Ja, je kunt daar ook bij dat viaductje zeg maar op die muur hoppen met de hulp van een ander.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wou de_dust2 spelen, daar heb je een bug in zo'n muur zitten.. en dan met invisibilty verwacht bijna niemand datj e daar zit. Dan met dempertje op je M4 knallen en proximity nades.. = pwnage.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad maar met de gravity functie uit de shop heb je die niet nodig
Ik heb net een bazenmuis binnen voor 2 euroquote:Op donderdag 5 april 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn muis is half kapot, klikt niet meer lekker..
Probeerde net ook een schietspel eindigde met 1 kill tegen 10 deaths. Zoek het maar lekker allemaal uit met je Counterstrike.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker Homing nades over het dak gooien..
Noobquote:Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeerde net ook een schietspel eindigde met 1 kill tegen 10 deaths. Zoek het maar lekker allemaal uit met je Counterstrike.![]()
Bewust mensen voor lul zetten is wat hij doet.quote:
Neem dan ook je pillen in.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yea denk ik een leuke laatste avond met mijn vriendin nodigd mijn huisgenoot een of andere idioot uit die mij zo triggerd dat alle stoppen doorslaan
Hij gaat echt zelf stoer door hoor. Nog los van die straatterrorist, ik verwacht van NL-se politici dat ze in elk geval weten dat Sharon vrij weinig heeft gezegd de afgelopen tijd...quote:
Hier in België hebben we daar kelders voor...quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yea denk ik een leuke laatste avond met mijn vriendin nodigd mijn huisgenoot een of andere idioot uit die mij zo triggerd dat alle stoppen doorslaan
Die Leerdam zette zichzelf gewoon voor lul.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bewust mensen voor lul zetten is wat hij doet.
Goh hier ook al ? Probleem is ook ik heb dat strontjong al zovaak gewaarschuwd dat ik hem ooit in een woede aanval wat aandoe maar luisteren homaar hij zou wel levensmoe zijn.quote:
Niet dat het iemand een zak uitmaakt hier (neger is neger), maar ik was blij om te lezen dat hij van Curaçao komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Leerdam zette zichzelf gewoon voor lul.
Ik vroeg me ook al direct af wat hij weer terug in de kamer deed nadat hij uit de verkiezingslijst was getrapt nadat bleek dat hij in 8 jaar tijd 1 vraag had gesteld en zelden aanwezig was. Maar hij zat daar dus tijdelijk als vervanging voor een hoogzwangere partijgenoot.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij gaat echt zelf stoer door hoor. Nog los van die straatterrorist, ik verwacht van NL-se politici dat ze in elk geval weten dat Sharon vrij weinig heeft gezegd de afgelopen tijd...
Echt he. Kost gewoon minstens 100 uur om dat spel echt goed onder de knie te krijgen en dan nog wordt je afgemaakt door bazen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noobje moet ook niet denken dat je even die hele shit gaat domineren.. niet zo snel opgeven
Ben een zeer rustig persoon en heb zelden ruzie en dergelijke, maar van spellen kan ik dus echt helemaal gek wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Kost gewoon minstens 100 uur om dat spel echt goed onder de knie te krijgen en dan nog wordt je afgemaakt door bazen.
Je moet ook op een noobserver beginnen he sjakie.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben een zeer rustig persoon en heb zelden ruzie en dergelijke, maar van spellen kan ik dus echt helemaal gek wordenWat dat betreft is het ook maar goed dat ik vrij weinig spellen leuk vind en weinig game.
een pot nat.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet dat het iemand een zak uitmaakt hier (neger is neger), maar ik was blij om te lezen dat hij van Curaçao komt.
Klopt, opstappen was echter onnodig.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Leerdam zette zichzelf gewoon voor lul.
Bagger man al die extra grenades enzo manquote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens hebben jullie wel gezien wie er constant op nr. 1 stond in die deathmatch server he Geo en Grifte?
South Park heeft er zelfs een aflevering over gemaakt afgelopen week.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Na planking nu hangmatting.. debiele kut trends.
Nee ik win nooit prijsvragenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie van jullie heeft een PS3 + FIFA 12?
Ik ook niet. Heb m'n PS3 al 3 maanden niet aan gehad.quote:
Hier nog een die 'm bijna nooit meer aanheeft. Wordt tijd dat GTA 5 uitkomtquote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb m'n PS3 al 3 maanden niet aan gehad.![]()
zou wel vet zijn als veel VBL'ers een PS3 + FIFA hebben.
Ik heb alleen maar FIFA. 09/10/11/12.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Hier nog een die 'm bijna nooit meer aanheeft. Wordt tijd dat GTA 5 uitkomt
Naja, niet bijzonder met zo'n begroting.quote:
en faalt op het ekquote:Op donderdag 5 april 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Spanje heerst...
Spaanse finale in de CL en in de EL..
Je kan niet meer zonder, hèquote:Op donderdag 5 april 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Had vanmiddag een uurtje bereik, nu weer niks.
Vodafone, de tyfus.
Mwah, gelukkig niet veel dingen te doen deze dagen behalve werken en tentamens leren. En met wifi kan ik ook gewoon whatsappen. Maar stel dat er iets met m'n ouders gebeurt ofzo, ik ben gewoon al een paar dagen compleet onbereikbaar voor zequote:
Had dan even een simkaart gekochtquote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, gelukkig niet veel dingen te doen deze dagen behalve werken en tentamens leren. En met wifi kan ik ook gewoon whatsappen. Maar stel dat er iets met m'n ouders gebeurt ofzo, ik ben gewoon al een paar dagen compleet onbereikbaar voor zeDat vind ik echt slecht.
Ze zeiden gisteren dat het in de avond opgelost zou zijn. Nu zou het vanavond het opgelost zijn. Dan ga je geen simkaart kopen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had dan even een simkaart gekocht
Tsja, zoals Muto zegt. Steeds zeggen ze dat het snel is opgelost.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had dan even een simkaart gekocht
Klopt. Maar ik zou het echt niet volhouden. heb daarom ook twee simkaarten, voor zulke gevallenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze zeiden gisteren dat het in de avond opgelost zou zijn. Nu zou het vanavond het opgelost zijn. Dan ga je geen simkaart kopen.
Mwoah, aan de wijfi heb je best veel tegenwoordig. Alleen is het wel kut als je op straat bent. Mijn batterij gaat echt drie keer zo lang mee ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zou het echt niet volhouden. heb daarom ook twee simkaarten, voor zulke gevallen
Ik hoorde dat John de Wolf meedeed. Maar weet niet zeker.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Iemand the passion gezien trouwens? Kwam vanmiddag nog langs de soundchecks gelopen, was die dikke vadsige negerin bezig.
Dat is altijd mooi ja, ook als je in het buitenland bent. Doe je gewoon 3 dagen met je batterij. Met internet aan max 15 uur ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, aan de wijfi heb je best veel tegenwoordig. Alleen is het wel kut als je op straat bent. Mijn batterij gaat echt drie keer zo lang mee ook.
Daar heb je tegenwoordig ook wel genoeg aan ja. Alleen heb ik alleen thuis en op school wifiquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, aan de wijfi heb je best veel tegenwoordig. Alleen is het wel kut als je op straat bent. Mijn batterij gaat echt drie keer zo lang mee ook.
De enige Nederlandse club die deze eeuw in Europa een prijs heeft gewonnenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Eerste en laatste club die een prijs won in Europees verband.
Thuis geen wifi? Wtf.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig ook wel genoeg aan ja. Alleen heb ik alleen thuis en op school wifi
Morgen achterin de bus plaats nemen onder weg naar het katoen veld en je hoort er helemaal bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
Mwah, ik las hem gewoon helemaal verkeerd zie ik nu. Of ik zag woorden die er niet waren.
Voel me trouwens echt een negert, ben kip met mais aan het eten.
jaquote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Maar als ik morgen naar nijmegen ga heb ik gewoon weer bereik ofzo?
Gewoon later naar het feest gaan..quote:Op donderdag 5 april 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
Tsja, gelukkig is het 'maar' tegen Excelsior. Blijft kut.
Maten daar zijn bijna allemaal nec'ers. Die spelen ook, maar de meesten slaan over, komen later, of hebben stadionverbod.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Houden je maten niet van Feyenoord en voetbal?
Bilbao en Barcelona rekenen zichzelf niet tot Spanje, dan valt het weer meequote:Op vrijdag 6 april 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Spanje heerst, gelukkig gaat het financieel goed met de clubs, de banken en het land zelf.
Binnenkort betalen wij ook mee om hun schuld af te lossenquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Spanje heerst, gelukkig gaat het financieel goed met de clubs, de banken en het land zelf.
Wat een naaistreek van jouw vriendquote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
Kenkerzooi, volgende week zaterdag een verjaardag van één van m'n beste maten die een kroeg heeft afgehuurd van 8 tot 2.
Tijdens Feyenoord - Excelsior dus.
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
De belastingschulden kwijtschelden mag niet eens, als spanje dat gaat doen zullen ze problemen krijgen met de EU.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:07 schreef eight het volgende:
[..]
Binnenkort betalen wij ook mee om hun schuld af te lossen
Ajax gaat voor alles bij mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
Kenkerzooi, volgende week zaterdag een verjaardag van één van m'n beste maten die een kroeg heeft afgehuurd van 8 tot 2.
Tijdens Feyenoord - Excelsior dus.
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
De laatste tijd ga ik best wel veel naar wedstrijden hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat een moeite ook. Op die knop drukken.
als ze winnen wel jaquote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De laatste tijd ga ik best wel veel naar wedstrijden hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |