminste een bekende bij wie ik kan zeuren over mijn geld.
Zo. Dat zal je leren.quote:Player Royco1 blocked for life due to poker collusion.
En dan je facebook volspammen met foto's van hoe zwaar je het hebt zekerquote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie C_A veel liever in de zon werken
Hahaha ja zoietsquote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan je facebook volspammen met foto's van hoe zwaar je het hebt zeker
Dat lijkt me echt tofquote:Op donderdag 5 april 2012 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja op Tenerife
hmmm ik zocht de site waar hij te koop staat, maar staat op me laptop
Ik had toch al niet meer de intentie om daar te gaan spelen, maar wil nog wel graag mijn bankroll uitcashenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan je facebook volspammen met foto's van hoe zwaar je het hebt zeker
Ja mij ook...quote:
Alleen als ik er dan baco'tjes mag komen tikkenquote:
Nah, horeca op Malta is moordend. Mijn vriendin heeft als chef gewerkt, de salarissen, winst voor de baas en de uren die je maakt staan totaal niet met elkaar in verhouding.quote:
Baco? Vuige plebejer. Èkte cocktails drinken zul je!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alleen als ik er dan baco'tjes mag komen tikken
Wees blij dat ik als èkte Achterhoeker geen Grolsch eisquote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baco? Vuige plebejer. Èkte cocktails drinken zul je!
Nou, dat mag altijd natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wees blij dat ik als èkte Achterhoeker geen Grolsch eis
Waar?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, 'k heb weer een relletje gemist zie ik?
Relletje?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
doe eens een samenvattingquote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
relletje?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
geen kloonquote:Op donderdag 5 april 2012 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand vergeten z'n kloon uit te loggen?
Dat zeggen ze allemaalquote:
Was dat een rel? Oh.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie het hele KT vs Joy gebeuren, pagina 1 e.v.
Ja. Relnicht!quote:
Dat is toch geen rel manquote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Relletje, een kleintje maar met een beetje woordjes heen en weer.
Dat gaan we dus niet teruglezen hequote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Relletje, een kleintje maar met een beetje woordjes heen en weer.
Ik doe altijd alles op 1 pagina en zag het toevallig. Beetje alsof het een herhaling was of zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaan we dus niet teruglezen he
Waarom moet jij de meest onnozele dingen nog altijd even aanhalen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles op 1 pagina en zag het toevallig. Beetje alsof het een herhaling was of zo.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom moet jij de meest onnozele dingen nog altijd even aanhalen?
nog steeds nietquote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Handig ik heb geen bereik Vodafone bedankt
Er waren toch problemen met Vodafone laatst? Zou op zich best daarmee te maken kunnen hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Handig ik heb geen bereik Vodafone bedankt
iig geen mobiel internet, de rest nog niet gechecktquote:
No shit sherlock de centrale is een rook op gegaanquote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er waren toch problemen met Vodafone laatst? Zou op zich best daarmee te maken kunnen hebben
Voordeel als je niemand hebt merk je ook niet dat het niet werktquote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Tijn![]()
Vodafone problemen kunnen nog wel even duren dacht ik
Gelukkig is er nog Fok!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voordeel als je niemand hebt merk je ook niet dat het niet werkt
Dat als iedereen blij is dat het voorbij is, jij het nog even komt vermelden.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles op 1 pagina en zag het toevallig. Beetje alsof het een herhaling was of zo.
Waar zou ik zonder Fok! zijn?quote:
Buiten?quote:
Lijkt me een beetje overdreven, de algemene concensus was dat het niet eens een rel was.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat als iedereen blij is dat het voorbij is, jij het nog even komt vermelden.
Watquote:
Brethren? You read and watch too much medieval stories, my friendquote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Buiten met een hoop vrienden wellicht. We're holding you back brethren.
Hier is het heerlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis buiten koud man, nog niks lente
Dat was mijn gedachte ook toen ik nog in Nederland woonde.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou daar ook wel willen zijn nu
goed ik ben zwanger volgende week gaan we trouwen en samenwonen en op huwelijksreisquote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Oeh, hoe is het met de liefde twi en lot?
Nou enorm.quote:
Hai redheadquote:
Ja enorm, wil jij in mijn SM keldertje komen?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Ja? Jij vind sm wel lekker? XD
Jaquote:
Negen maanden dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed nieuws dit. Wanneer mogen de FOK!baby verwachten?
Met wie ga jij een Fok!baby maken?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
over 8 maand en 27 dagen?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oke Twi. Wat moest ik ook al weer vragen?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
over 8 maand en 27 dagen?
tijn dat moet je twi vragen
Geen idee, maar het antwoord is nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke Twi. Wat moest ik ook al weer vragen?
Met ChipsZak.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met wie ga jij een Fok!baby maken?
Noemen jullie je kindje naar mij?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
over 8 maand en 27 dagen?
tijn dat moet je twi vragen
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met ChipsZak.
[..]
Noemen jullie je kindje naar mij?
Ohquote:
Weet zij dat ook al?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met ChipsZak.
[..]
Noemen jullie je kindje naar mij?
Hoe dan?quote:
Dat weet ze al 4 jaar ofzo.quote:
Jammer. Klinkt wel goed bij Twi zijn achternaam, al zeg ik het zelf.quote:
Baby?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ovoxo gaat haar kind naar mij noemen en terecht.
Ooit wel gok ik.quote:
Dus het kind gaat naar de vader heten. Orgineelquote:
Ehm, nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het kind gaat naar de vader heten. Orgineel
Zou mooi zijn. Kom je bij de burgerlijke stand aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ovoxo gaat haar kind naar mij noemen en terecht.
Gemiste kans, maar waarom? Te jong? Te oud? Te dun? Te dik?quote:
Ja hem heloef noem zou dom zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Kom je bij de burgerlijke stand aan.
Ik wil mijn kind graag Heloef Jansen noemen.
[ afbeelding ]
Er is geen waarom.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gemiste kans, maar waarom? Te jong? Te oud? Te dun? Te dik?
Is weer eens wat andersquote:
Er is altijd een waaromquote:
Gelukkig heb ik een echte naam, die een stuk leuker is. Als zeg ik het zelf.quote:
Gelukkig wel voor jouquote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een echte naam, die een stuk leuker is. Als zeg ik het zelf.
Pindaquote:
Je weet altijd zo'n heerlijk positieve draai aan te geven.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
Ook zouden ze er al in groep 3 al achter komen wat heloef betekent, straks lopen ze natuurlijk op hun 4de met MacBook, iPad en iPhone rond. En dan cyberpesten natuurlijk, geen vriendjes worden met hem op Facebook, roddelen en foto's van hem posten in besloten groepen.
Ik voorspel een sombere toekomst voor kleine heloef.
Niet eens eigenlijk.quote:
Wat betekend het dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
Ook zouden ze er al in groep 3 al achter komen wat heloef betekent, straks lopen ze natuurlijk op hun 4de met MacBook, iPad en iPhone rond. En dan cyberpesten natuurlijk, geen vriendjes worden met hem op Facebook, roddelen en foto's van hem posten in besloten groepen.
Ik voorspel een sombere toekomst voor kleine heloef.
Jawel, een beetje.quote:
quote:
quote:
Dat ik iets moet veranderen.quote:
dit is een slowchatquote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef b4kl4p het volgende:
He even een vraagje he, dit topic gaat toch over versieren en of het wel of niet makkelijk is niet?
Oh en dat gaat over alles behalve het onderwerp. Nee volgens mij begrijp ik het.quote:
Het gaat over alles.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh en dat gaat over alles behalve het onderwerp. Nee volgens mij begrijp ik het.
Wat een mooie aanvulling krukquote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gerelateerd aan een topic over versieren.
Nee ik wacht al bijna 30 jaar en ben nog steeds niet versierdquote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef b4kl4p het volgende:
Leuk! Wordt er nog wat versierd de laatste tijd dan?
Zo af en toe een kerstboom. Jammer, waar gaat het mis?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik wacht al bijna 30 jaar en ben nog steeds niet versierd
De kerstboom in december.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef b4kl4p het volgende:
Leuk! Wordt er nog wat versierd de laatste tijd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Bij het wachten.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zo af en toe een kerstboom. Jammer, waar gaat het mis?
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
De kerstboom in december.Ja las al wat vanavond. Knikkende knietjes en knarsende tandjes. Schattig zo'n first date.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit.
Daar ga je geen vrouwen mee verleiden maat. Maar GTA SA is zeker de bruutste ooit. Dan maar forever alone.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens ik heb GTA San Andreas ge******** (<zelfcensuur)
Met die Hydra vliegen, zowieso baas.
Ik hoef voorlopig geen vrouw meer te versierenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Daar ga je geen vrouwen mee verleiden maat. Maar GTA SA is zeker de bruutste ooit. Dan maar forever alone.
Onzin.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Daar ga je geen vrouwen mee verleiden maat. Maar GTA SA is zeker de bruutste ooit. Dan maar forever alone.
Bedankt! Ja en in SA kun je ook vrouwen versieren toch? En het lukt ook nog eens zonder al te veel poespas. Het gaat om de voldoening in de kleine dingen!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig geen vrouw meer te versieren
En dat laatste heb je echt gelijk in
Gave UI btw
Zal ik jouw eens even op een rit door SA trakteren in mijn vrachtwagen?quote:
Gewoon Hot Coffee mod aanzetten enzoquote:Op donderdag 5 april 2012 22:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Bedankt! Ja en in SA kun je ook vrouwen versieren toch? En het lukt ook nog eens zonder al te veel poespas. Het gaat om de voldoening in de kleine dingen!
Beetje jammer dat je alleen het genre interracial hebt, niet helemaal mijn voorkeur.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon Hot Coffee mod aanzetten enzo
Beter pak je zo'n groot passagiersvliegtuigquote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zal ik jouw eens even op een rit door SA trakteren in mijn vrachtwagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |