Als je dat vraagt, dan is het onbetaalbaar in jouw gevalquote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel kost een afspraak met jou cher?
10tje.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel kost een afspraak met jou cher?
Presenteren is klote ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was ook best zenuwachtig voor mijn presentatie vandaag.Maar het ging echt supergoed
En omdat jouw naam op die van mij lijkt zal dat bij jou ook wel zo zijn op die date.![]()
Nee die is vanavond. Nu ga ik gewoon wat drinken eigenlijk, weer met een ander.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die 'filmdate' of loop ik 2 dagen achter?
Krijg je offerte voorquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Presenteren is klote ook.
Natuurlijk gaat het goed. Ik ben leuk. En ja het is de jongen met een chick. Daarom ben ik ook zenuwachtig, ik moet wel leuk zijn straks.
[..]
Nee die is vanavond. Nu ga ik gewoon wat drinken eigenlijk, weer met een ander.
Nee je moet eerst te laat komen en hem dan afwijzen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het goed. Ik ben leuk. En ja het is de jongen met een chick. Daarom ben ik ook zenuwachtig, ik moet wel leuk zijn straks.
[..]
voor de rest ... Mastercardquote:Op donderdag 5 april 2012 14:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, dan is het onbetaalbaar in jouw geval
Slettie wel jij.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het ook doen als ik het kon.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:54 schreef Mozy het volgende:
Cher gaat elke avond met een ander.wat een hoerrrrrr
Want? En had je maar een meisje moeten zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen als ik het kon.
Lekker toch, gewoon veel snoepen en niet de lasten?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? En had je maar een meisje moeten zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker toch, gewoon veel snoepen en niet de lasten?
Jawel, want je kunt er niet open over zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker toch, gewoon veel snoepen en niet de lasten?
Ja why not. Krijg ik ook nog gratis shizzle zoals eten enz. Ik neem het er oprecht van.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:54 schreef Mozy het volgende:
Cher gaat elke avond met een ander.wat een hoerrrrrr
Geen last van.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want je kunt er niet open over zijn.
Groot gelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja why not. Krijg ik ook nog gratis shizzle zoals eten enz. Ik neem het er oprecht van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |