Mozyquote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Mozy het volgende:
Ik vind meisjes chiller om als vrienden te hebben. Alle jongens die ik ken zijn olie dom en willen hun pik overal in rammen.
Door een ongeluk bedoel je? Bij echte vriendschap moet er niets veranderen, tot zover de theorie.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
Wat nou als de vriendin waar je oorspronkelijk vrienden mee werd opeens heel lelijk wordt?
Einde vriendschap zeker he
Vraagje voor 2Nutz eigenlijk dit
ik vind vooral 1000x dezelfde grap wat mager na een tijdjequote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Mozy het volgende:
Ik vind meisjes chiller om als vrienden te hebben. Alle jongens die ik ken zijn olie dom en willen hun pik overal in rammen.
Goed ideequote:Op donderdag 5 april 2012 17:03 schreef n8n het volgende:
[..]
probeer het uit als dat je geruststelling geeft (of niet)
wat zei je over roodquote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed idee
Brb rood kleurspoelinkje en schaar kopen
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
Wat nou als de vriendin waar je oorspronkelijk vrienden mee werd opeens heel lelijk wordt?
Einde vriendschap zeker he
Vraagje voor 2Nutz eigenlijk dit
Nee, ik begin toch al geen 'relatie' met iemand als ik er niets in zie? Dat is toch logisch lijkt mequote:
Komt door julliequote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je schiet lekker omhoog ineens qua posts
meestal welquote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ben jij die ginger waar ze het over hebben
Ok, ik ging er vanuit aangezien je een vrouwelijke usericon hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik begin toch al geen 'relatie' met iemand als ik er niets in zie? Dat is toch logisch lijkt me
Dat is Skaai.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ben jij die ginger waar ze het over hebben
Het ging over het werkwoord huishouden, niet over het zelfstandig naamwoord, dat is prima.quote:
Je had gelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ok, ik ging er vanuit aangezien je een vrouwelijke usericon hebt
dat is die ginger die overal kwijled word ontvangen?quote:
Ja, maar jou vind ik dat wel logisch, omdat jij meer van vrouwendingen houdt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MozyPrecies dit. Ik kan het gewoon slecht vinden met mannen. Okee, mijn collega's hier zijn wel chill, maar als vrienden heb ik er weinig aan
Omdat tot nu toe alle vrouwen (en enkele mannenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je had gelijk.
Ik begrijp alleen niet wat die vrouwelijke ui ermee te maken heeft.
Dat zal idd ook wel meespelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jou vind ik dat wel logisch, omdat jij meer van vrouwendingen houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |