Ik zeg overigens niet dat het per definitie zo is, maar de realiteit is dat "zulke" mannen zo worden genoemdquote:Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef n8n het volgende:
[..]
die krijg ik vaak naar mn hoofd geslingerd

Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Dus ik ben een autist omdat ik mij de mening van andere mensen niet aantrek.
Sure, okay.

daar weet ik alles vanquote:Op donderdag 5 april 2012 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zeg overigens niet dat het per definitie zo is, maar de realiteit is dat "zulke" mannen zo worden genoemd

quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef Silentalarm het volgende:
Hoogstaande, je bent beïnvloedt door de posts van de anderen. Je zei dat je zou gaan maar je bent hier nog steeds.

Hihi dat vond ik gewoon grappig om te doen, omdat daarover gezeurd werd.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef n8n het volgende:
en chai lijkt wel borderline met d'r autistengeneuzel

Mensen waar ik om geef wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het kan niet dat je er geen fuck om geeft over wat mensen van je denken. Je hersenen werken zo dat je er altijd, geen uitzonderingen, wat om geeft
Dat jij besluit om een mening langs je neer te leggen is jouw keuze.

Haha, ja dat kan ik me wel voorstellenquote:

Oftewel: je mannelijke vrienden om de 2 jaar ofzo vernieuwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is exact mijn punt. Tevens voeg ik eraan toe: Als die vriendschap maar lang genoeg voortduurt, zal die 'drang' van de man om de vrouw te neuken alleen maar groter worden. Vooropgesteld dat het geen trainwreck is.

Geen FOK! zonder autistenhumorquote:Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi dat vond ik gewoon grappig om te doen, omdat daarover gezeurd werd.

Je noemt jezelf een autist?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Maar ik had het misschien niet heel duidelijk geformuleerd, dat is ook lastig voor autisten (en voor sommige andere mensen, dus niet dat jij per definitie een autist bent)

Dus je loog daarnet. Mooi dat je het toegeeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Mensen waar ik om geef wel.
Mensen die ik niet ken mogen denken wat ze willen.

Kijk; als het al die tijd al goed gaat dan is er toch niks aan de hand?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oftewel: je mannelijke vrienden om de 2 jaar ofzo vernieuwen?
Oude exemparen wegdoen en nieuwe nemen?

Zoals ik al zei, ik moest het nuanceren.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je loog daarnet. Mooi dat je het toegeeft.

ik geef om mensen mede omdat het geen flikker boeit hoe ik ben en wat ik doequote:Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Mensen waar ik om geef wel.
Mensen die ik niet ken mogen denken wat ze willen.

Je stond laatst al op nummer 1.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Chai het volgende:
Ik sta morgen facking hoog in de dagcijfers.

Nuance is ook erg lastig voor..quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik moest het nuanceren.

quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Chai het volgende:

Jawel. Als de 1 eigenlijk wil neuken is er geen sprake van gelijkwaardig mijns inziensquote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk; als het al die tijd al goed gaat dan is er toch niks aan de hand?

Not today.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nuance is ook erg lastig voor.. [ afbeelding ]

Ja heb ik altijd als ik veel voor school moet doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je stond laatst al op nummer 1.

Volgens mij staat de hele SC fucking hoog als we op dit tempo door blijven posten.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Chai het volgende:

Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel. Als de 1 eigenlijk wil neuken is er geen sprake van gelijkwaardig mijns inziens

Maar je hebt tot op heden nooit iets gemerkt aan je mannelijke vrienden?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel. Als de 1 eigenlijk wil neuken is er geen sprake van gelijkwaardig mijns inziens

Wil of zou kunnen neuken met de ander?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]

"Zeg Sjarrel wij zijn nu al twee jaar bevriend dus je zult nu wel uit elkaar spatten van verlangen naar mij, maar ik wil je nog niet aanraken al krijg ik een miljoen dus dit is de laatste keer dat we elkaar zien."quote:Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
Oftewel: je mannelijke vrienden om de 2 jaar ofzo vernieuwen?
Oude exemparen wegdoen en nieuwe nemen?
Oja en hoe zit dat als ze een relatie hebben?

Belangrijk verschil inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil of zou kunnen neuken met de ander?

Maar wat als er 1 wil neuken, maar daar niet op uit is. Dus zeg maar dat diegene het ok zou vinden als het zou gebeuren, maar het ook niet erg vind als het niet gebeurd?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]

Weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you

Ik heb niet zoveel te doen vandaag.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef n8n het volgende:
wat is die stormloop opeens was weken kapot rustig hier

Ik ben terug.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef n8n het volgende:

goeiequote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Zeg Sjarrel wij zijn nu al twee jaar bevriend dus je zult nu wel uit elkaar spatten van verlangen naar mij, maar ik wil je nog niet aanraken al krijg ik een miljoen dus dit is de laatste keer dat we elkaar zien."
Nee natuurlijk niet. Bedenk eens hoe het zit met die vriendschappen die je nu hebt. Ooit ergens last van gehad?

quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weet ik.Euhhhhhhhhh. Ja, maar ik zou je nog steeds tof vinden als ik je niet fysiek aantrekkelijk zou vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.

Je lijkt me eigenlijk wel iemand die haar vrienden daar nu mee gaat confronteren. Ga je dat doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:

Dat kan ik me echt niet voorstellen, dat iemand dat zou doenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je lijkt me eigenlijk wel iemand die haar vrienden daar nu mee gaat confronteren. Ga je dat doen?

Nouja, nooit.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je hebt tot op heden nooit iets gemerkt aan je mannelijke vrienden?
Hoe dan ook. Dat maakt geen verschil.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil of zou kunnen neuken met de ander?

Wij zijn erbij gekomen. Blij mee?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef n8n het volgende:

Alsof ik nog mannelijke vrienden heb na het vorige topicquote:Op donderdag 5 april 2012 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je lijkt me eigenlijk wel iemand die haar vrienden daar nu mee gaat confronteren. Ga je dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |