Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga jij naar bed, of zou je dat willen, met al je mannelijke vrienden?
Eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Ze weten dat ik eerlijk ben. Kan ook van alles gaan vragen tot er een negatief antwoord komt, en dan heb ik dus het recht daar verontwaardigd over te doen
Ah zo. Je verliest de appetite. Dat kan bij mannen ook, als er een andere vrouw ten tonele verschijnt die nieuw en spannend is.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eerder andersom.Dat bedoel ik met dat het niet permanent is.
iets lezen (forum) en meteen invullen voor anderen (vrienden)quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij komt er net achter dat heel veel van je vrienden eigenlijk geen vrienden zijn, volgens jouw definitie.
Ja ze zijn niet gay toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
iets lezen (forum) en meteen invullen voor anderen (vrienden)
hmmm
Ik ben ook altijd eerlijk geweest tot nu toe, en ze weet heel goed dat ik niet lieg om haar beter te laten voelen. Maar het ligt soms wel lastig met gevoelige onderwerpenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Ze weten dat ik eerlijk ben. Kan ook van alles gaan vragen tot er een negatief antwoord komt, en dan heb ik dus het recht daar verontwaardigd over te doen
Nee ik bedoelde dat die mannen jou dat in reactie terugsmssen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
Ja bij sommigen zou ik dat wel doen op die manier tbh
Naja. Gelukkig heb ik Cher en n8n nog voor de nodige relativering.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij komt er net achter dat heel veel van je vrienden eigenlijk geen vrienden zijn, volgens jouw definitie.
Omdat ze voor de rest wel normaal doen, en ik ook. Ik geef ze ook geen enkele aanleiding voor iets ofzo ik doe gewoon chillquote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En waarom ben je daar nog vrienden mee?
niks aan de hand als je laat merken waarom je hem/haar wel graag mag of aantrekkelijk vindquote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd eerlijk geweest tot nu toe, en ze weet heel goed dat ik niet lieg om haar beter te laten voelen. Maar het ligt soms wel lastig met gevoelige onderwerpen
Omdat ik me nu voorstel dat je nu ineens niet meer gelooft in die vriendschappen of zo. Ik kan het mis hebben.quote:
Ik ben gewoon eerlijk geweest en heb niks verkeerd geïnterpreteerd volgens mijquote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja. Gelukkig heb ik Cher en n8n nog voor de nodige relativering.
En Fas die wel precies begrijpt wat ik bedoel en mijn posts niet verkeerd interpreteerd
Ja, maar dan is de appetite toch niet weg, alleen minder dan bij die nieuwe vrouw? Of werkt dat zo niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo. Je verliest de appetite. Dat kan bij mannen ook, als er een andere vrouw ten tonele verschijnt die nieuw en spannend is.
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef n8n het volgende:
[..]
niks aan de hand als je laat merken waarom je hem/haar wel graag mag of aantrekkelijk vind
Helemaal niet. Irl wordt daar niet zo bij stilgestaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:59 schreef n8n het volgende:
vergeet niet dat er taboe ligt op het hebben van vriendschappen met andere genders, mede door al het gay dit dat
Dit. Of dat er altijd beweerd werd dat vriendschappen niet kunnen met andere genders.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:59 schreef n8n het volgende:
vergeet niet dat er taboe ligt op het hebben van vriendschappen met andere genders, mede door al het gay dit dat
ok op fok danquote:Op donderdag 5 april 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet. Irl wordt daar niet zo bij stilgestaan.
Ik weet nu waaromquote:Op donderdag 5 april 2012 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit. Of dat er altijd beweerd werd dat vriendschappen niet kunnen met andere genders.
Ja, dan zouden ze het nog steeds wel doen mocht de kans er ooit zijn, maar als iemand ze op de man af zou vragen wie ze van hun vriendinnen het liefste zouden neuken zou je lager op de lijst staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar dan is de appetite toch niet weg, alleen minder dan bij die nieuwe vrouw? Of werkt dat zo niet?
Een tante had anders ooit aan mijn moeder gevraagd of ik homo was omdat ik altijd met meisjes om ging maar geen 1 een vriendinnetje was.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt niet gezegd wat ze wilde horen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Zosk het volgende:
Ik ben gewoon eerlijk geweest en heb niks verkeerd geïnterpreteerd volgens mij
Samenvatting?quote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je hebt niet gezegd wat ze wilde horen.
Wat zeg je dat lief.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef n8n het volgende:
sociaal gezien is fok wat conservatief/trollend, niet zo handig voor de onzekere medemens
Wel minder hecht.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
Wat nou als de vriendin waar je oorspronkelijk vrienden mee werd opeens heel lelijk wordt?
Einde vriendschap zeker he
Potatoquote:Op donderdag 5 april 2012 17:01 schreef Salatrel het volgende:
en wat was het antwoord van je moeder?
Ik heb alleen maar mannelijke vrienden waar ik sex mee wil hoor, waarom zou ik er anders bevriend mee zijn.quote:
omdat jij ook alleen maar heel domme jongens kent.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Mozy het volgende:
Ik vind meisjes chiller om als vrienden te hebben. Alle jongens die ik ken zijn olie dom en willen hun pik overal in rammen.
probeer het uit als dat je geruststelling geeft (of niet)quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
Wat nou als de vriendin waar je oorspronkelijk vrienden mee werd opeens heel lelijk wordt?
Einde vriendschap zeker he
Dit moet toch wel sarcastisch zijn?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mannelijke vrienden waar ik sex mee wil hoor, waarom zou ik er anders bevriend mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |