Maar het kan wel?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Staat er een vraagteken? Nee.
Dan hoef je ook niet te reageren.
Accepteren en waarschijnlijk een traantje wegplinken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat moet ik met jouw reactie?
Sinaasappels die in de tropen zijn gegroeid, zijn groen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het kan wel?
Nog meer nutteloze informatie die je wilt delen?
Je bent echt dom he?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het kan wel?
Ja ik ben heel domquote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent echt dom he?
Mij aanspreken dat ik een reactie geef, ondertussen reageer je weer 2x op me.
Bijt jij wel eens een keertje niet in je eigen schaduw?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Staat er een vraagteken? Nee.
Dan hoef je ook niet te reageren.
Nog maar 3 dagen, dus nee.
Wanneer tyf jij eens een keertje op?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bijt jij wel eens een keertje niet in je eigen schaduw?
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat moet ik met jouw reactie?
Je hebt een basic account, please block me.![]()
Ik vroeg je wat ik met je reactie moet, niet omdat je uberhaupt een reactie geeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent echt dom he?
Mij aanspreken dat ik een reactie geef, ondertussen reageer je weer 2x op me.
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bijt jij wel eens een keertje niet in je eigen schaduw?
Pas op als je het trappetje afloopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haal je hoofd alsjeblieft uit haar kontgat?
Ieder ander had normaal gereageerd op mijn reactie. Jij moet er weer zo dom over gaan doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou ik hier niet kunnen reageren zonder dat er normaal terug gereageerd wordt en niet een of ander relletje wordt uitgelokt?
nee vandaag nietquote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je vertellen hoeveel je kan bankdrukken?
Het duidt haast op een gedragsprobleem de manier waarop je altijd agressief en verzuurd reageert op een post van een ander. Is er ooit wel eens vreugde en blijdschap in je leven?quote:
Ik heb gewoon een hekel aan jouw grafreacties. Om dat te melden maakt mij nog niet dom.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieder ander had normaal gereageerd op mijn reactie. Jij moet er weer zo dom over gaan doen.
Nee, de melding niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan jouw grafreacties. Om dat te melden maakt mij nog niet dom.
quote:
Lees je in.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het kan wel?
grappig is dat altijd hoe jij altijd tegen mensen zegt dat ze moeten lezen.. misschien moet JIJ eens leren lezen.quote:
Prima, ik kan je hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben sws aan de kant van kingtoppie als de beef uitbreekt
Paella?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:05 schreef twi het volgende:
Ik ga even wat te eten maken, breken jullie de tent niet af liefjes?
Neem gelijk een biertje mee als je toch richting de koelkast gaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:05 schreef twi het volgende:
Ik ga even wat te eten maken, breken jullie de tent niet af liefjes?
Oh jammerquote:Op donderdag 5 april 2012 17:08 schreef twi het volgende:
[..]
Spaghetti, sorry. Volgende keer gebruik ik weer elleboogjes.
Of niet
Ben je voor team toppie of team joy?quote:
Wie is het sterkste?quote:
Toppie kan mij optillen, of Joy dat ook kan weet ik nog nietquote:
Ik zeg team Joy.quote:
Eerst maar eens zoenen hequote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toppie kan mij optillen, of Joy dat ook kan weet ik nog niet
Als hij team KT kiest kan hij die zoenen van mij vergeten, dus lijkt me duidelijk waar hij voor gaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toppie kan mij optillen, of Joy dat ook kan weet ik nog niet
Kreequote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef kree het volgende:
Ah heerlijk ouderwetse gezelligheid hier
Goeiemiddag allen trouwens
ik heb 11 jaar ervaring met vechtsportenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als hij team KT kiest kan hij die zoenen van mij vergeten, dus lijkt me duidelijk waar hij voor gaat.
En team KT is DG, P_Z en KT, die kan ik in mijn eentje nog wel hebben.
Warmte.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef kree het volgende:
Dat is knap, als je pas 14 bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar ervaring met vechtsporten
Hoi kreequote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef kree het volgende:
Buurmeisjeee, vertel me alles!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef kree het volgende:
Ik kijk ook al heel lang naar eurosport.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb 11 jaar ervaring met vechtsporten
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kijk ook al heel lang naar eurosport.
Nou nadat ze bij me aanklopte van de week en vroeg of ze weer een bakkie kon komen doen...quote:
Joy is wel eng.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Plastic_zak het volgende:
maar ik vecht niet met jullie omdat ik bang ben
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nadat ze bij me aanklopte van de week en vroeg of ze weer een bakkie kon komen doen...
Wij zoenen en daarna sleurde ze me het bed in, de dagen daarna keiharde neukseks gehad.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nadat ze bij me aanklopte van de week en vroeg of ze weer een bakkie kon komen doen...
Wij zoenen en daarna sleurde ze me het bed in, de dagen daarna keiharde neukseks gehad.
Van streetfighter tot Tekken5, hij heeft ze allemaal uitgespeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:25 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Hij kwam met een flying kick de vagina uit
Ik stel voor dat je me optilt en dat we dan gaan zoenen, en we dat stelletje hier het lekker zelf uit laten zoeken.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:36 schreef Patje1987 het volgende:
Oja kt tilt gewoon mijn vriendin op, en moet zoenen met mur dus ga voor team mur
goed plan.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je me optilt en dat we dan gaan zoenen, en we dat stelletje hier het lekker zelf uit laten zoeken.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als hij team KT kiest kan hij die zoenen van mij vergeten, dus lijkt me duidelijk waar hij voor gaat.
En team KT is DG, P_Z en KT, die kan ik in mijn eentje nog wel hebben.
Aspergesquote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef twi het volgende:
Ik wil morgen asperges eten.
Einde Twitterbericht.
Gelukkig hecht jij daar geen waarde aan heh schat?quote:
ik ook, zullen we trouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Gedver ik heb patat op... teveel. Nu voel ik me schuldig
Dat doe ik elke zaterdag. Zaterdag is m'n zondig-dag (zondig-dag ja). "Nee, als ik vol zit stop ik echt met eten!"quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik elke zaterdag. Zaterdag is m'n zondig-dag (zondig-dag ja). "Nee, als ik vol zit stop ik echt met eten!"
Iemand die mijn Het is zonde om weg te gooien-ziekte over wil nemen?
Patat was lekker jaquote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
jammer, weer net niet getrouwd. Was de friet wel lekker?
Hier gaan ze ook patat eten, maar ze zijn pas laat, dus ik kan niet mee-eten.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
hoezo kan je niet mee eten? Of moet je wegquote:Op donderdag 5 april 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier gaan ze ook patat eten, maar ze zijn pas laat, dus ik kan niet mee-eten.Daar gaat me patatje stoofvlees.
Vechtersbazen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Hi lekkere frietjes en grietjes. Tevens hallo vechtersbazen
Xfriend! Als ik ooit echt moet vechten bel ik jou als eerste op denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Of bedoel je patatjes en smatjes?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Nah, Drommel is packing more weight and muscle denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Xfriend! Als ik ooit echt moet vechten bel ik jou als eerste op denk ik.
Ik ben zo duf als een konijn man. Maar welke bandjes dan en waar?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
Vanavond bandjes kijken.
Ga je mee Twi?
Dat zegt niks hequote:Op donderdag 5 april 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, Drommel is packing more weight and muscle denk ikMaar ik wil best helpen
Niet van het UWV, dat krijg je van ons vieze profiteur! Beetje patat vreten op onze kosten.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Functiegroep:
Administratief/Secretarieel
Financiele dienstverlening
Dienstverband:Vast
Uren:40 uur per week
Salaris:¤ 1300 - 1500 bruto per maand
Opleidingsniveau:MBO
Carrièreniveau:Ervaren
1300 - 1500 bruto
Ik krijg nu 1350 netto van het UWV
Zijn ze gek geworden ofzo
Owkeeequote:Op donderdag 5 april 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Functiegroep:
Administratief/Secretarieel
Financiele dienstverlening
Dienstverband:Vast
Uren:40 uur per week
Salaris:¤ 1300 - 1500 bruto per maand
Opleidingsniveau:MBO
Carrièreniveau:Ervaren
1300 - 1500 bruto
Ik krijg nu 1350 netto van het UWV
Zijn ze gek geworden ofzo
ik heb 14 jaar hard gewerkt..... en ontslagen op een achterlijke manier....quote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Niet van het UWV, dat krijg je van ons vieze profiteur! Beetje patat vreten op onze kosten.
Gewoon lekker enveloppen likken jij!
ja tuurlijk... schoolverlaters denk ik, ik vraag me af, is dit het minimun jeugdloon ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Owkeee![]()
Maar ze hebben natuurlijk keus zat, altijd wel iemand te vinden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |