Nee, even serieus he, die jongen vind ik echt leuk en heel interessant. En ook heel knap. Ik ga dus wel serieus doen en normaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je moet eerst te laat komen en hem dan afwijzen.
Ik zou hetzelfde doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja why not. Krijg ik ook nog gratis shizzle zoals eten enz. Ik neem het er oprecht van.
Ik weet niet hoor, je hebt er wel een bepaald iets voor nodigquote:Op donderdag 5 april 2012 14:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij kan het ook wel doen. Iedereen volgens mij.
Horreur.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je omgeving zal je erop afrekenen als je voor hoer speelt.
Nah ik zit in een serieuze relatie, dan is het weer not donequote:Op donderdag 5 april 2012 14:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij kan het ook wel doen. Iedereen volgens mij.
Tieten?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, je hebt er wel een bepaald iets voor nodig
Je kan ook gewoon advertenties plaatsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb maar cup b, valt tegen dus.quote:
Sowieso omgevingenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je omgeving zal je erop afrekenen als je voor hoer speelt.
Walgelijk dat je er dan nog steeds behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nah ik zit in een serieuze relatie, dan is het weer not doneen die relatie ga ik er ook niet voor op het spel zetten, maar als je de vrijheid hebt dan moet je die zeker nemen.
je gaat hem serieus nemen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, even serieus he, die jongen vind ik echt leuk en heel interessant. En ook heel knap. Ik ga dus wel serieus doen en normaal.
Wij veroordelen je wel, even goede vriendenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso omgevingenDaarom heb ik ook geen vrienden
En je ouders en zo dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso omgevingenDaarom heb ik ook geen vrienden
Dat interpreteer je verkeerd.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Walgelijk dat je er dan nog steeds behoefte aan hebt.
Mijn ouders zijn ook enorme sletten, dus ja, geen last van.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
En je ouders en zo dan.
En hoe doe je dat dan met je huis verbouwen enz.
Of juist niet. Waarom zou ik niet met alleen de leuke jongens mogen afspreken en daarvan profiteren? Ik doe het sowieso voor mezelf en niet voor die persoon. Niks gesprek aan zelfrespect. De meeste mensen willen dat maar durven of kunnen het dus blijkbaar niet.quote:
Ouders, ach ja.. zie we dan wel weer. En verbouwingen kun je gewoon op seksklussen.nl doen xDquote:Op donderdag 5 april 2012 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
En je ouders en zo dan.
En hoe doe je dat dan met je huis verbouwen enz.
Je wil je relatie er niet voor op het spel zetten, maar als die er niet door op het spel stond zou je wel willen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |